Stop De Vluchtelingen Crisis

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop De Vluchtelingen Crisis.


Gast

#1

2015-09-17 08:21

Ik vrees voor je dat ook de twintigste petitie over ditzelfde onderwerp net zo ver zal geraken als die andere negentien: nergens. En dat is goed zo.


Gast

#2

2015-09-17 09:39

Prachtig hoe iemand kan schrijven "stop vluchtelingen vol". Je hoeft niet eens meer te vragen naar het niveau.


Gast

#3

2015-09-17 12:52

Wat bedoel je "ben jij het ook zat dat er niet geluisterd word na jouw mening"? Er wordt toch geluisterd naar mijn mening? Misschien niet naar die van jou, maar dat is omdat die dom, onrealistisch en onmenselijk is. En daar kan ik me wat bij voorstellen.


Gast

#4

2015-10-21 20:14

Kan niet zo verder gaan, De jongeren met een goede opleiding overwegen al om te vertrekken en daarvoor in de plaats krijgen we jongeren met een andere cultuur, normen en waarden.
Dit kan nooit goed gaan en op deze manier komen er grote spanningen in de samenleving. Geen leuk perspectief, dus wie kan vertrekken, vertrek.

Gast

#5

2015-10-23 17:15

Omdat er een bedoeling is waarom de vluchtelingen hierheen komen , een vooropgezet plan om Europa te vernietigen om uiteindelijk een 1 wereldregering te maken - Total control

Gast

#6

2015-11-13 01:26

 Maar je moet toch toegeven dat het best knap is van die moslims dat zij met zijn miljoenen iets kunnen afspreken en uitvoeren? Als wij hier iets op poten proberen te zetten, krijg je krap zeven handtekeningetjes.


Gast

#7

2015-11-27 13:25

95 procent van de "asielzoekers" zijn gelukszoekers, komen uit veilige gebieden oa. Libanon en Turkije etc. Het is schandalig dat hier onmiddellijk huizen, uitkeringen levenslang worden verstrekt, er is geen werk voor hun allemaal. Verder belijden zij een gevaarlijke religie voor het Nederlands volk. Het is een dolkstoot in de rug voor de Joden in Nederland.

Gast

#8

2016-01-18 14:29

Ik vind dat wij ons landje moeten redden en niet de vluchtelingen

Gast

#9

2016-07-14 07:37

Voor mijn kinderen is er geen woonruimte aan te komen (1 dochter is al naar het buitenland vertrokken), en hier in de wijk komt de ene na de andere vluchteling/geluks zoeker te wonen.   En als je op straat kijkt hoeveel getinte mensen hier zijn, dan is het genoeg.  Vol is vol, we kunnen nu eenmaal niet voor de hele wereld zorgen.