Geen gemeenschapsgeld voor een wildpark bij Deventer


Gast

#1

2015-03-23 16:44

Geen luxe uitgaven in tijden van crisis

Gast

#2

2015-03-23 17:47

Eens met stelling en dieren voor vermaak ? Nee !

Gast

#3

2015-03-23 19:46

Idioot idee. Laat de natuur daar met rust, het is zeldzaam geworden tussen Deventer en Lettele. En laten mensen leren zichzelf te vermaken.

Gast

#4

2015-03-23 20:07

eens wat nuttigeres dan deze onzin armoede bestrijding

Gast

#5

2015-03-23 21:30

Omdat het skandalig is voor zo iets geld uit te geven in plaats von armoede bestrijding

Gast

#6

2015-03-23 21:58

verspilling van gemeenschapsgeld aan megalomaan project in landelijk gebied dat een betere bestemming verdient.

Gast

#7

2015-03-24 09:36

A.s. DonderdagAvond 26 Maart 19.30u.
Infobijeenkomst Koerkamp, Lettele.

Gast

#8

2015-03-24 14:16

Laat de natuur de natuur en ga het niet volbouwen. Waar blijft de ruimte die we nodig hebben?
En er zijn al genoeg (noodlijdende) dierentuinen. Daarbij horen hier geen afrikaanse dieren.

Gast

#9 Re:

2015-03-24 18:12

 

 


Gast

#10

2015-03-24 19:05

Het idee is volkomen absurd.

Gast

#11

2015-03-25 00:36

Omdat er al genoeg dierentuinen zijn en daar gaat het nou ook niet echt florisant mee. Bovendien horen dieren gewoon lekker in het wild. Daarbij komt dat er mensen in dit land zijn die naar de voedselbank moeten omdat ze anders niet kunnen rondkomen en dan gaat er gemeenschapsgeld voor onderzoek hiernaartoe. Laten ze lekker dit onderzoek zelf betalen. Steek dit geld in werkgelegenheid en niet een project wat nog moet bewijzen dat het werkgelegenheid op de "lange" duur oplevert en het park niet binnen 5 jr failliet is vanwege tegenvallende kosten, bezoekers etc


Gast

#12

2015-03-25 17:24

Waanzin : landbouwgrond opofferen aan zogenaamde toeristische "trekpleister" . Begin dit jaar sloot dierentuin (Wissel) in omgeving vanwege te weinig bezoek. Moderne riedel "alles voor de economie".
Zelfde geld voor onderzoek kun je 1000 x nuttiger besteden door onderzoek naar (en investering in) Deventer duurzamer maken. Dat is toch een doel voor 2030 ? Begin er eens mee dan, gemeente ! Maak van gebied een permacultuurtuin/ infocentrum met camping, genoeg mensen die daarmee bezig zijn in (de omgeving van) Deventer.

Gast

#13

2015-03-26 11:07

Er is veel recreatie, een prachtige stad, een mooi sport- en recreatiecomplex, een buitenbad, Ijssel, enz... Blijf gewoon dicht bij jezelf Deventer en mijt geen 500.000 euro tegen een haalbaarheidsonderzoek aan. Complete waanzin. Met 500.000 euro kun je de kade van de IJssel ook helemaal oppimpen met een strand-recreatieplek + zwembaden enz.

Steek daarnaast nog een paar ton in een voorziening naast De Scheg om daar recreatie toe te voegen en klaar! Scheelt miljoenen en miljoenen en is VEEEL beter te verkopen aan de burgers.

Gast

#14

2015-03-26 15:12

Het gaat mij niet per se om het geld wat erin gestoken wordt, dikke kans dat dit uiteindelijk terug komt. Maar een bungalowpark/dierentuin/zwembad hoort in de categorie simpel vermaak, wat het perspectief van de bezoekers en bevolking niet verbreed. Het is vermaak dat de samenleving afstompt terwijl ik denk dat er genoeg mogelijkheden zijn om commercieel vermaak en verbreding van je horizon heel goed samen kunnen. Hopelijk wordt hier ooit massaal naar gestreefd.

