POLITIE-CAO 2015

POLITIE-CAO 2015 / Mededelingen / UPDATE STAND VAN ZAKEN PETITIE / Opmerkingen


Gast

#51

2015-08-04 07:19

Aanbod van minister,is een sigaar uit eigen doos. De minister moet met een goed bod komen , en ook de arbeidsvoorwaarden moeten niet slechter worden

Gast

#52

2015-08-04 07:22

 

Minister,

Waarom spreekt u met volle borst uit dat er 5% loonsverhoging gegeven wordt. Dit is complete onzin, het is en blijft een sigaar uit eigen doos. Het is de korting op het pensioen wat terugloopt in het salaris. Daar naast vind ik dat u eerder gemaakte afspraken inzake levensloop moet respecteren. Politiemensen staan in Nederland gemiddeld meer dan 30 jaar onder druk en onder zeer strenge controle van de samenleving en rechterlijke macht. Gun de mensen hun rust op het juiste moment en dat is niet 67 jaar.  Kortom minister wees verstandig en sluit een goede CAO met de bonden af en zorg dat er rust in u organisatie komt. De politiemensen staan de laatste wel heel erg onder druk ivm veroordelingen, you tube filmpjes en ongenuanceerde uitdrukkingen van bepaalde lui uit de samenleving en waarna wel geluisterd wordt.

 

Ronald


Gast

#53

2015-08-04 10:43

Ik ondersteun de acties van de Nederlandse Politie van harte, schandalig zoals deze minister, maar tevens de leden van dit kabinet , met ambtenaren en in het bijzonder politiemensen omgaat.leden van de politie horen misdaad te bestrijden niet te dienen. Geef hen waar ze recht op hebben.

Gast

#54

2015-08-05 10:57

Na 5 jaren van stilstand mag er best eens iets aan salaris bij.
Ook de 1 % regel daar zie ik de nut en noodzaak niet van is volgens mij al achterhaald.
Regeling RPU behouden als het kan.
geen

#55

2015-08-05 10:59

Aan een sigaar uit eigen doos daar hebben wij niets aan. Kom aub met een eerlijk bod voor de politie en blijf van onze pensioenen af.


Gast

#56

2015-08-06 08:05

Ik onderschrijf de Politieacties.

Gast

#57

2015-08-07 12:34

Ben er er helemaal mee eens, sigaar uit eigen doos, kom nou, voet bij stuk houden

Gast

#58 acties politiebonden terecht!

2015-08-10 15:41

Volkomen eens met de acties van de politiebonden. Handen af van ons pensioen en geen sigaar uit eigen doos. Bovendien extra beloning voor agent op straat. Deze doen zwaar en risicovol werk tegen weinig of geen waardering van de burger of werkgever.


Gast

#59

2015-08-17 09:59

Volledig eens met de eisen van de bonden.
Na 4 jaar geen prijscompensatie wordt het tijd voor een loonsverhoging en GEEN sigaar uit eigen doos !!!

Gast

#60

2015-08-18 14:53

Ben het hartgrondig met de acties van de bonden eens. Te gek voor woorden dat het politievak niet sirieus wordt genomen en dat er geen fatsoenlijke vroegpensioen regeling meer is. Met name dit laatste is zwaar onverteerbaar.

Gast

#61

2015-08-24 06:54

Ik steun de actie's

Gast

#62

2015-09-01 07:01

Ben het volledig eens met de petitie.

We worden echter ingehaald door de werkelijkheid. Al 3 jaar gerommel met een reorganisatie waarbij voor de werkvloer alleen maar achteruitgang wordt ervaren. Verder van de burger, meer reistijd om je werk te kunnen doen door sluiting van kantoren (staan te koop maar wil niemand hebben) , geen gebruik kunnen maken van flankerend beleid omdat je niet in de juiste doelgroep zit, etc. Maar wel proberen positief te blijven.

Resultaat is dat het geld wat naar het personeel zou kunnen gaan voor een betere CAO wordt opgeslokt (een slordige 260 miljoen) voor die zelfde organisatie om er toch maar zeker een politie van te maken.

'n bezorgde brabander


Gast

#63

2015-09-01 08:13

Helemaal mee eens! De verdeling mag voor mij ook nog 8,5%, 3% en 2 % zijn!

Gast

#64

2015-09-01 09:11

Niet eens met deze petitie.
Personen die positief reageren zitten vermoedelijk in schaal t/m 9.
Ik ben schaal 10, en ook in sta al een tijd stil, en ook in lever een bijdrage aan het politiewerk.


Gast

#65

2015-09-01 09:14

Onze regering wil wel een veilige samenleving, meer opgeloste zaken en meer blauw op straat, maar het mag niet te veel kosten en dit moet ook nog eens met steeds minder personeel op straat behaald worden. Met de steeds harder wordende maatschappij en de verhoogde terreurdreiging zou dit een hoge prioriteit moeten hebben.

Het politiewerk verdient meer waardering en een betere beloning. Als er niet zoveel dienders zouden zijn die het als roeping zien, dan zou er nog maar weinig politie op straat te vinden zijn. 


Gast

#66

2015-09-08 06:04

Ik steun het voorstel van de petitie volledig!

Gast

#67 Re:

2017-01-03 00:51

#6: -  

 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...