Overplaatsing Rudy Vandenborre

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Overplaatsing Rudy Vandenborre.


Gast

#1

2015-07-30 07:06

Rudi heeft recht op bezoek van (hopelijk) familie en (zeker) vrienden en wij kunnen moeilijk allemaal naar de USA gaan, nog afgezien van het feit dat ge ginder eerst nog moet gescreend worden etcetera. Graag overplaatsing naar een Belgische gevangenis!

Gast

#2

2015-07-30 07:07

Haal Rudi naar België!!!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-07-30 18:16


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-07-31 05:14


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-07-31 15:16


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-07-31 21:11


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-08-01 07:32



Gast

#8

2015-08-03 13:54

Hij heeft oprecht berouw van wat er gebeurd is. Hij zou heel graag zijn vader nog eens terugzien en na zoveel jaren van aanvragen, kan ik niet begrijpen waarom hij nog niet overgeplaatst is.

Gast

#9

2015-08-05 04:52

Omdat een mens zijn straf zou moeten kunnen uitzitten in eigen land
Vero

#10 Re:

2015-08-09 18:31

#9: -  

 Meer informatie over Rudy Vandenborre vindt u op de facebook support group ' Cheer up Rudy ' .

 


Gast

#11

2015-08-12 18:38

Omdat er iemand stappen moet zetten als de " overheid " niet meer """kan"""" doen !!!!
En, in Florida is er een mooie spreuk en dat is de volgende
ALL PEOPLE ARE CEATED EQUAL AS MEMBERS OF ONE HUMAN FAMILLY.
Deze is geschreven door een persoon als Rudy en is ook al heel vele jaren HIV besmet
Daarbij, ongeacht welke fout eens mens maakt...
IEDEREEN verdient altijd een 2de kans maar nooit een 3de


Gast

#12

2015-08-14 14:19

Aan gast 12/8/2015 19:38

In de zaak Rudy VdB doet justitie wat justitie behoort te doen. Je kan je altijd informeren.

Wat bedoel je precies met "IEDEREEN verdient altijd een 2de kans maar nooit een 3de?"


Gast

#13

2015-08-14 15:20

Could people write those comments in English?


Gast

#14

2015-08-14 15:25

Yeah right! efkes het volgende posten. Stel nu dat ze hier een petitie starten met als titel : " zet uw handtekening voor de overplaatsing van een allochtoonse gedetineerde alstublieft " Of zoiets. En men deelt dergelijke link met de vriendjes op faceboek. 1) Hoeveel handtekeningen zou je verzamelen? 2) Hoelang zou het duren voor er 100.000  handtekeningen zijn? 3) in wiens belang zou dit zijn?


Gast

#15

2015-08-14 15:33

google trefwoorden :  petitions whitehouse gov green card. 


Gast

#16

2015-08-14 17:07

"Imagine" ( John Lennon)

Imagine, We 'the people from Belgium' lodge a petition titled : " please give us your signature for the transfer of Turkish prisoners  in Belgian prisons." I refer to people with the turkisch nationality, citizenship. NOT people with the Belgian nationality.What could possibly happen when people share this link with their facebookfriends? 

1) How many signatures do you think would be assembled, collected?

2) How long would it take according to you to achieve 100 000 signatures?

3) Who could possibly benefit from this action? What advantage do we ( the people from Belgium)  achieve?

 

think about it.

People are welcome to respond in dutch or whatever what language

Reageer gerust in het nederlands of in om het even welke taal! (TUTUKLU)

JKK

#17 Re: JUSTITIE BELGIË DOET WAT ZE MOETEN DOEN ?????

2015-08-15 23:49

#12: -  

 Sorry maar JUSTITIE DOET WAT ZE  MOETEN DOEN !!!!!!

Was  daar maar iets van waar !!!!!!

en, met een tweede kans bedoel ik,

ongeacht wat een mens verkeert deed in zijn leven vind ik dat IEDEREEN een 2de kans verdiend (na een "normale" straf)

ZIJ DIE ZONDER ZONDE ZIJN, WEL DIE MOGEN DE EERSTE STEEN OPRAPEN EN GOOIEN

maar....

IK DENK DAT ER NIET 1 PERSOON IS IN BELGIE NOCH DE WERELD DIE ZICH NOG MAAR KAN BUKKEN...om een steen op te rapen, laat staan OM ER MEE TE GOOIEN !!!!