Gast

#15

2015-03-26 17:04

Afschuw vervuld me, als ik bedenk wat een dierenleed hiermee gepaard gaat, om ze in Deventer te krijgen. verscheuring bij de achterblijvers en wreedheid naar deze dieren. Gevangenschap voor de mens, die verwend wil worden met wat, DIERENLEED, ALOM.

Gast

#16

2015-03-27 07:54

Te gek voor woorden! Dus geen 1 april grap, heel treurig. Weggegooid geld dat haalbaarheids onderzoek. Ik houd van dieren en natuur maar dit plan is ronduit belachelijk.

Gast

#17

2015-03-27 08:22

Omdat ik dagelijks chaotische verkeerstoestanden zie vanuit mijn appartement. Die chaos wordt veroorzaakt doordat de gemeente Deventer de Karel de Grotelaan afgesloten heeft en alle verkeer nu via de van Heetenstraat moet wat 1 rijbaan is met aan weerszijden parkeeerplaatsen. Hier moeten ook ambulances en grote vrachtwagens langs die goederen moeten afleveren voor AH aan de kant van de Graaf Florisstraat. Afgezien van de afsluitingskosten is er 100 000 gemeenschapsgeld betaald aan een snackbar als compensatie voor klantenverlies. Laat de gemeente eerst maar eens een goede oplossing zoeken voor deze ondoordachte afsluitingen cq verkeerschaos. Daar moet het geld naartoe gaan en niet naar dure onderzoeken van een safaripark. Op zich een leuk plan maar niet met gemeenschapsgeld.


Gast

#18

2015-03-27 08:32

Ik vind het een belachelijk plan! 1. Past niet in de omgeving. 2. Er stond een stuk in de krant over dierentuinen waarin ook blijkt hoe lastig dit te realiseren is. 3. De kosten zullen veel hoger uitpakken. 4. lucht-, licht-, lawaai- vervuiling!


Gast

#19

2015-03-27 08:57

Ik vind het zonde dat LOAAH scouting moet wijken voor commercieel plan, die misschien niet eens rendabel is? Nu genieten nog vele kinderen (en volwassenen) van deze vrije natuur. Is het niet zo dat veel dierentuinen in Nederland moeite hebben om financieel rond te komen? Kost dat straks de Deventenaren geld als blijkt dat het wildpark in financiële problemen komt?

Gast

#20

2015-03-27 09:13

Door dat mijn inziens de gemeente het geld wel beter kan besteden. ze hebben zichzelf al voorzien van een gouden werkplek nu willen ze ook nog eens makkelijk aan een wildpark komen mooi om in het weekend op kosten van de gemeenschap heen te gaan. echter hou toch op met grootsheid waanzin. indien u echter dit toch door zet kies dan graag voor een andere reeds door u vernielde locatie het bedoelde industrie terrein aan de A1 hier hoeft de infra structuur niet aangepast te worden en op fiets afstand van uw werkplek kunt er er zelf vaker van genieten


Gast

#21

2015-03-27 10:09

In deze prachtige rustige omgeving waar velen van genieten, past geen wildpark.

Gast

#22

2015-03-27 10:53

Onzinnig idee: dierentuinen en vakantieparken hebben het al moeilijk. Stop geen gemeenschapsgeld in commerciële projecten.

Gast

#23

2015-03-27 10:55

Geef de ruimte aan de koeien,
en geen wilde dieren in gevangenschap

Gast

#24

2015-03-27 11:06

Ze moeten de groene gebieden nou eindelijk eens met rust laten.De boeren en de natuur vullen het wel in.
Alles hoeft niet vol met allerlei toestanden!!

Gast

#25

2015-03-27 14:18

Omdat ik het geen goed plan vind!