Wij steunen het Dierenasiel Gent

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij steunen het Dierenasiel Gent.


Gast

#76

2016-01-18 08:56

In de uitgeleefde lokalen doet het personeel en het bestuur hun best om de dieren een waardig bestaan te laten hebben. Met suggestieve beelden, wordt de indruk gewekt dat men clandestiene opnames kon maken ? Het asiel wist dat men filmde !
Dat een voorzitter ook dierenarts is van het asiel, is geen probleem volgens mij (de dochter van Mieke Schuddinck is ook ondervoorzitter van de Poezenboot). Schuddinck woont toch ook gratis op de Poezenboot en haar dochter is de dierenarts voor het asiel...deontologisch ? Verder worden er Griekse honden ingevoerd, terwijl er honden genoeg zitten in Belgische asielen... Het komt het dierenwelzijn allemaal niet ten goede. Mocht de Poezenboot hun inspanningen en geld meer in de dieren steken ipv andere asielen door het slijk te halen, de dieren zouden er beter van worden... Goed dat men ook een tegengewicht kan geven/geeft (via verguisde sociale media) om hysterie in perspectief te zetten...

Gast

#77

2016-01-21 16:47

Het is ronduit schandalig hoe diegene die het filmpje heeft gemaakt te werk is gegaan, en dat uitsluitend uit eigenbelang. Beelden worden volledig uit de context getrokken, verschrikkellijk dat deze persoon dat zomaar durft te doen. Dit zegt veel meer over de maker dan het getroffen asiel. Het dierenasiel in het park levert prachtig werk!!

Gast

#78

2016-01-23 11:40

Ben er reeds meerdere malen geweest en ik geloof dat de vrijwilligers alles doen om met de middelen die ze hebben het zo goed mogelijk te maken/houden voor de dieren.

Gast

#79

2016-02-13 15:31

Wij adopteerden al een kat, in volledige gezondheid. En zijn nu pleeggezin van een andere kattin die wij graag willen adopteren vanaf zij helemaal genezen is. Wij hebben zeer goede ervaringen met het dierenasiel en halen hier onze 'kindjes'.
Wij gaan hier blijven katten adopteren tot er geen klootzakken meer zijn die denken dat ze voor een dier kunnen zorgen maar er daarna afstand van doen en zo het dier een levenslang trauma geven!!!!!!
wandelaarster

#80 asiel gent

2016-08-30 20:10

Ik heb nu al een keer of 3 met een hond gaan wandelen uit het asiel te gent . Ik vind de personen die er werken echt onvriendelijk . Ook hun omgang met de honden komt bij mij heel negatief over . De eerste keer stond ik nog bij een waterbassin met de hond (door het warme weer had het asiel 2 waterbadjes buiten gezet ) en ineens werd die lijn uit mijn handen getrokken , mijn kaartje in mijn handen geduwd en voor ik besefte wat er was gebeurd zag ik haar het hok opendoen en de hond echt naar binnen stampen . Ocharme dat beestje ! Mijn hart deed er zeer van . Het was een tamelijk jong kreng die dat deed , die daar werkte . Ik zeg kreng omdat ik vond naargelang ze deed ze een kreng was . Sorry , geen punten van mij .