Gast

#18

2015-08-16 05:05

JKK, wat je daar schrijft houdt opnieuw geen steek. Wat hebben die opmerkingen te maken met Rudy?

Als jij insinueert dat justitie geen of laat ons zeggen onvoldoende inspanningen doet in het dossier, dan mag je dat altijd staven. Maar is dat in het belang van Rudy?

Wil jij dat Rudy kan terugkeren naar België? Heb jij je handtekening al op deze petitie gezet? Heb jij de link gedeeld met je facebookvrienden? Welke inspanningen heb jij al geleverd? Ik wacht af wat daarop jouw repliek zal zijn.


Gast

#19

2015-08-16 14:40

Zou het niet aangewezen zijn om voor Rudy een advocaat te zoeken? Deze petitie is een goede start en kan hopelijk rekenen op veel bijval van gelijkgezinden. Wat als iemand op eigen houtje het initiatief neemt om een account aan the maken bij Het Witte Huis en daar een petitie opstart? Momenteel kan iedereen dat doen. Zonder medeweten van Rudy of Belgische justitie. Zou het niet in het belang van Rudy zijn wanneer dit gebeurt onder juridisch toezicht? Rudy heeft het recht tot inzage, het recht op privacy, het recht op de bescherming van zijn persoonlijke levenssfeer. Misschien is dit een opdracht voor de support group ' Cheer up Rudy'? Misschien zitten daar mensen die contacten hebben in die kringen en zich geroepen voelen om Rudy te verdedigen?


Gast

#20

2015-08-17 12:52

Rudy Vandenborre moet zijn straf uitzitten. Ik vind wel dat hij dat in betere omstandigheden zou mogen doen. Hij zou naar België
mogen overgebracht worden en zijn vader nog mogen ontmoeten.
Ik wens hem veel sterkte en een snelle terugkeer naar België.

Gast

#21

2015-08-17 22:47

We willen Rudy terug naar België krijgen.

stukje uit : 'De kleine prins' van Antoine De Saint-Exupéry :

" En toen verscheen de vos.

- Goedemorgen, zei de vos.

- Goedemorgen, zei de kleine prins beleefd en hij draaide zich om maar zag niets.

- Hier ben ik, onder de appelboom, zei de stem.

- Wie ben je? vroeg het prinsje. Je bent beeldig.

- Ik ben een vos, zei de vos.

- Kom met me spelen, stelde het prinsje voor, ik ben zo verdrietig ...

- Ik kan niet met je spelen, zei de vos. Ik ben niet tam...

- O pardon, zei de kleine prins.

Maar bij nader inzien vroeg hij:

- Wat is dat 'tam'?

- jij komt niet uit deze buurt, zei de vos. Wat doe je hier?

- Ik zoek de mensen, zei het prinsje. Wat betekent 'tam'?

- De mensen, zei de vos, hebben geweren en ze jagen. Dat is erg lastig! Ze houden ook kippen. Dat is hun enige nut. Zoek je kippen?

- Nee, zei het prinsje. ik zoek vrienden. Wat betekent 'tam'?

- Dat is nogal een vergeten woord, zei de vos. Het betekent 'verbonden'.

- Verbonden....?"

 


Gast

#22

2015-08-18 14:00

Ik teken deze petitie, omdat ik de uitzending van Luc Alloo beklijvend vond. Ik heb Rudy dan ook in de Amerikaanse gevangenis een kaartje gestuurd, waarop hij mij met een hele lange brief heeft geantwoord

Gast

#23

2015-08-20 09:25

Deze persoon verdient het écht om naar België overgeplaatst te worden.

Gast

#24

2015-08-20 09:55

Rudy verdient echt wel om naar een Belgische gevangenis overgeplaatst te worden !
voorstander

#25 Re:

2015-08-20 12:16

#24: -  

 Ja, volledig akkoord. Belgische justitie gaat ook akkoord, maar ze kunnen alleen maar wachten op de 'gunst' van Amerikaanse autoriteiten om Rudy over te plaatsen. Om écht verschil uit te maken hebben we 100 000 handtekeningen nodig op een petitie tav het Witte Huis. En dit opstarten gebeurt in het belang van Rudy beter onder toezicht van zijn advocaat. Heeft hij al een advocaat? Dergelijke petitie mag niet overhaast gelanceerd worden, aangezien er slechts 30 dagen tijd is vooraleer de petitie wordt afgesloten.