Steun Jitse Akse

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Jitse Akse.


Gast

#8926

2016-01-17 14:49

Omdat het van de zotte is dat mensen die zich willen inzetten voor een goede zaak, en de vrijheden, normen en waarde van het westen willen verdedigen tegen een reële vijand, door zijn eigen regering wordt afgevallen. