Nabestaanden verkeersslachtoffers behandeling justitie


Gast

#1

2015-07-01 14:49

Om dat ik hoop de mens rapper weten wat er gebeurt is
Els

#2 Re:

2015-07-01 14:58

#1: -  

 Daarvoor gaan we vechten!


Gast

#3

2015-07-01 15:19

Ik ben moeder van twee zonen die ook dagelijks op de baan moeten ik vind dat vreselijk wat dat meisje allemaal al meegemaakt heeft en nog moet meemaken ik kan me niet voorstellen dat het aan een van mijn kinderen zoiets zouden moeten meemaken en denk ook eens aan de ouders broers en zussen een schande is het je moet je echtgenoot afgeven en dan al die miserie die erbij komt en dan ook nog niet deftig kunnen rouwen aan de Belgische staat ik ben een gewone burger en zou willen vragen hou jullie AUB eens bezig om zo een lief vrouwtje en zij niet alleen te helpen omdat ze dan op een deftige manier afscheid zouden kunnen nemen van hun aller liefste schat

Gast

#4

2015-07-01 16:26

Het verwerkingsproces van slachtoffers & nabestaanden kan pas beginnen wanneer ze alle details kennen.

Hoe sneller dit vlot hoe beter voor de samenleving: politici neem je verantwoordelijkheid en maak hier werk van !

 


Gast

#5

2015-07-01 17:21

Omdat het eens hoogtijd wordt dat er voor onze mensen die zoiets meemaken iets gedaan moet worden Punt zo is het en niet anders

Gast

#6

2015-07-01 19:49

Herkenbaar voor mij, helaas. Er moet een brug komen tussen de wet, wettelijke procedures en de mens en waar hij door moet als je zoiets meemaakt,

Gast

#7

2015-07-01 20:11

Ze is familie van een kennis en ze heeft gelijk dat ze een betere behandeling verdient bij het overlijden van haar partner.

Gast

#8

2015-07-02 08:50

Ik heb zelf in 1986 heel zwaar ongeluk gehad met Britse vrachtwagenchauffeur als tegenpartij.blijkbaar is in al die jaren nog niet veel verbeterd bij Justitie wat dat betreft...