Erotische verhalen over seks met kinderen moeten worden verboden

Gast

2015-06-12 08:47

Omdat het ronduit belachelijk is dat dit mag? We moeten kinderen beschermen!

Gast

2015-06-12 18:15

Ik ben van mijn derde t/m mijn veertiende seksueel misbruikt door mijn opa. Ik weet wat de gevolgen zijn. Nu in mijn zesde therapie (traumatherapie ) leer ik te stoppen met overleven en leer ik leven. Ik leer in mijn kracht te gaan staan. Ik zwijg niet meer! Ik sta op tegen seksueel geweld voor alle lotgenoten en voor de vele kinderen die nu slachtoffer zijn!! Seks met kinderen is nooit erotisch! Het is geweld!!

Gast

2015-06-12 18:16

Ik heb geen woorden, ik snap niet dat je dit kunt schrijven laat staan zelf zou doen bij kinderen. De gedachte eraan maakt me al misselijk. Ik hoop dat er genoeg reacties komen, zodat dit uit onze samenleving kan worden verbannen.

Gast

2015-06-12 18:47

ben zelf een slachtoffer van....

Gast

2015-06-12 20:45

Eenmaal slachtoffer, nooit meer vrij. Een kind hoort onbezorgd te leven

Gast

2015-06-13 07:52

Omdat ikzelf maar al te goed weet wat de gevolgen zijn van seksueel geweld. Ik ben inmiddels oud en jaren in therapie geweest, maar ondervindt nog dagelijks hinder van hetgeen mij in mijn jeugd is overkomen. Dus ik kan maar één ding zeggen over deze campagne en dat is Go for it!!!!

Gast

2015-06-13 12:04

Walgelijk!!!! Het doet overkomen of zoiets normaal is. Gevoelens die je hebt ala, we zijn allemaal mens. Maar de activiteit of de daad no way!!! Kan echt niet.
R

#8 #8

2015-06-15 09:24

Ik ben zelf slachtoffer en man. Ik heb mijn verhaal pas na twintig jaar verteld. Vervolgens drie jaar in therapie geweest!

ik heb de draad nu weer opgepakt maar deze man heeft mijn leven behoorlijk verpest! Ik Raakte aan de drugs en alcohol. Maakte mijn school niet af. Mijn leven was verpest!

Vervolgen via Slachtoffer In Beeld gekeken wat mogelijk is om nog iets te ondernemen tegen de dader. Het is van belang melding te doen. Dit gedaan bij de politie die vervolgens tegen me zegt dat als die man nog iets wil doen bij mij ik de politie kan bellen!!!! Ik man van 40! 

ik kan nu nog via Slchtoffer in Beeld in contact komen met de dader en hem vertellen wat hij verpest heeft met zijn daden. Hier denk ik over na.

ik vind het trouwens ook vreemd dat deze daden kunnen verjaren. Volgens mij is aanranding na 7 jaar en verkrachting na tien jaar verjaard! Belachelijk. Slachtoffers hebben levenslang!!!

Gast

2015-06-15 09:34

Ik zelf slachtoffer ben en iets wil doen voor diegene die het nu nog moeten meemaken!

Ik ben trouwens ook van mening dat deze vergrijpen niet mogen verjaren!

Je hebt het makkelijker als dader dan slachtoffer. het duurt gemiddeld 15 jaar bij vrouwen en bij mannen nog iets langer voordat ze kenbaar maken wat er gebeurt is. Aanranding verjaard na 7 jaar en verkrachting na tien jaar. Daders blijven zo buiten schot. Want als je met je verhaal bij de politie komt dan zeggen ze dat het verjaard is en ze niks kunnen betekenen.

Voor daders die dit lezen neem contact op met stop iT now en doe wat aan je probleem

Gast

2015-06-15 11:38

Ik ben zelf als kind seksueel misbruik. Dit gebeurt veel te vaak. Het taboe moet doorbroken worden. En zeker niet aangemoedigd worden door dit soort verhalen.

Gast

2015-06-15 17:12

Gaan we fictie ook al censureren?

Gast

2015-06-17 08:36

Vrijheid van meningsuiting kan alleen in vrijheid in een gelijkwaardige relatie. Het is tijd om te investeren in gelijkwaardige relaties. Anders valt de stilte altijd maar één kant op en betalen slachtoffers een dure prijs voor een vrijheid die niet van hun is. Je wordt tenslotte niet gevraagd of je slachtoffer wil worden....

Gast

#13 Re:

2015-06-17 21:46

#2: -  

Gast

2015-06-18 19:52

Ik ben vrijwillige rijder en strijder tegen onrecht zoals Mishandeling en Misbruik voor B.A.C.A of United Bikers.

Gast

#15 Onrecht moet gestopt worden.

2015-06-18 19:54

De daders van mishandeling of misbruik zwaarder straffen en minstens 10 jaar opsluiten zonder verlof.

Royal United Biker - Gorinchem 

Gast

2015-06-25 07:13

Ik ben zelf als kind slachtoffer geweest van seksueel misbruik.
Jaren gezwegen tot er ruzie is gekomen in de familie, toen is de bom ontploft. Ik kon niet meer zwijgen.
Ben momenteel in therapie, het is nu nog altijd moeilijk om er over te spreken.
Slachtoffers hebben levenslang!!! We moeten kinderen beschermen, daders moeten gestraft worden.

Gast

2015-06-26 14:36

Kinderen horen veilig te leven in hun gezin. Kinderen moeten vertrouwen hebben in de mensen waar zij aan zijn toevertrouwd. Eerste plaats, de ouders.
En verhalen over seks met kinderen zijn voor mij taboe.

Gast

2015-06-30 09:34

Kinderen misbruiken, en elke verwijzing daarna is misdadig en een schending van de universele rechten van de mens, je ontneemt kinderen het recht op een gelukkige jeugd. De ervaringen werken levenslang door!
Elvira Machteld Bouwman
Gast

2015-06-30 11:08

Omdat ik als kind seksueel misbruikt ben en omdat ik vind dat we al moeten doen om te voorkomen dat het kan gebeuren.<3

Gast

2015-07-02 06:51

Ter bescherming van de seksuele integriteit en de zich ontwikkelende identiteit van een kind !!!

Gast

2015-07-30 15:46

Omdat ik van mening ben dat erotische verhalen over seks met kinderen de geest verziekt en een vernietigende werking heeft in de levens van zij die het lezen en voor de kinderen die met deze mensen in aanraking komen.

Gast

2016-06-10 19:50

de petitie is heel terecht omtrent het naakt openbaar van af kind . ik heb geen geld om te steunen maar de schoonheid van een kinderlijk pracht moet zonder problemen openbaar zichtbaar ten toon kunnen worden gesteld.
Facebook