Levi Kayden smeets

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Levi Kayden smeets.


Gast

#201

2015-06-18 07:21

Schandalig van de gemeente Kerkrade, die moeten hun eigen KAPOT schamen! Als moeder zijnde van een chronisch zieke dochter (7) weet ik maar al te goed hoe intens belangrijk ondersteuning en hulp(middelen) zijn voor een ziek kind en zijn/haar ouders. Blijkbaar heeft er in Kerkrade geen enkele ambtenaar een hart, en of zieke kinderen! Schandalig!!!!

Gast

#202

2015-06-18 14:09

Vaak moet er een BNer en tv programma aan te pas komen voordat een gemeente medewerking verleent. Dan kan alles zodat ze niet voor heel NL te k*kken staan. Gemeente Kerkrade, help nu eens mee in plaats van alleen maar tegen te werken.....

Gast

#203

2015-06-19 09:28

Omdat het schandalig is hoe de gemeente met zijn burgers omgaan..wij betalen met z'n allen gemeentelijke belastingen daar is het toch voor !!

Gast

#204

2015-06-19 13:01

Levi heeft net als ieder kind recht op een fatsoenlijk leven een huisje en zorg .
Elk kindje is een zegen en wat er ook aan Levi mankeert moet niet zo zijn dat de gemeente Kerkrade deze familie gewoon in de kou laat staan,en over de familie beslist
Vind dat de gemeente Kerkrade zich diep moet schamen om dit over deze kleine jongen te doen .
Maar wel genoeg geld uitgeven aan dingen die failliet zijn en een flinke jacht op Motor bende's Discrimineren zijn ze ook goed in wat woonwagenbewoners betreft pakken alles maar af , Denk een na Burgemeester wie heeft Nederland op gebouwd de oudere zitten in hun eigen strond en urine en nu dit met kleine Levi die zich zelf ook niet kan verdedigen Heeft ook Recht op recht op liefde huisje en hele goede zorg!!!! Doe er zo gauw mogenijk wat aan voor Levi en Ouders, en die medewerkster
die zei dat de ouders er zelf voor kozen om hem thuis te houden moet zich Heel Diep Schamen, en die mag wel haar excuus aan bieden hoe durft ze. Ja ben deze uit spraken wel gewend had hulp nog oh konden me helpen. 2 dagen later niet kreeg een brief moest komen ik zeg ze kunnen me toch niet helpen, moest komen, ik gegaan konden me niet helpen, ik zeg als ik nu straks thuis kom ik spring het raam uit kunnen jullie me dan wel helpen. Ja mevr dan kunnen we u helpen !!!! ik zeg dan is het niet meer nodig nu begrijp ik hoeveel mensen als er wat is gebeurd zo radeloos zijn en zo zijn jullie er makkelijk van af, en zo zit nu de hele maaschappij in elkaar en dat komt door dat Kabinet in Den Haag Gemeente's woningcoperatie;s Ectr Dus Gemeenre ik zal echt toch maar deze ouders van Levi Helpen en zo snel mogenlijk !!!!!!!!!! Levi heeft dit nodig Geef deze ouder waar ze Recht op hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daar teken ik voor !!!!

Gast

#205

2015-06-19 13:13

Mensonwaardig, voor het kind en de ouders. Gem. Kerkrade, ga je schamen. Totaal geen gevoel. En ja geld is er zat voor noodmaatregelen.

Gast

#206

2015-06-19 14:19

Het is te triest voor woorden dan het normaal is geworden dat mensen geen mensen meer zijn maar een nrtje! Onmenselijk gewoon!

Gast

#207

2015-06-20 00:12

Heel veel sterkte gewenst !

Gast

#208

2015-06-20 11:00

Deze heb ik getekend omdat het ook mijn kind had kunnen treffen

Gast

#209

2015-06-27 02:41

Deze kleine vechter moet thuis is een aangepaste omgeving gelukkig zijn. En uit het leven mogen halen wat er in zit. En ook deze ouders verdienen dit. Respect voor jullie. Weet waar jullie het over hebben

Gast

#210

2015-07-01 22:13

omdat het een grote schande is van de gemeeente kerkrade weet zeker als het eenvan hun kinderen was zou het al lang geregeld zijn.

