GEEN KOFFIE OP STATION = GEEN STATION

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GEEN KOFFIE OP STATION = GEEN STATION.


Gast

#1

2015-05-13 20:49

Wij willen vroem vroem koffie bij station Ypenburg.

Gast

#2

2015-05-13 20:52

Station is waar je vooral bent voor of na je werk en daar hoort koffie bij & dan het liefste ook nog goede koffie, koffie die je blij maakt, van iemand koopt met een lach die passie heeft voor wat ie doet, dus hoezo geen koffie?!?! Willen jullie nu blije mensen op het station of dat iedereen depri is?!?!

Gast

#3

2015-05-13 21:25

Omdat deze jongen niemand iets kwaads aandoet. Er had allang een koffiecorner o.i.d. op het station moeten zijn. En hij voorziet in deze behoefte. Hij is ondernemer en hangt niet doelloos op straat. Bovendien houdt koffie alert en is beter voor de werkgevers. Dit is het in het kort.

Gast

#4

2015-05-13 21:48

Moet hij thuis gaan zitten en een uitkering aanvragen wees blij dat hij zelf werkt en belasting betaald

Gast

#5

2015-05-14 00:03

Omdat ik vind, dat deze ondernemer zo vreselijk zn best doet het iedereen naar de zin te maken en een meerwaarde , een waardevolle aanvulling is op ypenburg!! Zeker niemand tot last maar juist een welkome verrijking!! Hier hoort wegsturen niet bij!!

Gast

#6

2015-05-14 06:04

Hardwerkende ondernemer met goeie produkten

Gast

#7

2015-05-14 06:40

Succes!!!! Hoop dat het helpt!!

Gast

#8

2015-05-14 08:42

Succes Jack! Je verdient het! Groet, Joyce


Gast

#9

2015-05-14 08:45

geef ondernemers de ruimte, zeker wanneer ze ons leven beter maken!!!!

Gast

#10

2015-05-14 11:32

waarom altijd zo moeilijk met de vergunningen?
#positivity

Gast

#11

2015-05-14 14:38

een kopje koffie is fijn bij het wachten

Gast

#12

2015-05-14 17:56

Als de Nederlandse economie beter en gezonder wil draaien moeten we de ondernemers meer lucht geven i.p.v. ze alleen maar te traineren.

Gast

#13

2015-05-15 06:33

Gewoon een heel goed idee, op de juiste locatie! Argumentatie gemeente is onvoldoende realistisch onderbouwd. Meer detail pinpointen dan het in context plaatsen.
Peter-Jan
Gast

#14

2015-05-15 07:10

We hebben toch zo'n geweldig vrije handel systeem in NL, kapitalistisch stelsel enz..... Waarom zie ik dan steeds meer terug dat onze 'vrije' handel nog verder wordt ingeperkt. Ik hoor alleen maar commentaar op 'communistische' landen, dit wordt al vanaf begin middelbareschool je kop ingeramd. Kijk je een keer objectief naar de handel in NL dan zie je meteen dat wij zelfs minder vrij zijn dan vele andere landen in handel. Oftewel geef ondernemers de vrijheid en dan vooral kleine ondernemers zoals Jack die met passie, liefde en een glimlach zijn aanbod doet aan de zo grote vraag!

Wim

#15

2015-05-17 06:49

Nu is het station Ypenburg, volgende keer weer eens ergens anders. Ondernemen begint kleinschalig en kan, als het tenminste de kans krijgt, in de toekomst alleen maar mee werken aan o.a. werkeloosheidsbestrijding en leegstand van horeca en/of winkelpanden. Deze man werkt hard voor zijn geld, en doet niemand kwaad. In tegendeel zelfs......buiten de BOA's is iedereen juist blij met hem. Dus.....................juist ja.........gewoon door laten gaan met zijn goede werk


Gast

#16

2015-05-20 00:03

Samen staan we sterk bakkie koffie te drinken!

Gast

#17

2015-05-20 10:32

I want Vroem Vroem Koffie!!!!

Gast

#18

2015-05-23 09:45

Veel stations zoals Ypenburg zijn gewoon ongezellig, tochtig en kil. Vroem Vroem Koffie is darom echt een anwinst, zou graag meer ondernemers als deze zien, heel goed!

Er is dan wel ook een koffie-/lunchroom/restaurant op 3 minuten lopen, (leuk en aan te bevelen, Gusto di Italb, en ik wordt hier niet voor betaald om het te zeggen) maar daar gaat de gewone treinreiziger toch niet naartoe op weg naar werk of school om even een koffie mee te nemen.

Vroem Vroem Koffie: goed bezig, verder zo! Moet ook eens langskomen, ben s´ochtends nooit op het station.

Gast

#19

2015-09-30 07:59

Een hard werkende ondernemer die elke morgen bij iedereen een glimlach op zijn gezicht tovert. Vriendelijk, gedreven en met een passie voo koffie. Waarom zou je het zo iemand moeilijk willen maken? Jack, ik hoop van harte dat je op Ypenburg mag blijven staan.


Gast

#20

2015-10-08 10:45

Omdat ik graag koffie haal bij vroemvroemkoffie, het is erg lekkere koffie en jack wong is erg klantvriendelijk.
Ik zou het erg zonde vinden als jack word vervangen door een koffieapparaat of erger: door niks.