Gast

#211

2015-07-01 22:18

omdar het schandalig is van de gemeente kerkrade maar als het een kind van hun was zou alles al geregeld zijn dan ging het wel en snel.

Gast

#212

2015-07-02 11:27

Omdat ik heel,erg vind

Gast

#213

2015-07-02 14:47

Ik vind het belachelijk wat de gemeente Kerkrade aan het doen is ze moeten zich kapot schamen

Gast

#214

2015-07-02 21:22

Schandalig.....gemeente Kerkrade om deze mensen niet fatsoenlijk te helpen . Triest aangezien ze al zoveel moeten meemaken. Wat zouden de heren doen als het hun kind zou zijn

Gast

#215

2015-07-02 22:43

omdat ik het niet normaal meer vind hoe ze tegenwoordig met het eigen volk omgaan als je buitenlander bent krijg je alles en daarbij het gaat om een kind enige wat ze vragen is andere leefruimte

Gast

#216

2015-07-04 07:32

Hartverscheurend verhaal. Ongeloof dat onze eigen mensen ons/jullie plat gezegd laten stikken. Het draait allemaal om geld tegenwoordig normen en waarden zijn ver te zoeken. Wij wensen deze familie veel moed sterkte en al het goede toe. Mvg. Guido en Margo Coenen van de Rieth.

Gast

#217

2015-07-04 09:10

Brok in mijn keel tranen in mijn ogen vind het schandalig dat ouders en kind aan de kant geduwd worden ik ben al woedend

Gast

#218

2015-07-04 09:11

Brok in mijn keel tranen in mijn ogen vind het schandalig dat ouders en kind aan de kant geduwd worden ik ben al woedend
fuck kerkrade

#219

2015-07-04 12:41

nl moet zich kapot schamen...ander volk helpen ze maar eigen volk is naar de pipo... Shame on You en kerkrade... Wat een kutzooi daar met harteloze mensen zeg... T zal je eigen kind maar wezen.... Hoop van niet maar mocht t zo wel zijn dan heet dat karma... Harteloze blokkenvouwers op t kantoortje


Gast

#220

2015-07-04 13:04

Triest van de gemeente

Gast

#221

2015-07-04 13:39

Nederland is verkocht ,eigenvolk krygt geen hulp maar de rest van de wereld wel in hun eigenland of in Nederland ,iets klopt er niet ,daarom ben ik geimmigreerd 11 jaar geleden ,spijt NEE

Gast

#222

2015-07-04 13:54

Schandalig hoe gemeentes met de mensen omgaan ze hebben wel.geld voor hun eigen reisjes en stadhuis feestjes rara waar kan dat geld toch vandaan komen want ze betalen geen euro uit eigen zak

Gast

#223

2015-07-04 14:54

OMdat ik het ronduit onbeschoft en onmenselijke manier van handelen vind van het gemeentebestuur hoe ze met mensen omgaan. Niet normaal hebben die personenen dan geen hart en een dikke plaat voor hun kop ,ik ga proberen weet niet of het gaat lukken maar wil dit onder de aandacht brengen van hart van nederland want deze houding van een ambtenaar in funtie is onacceptabel en ontoelaatbaar hier in nederland

Gast

#224

2015-07-04 14:58

Omdat ik het schandalig vind dat een gezin wat het zo moeilijk heeft zo asn de kant gezet wordt door de gemeente. Heb hier gewoon geen woorden voor.

Gast

#225

2015-07-04 15:22

ronduit onacceptabel en onverantwoord e n beschamend gedrag vvan de Gemeente Kerkrade .Zo ga je gewoonweg niet met mensen om in welke horrorpraktijk leven in vredesnaam deze ambtenaren?.Hebben die dan geen hart en een metersdikke plaat voor hun kop?. Ik heb dit ondertussen ook doorgestuurd naar Hart van Nederland omdat ik dit onacceptabel gedrag niet tolloreer ,en ik denk met mij vele Nederlanders Dus mensen stuur  het bericht van Levi allen zoveel mogelijk door naar Hart van Nederland en hopelijk komt het dan onder de aandacht van de mensen die  deze waanzin kunnen stoppen zodat de mensen op de juiste manier geholpen kunnen worden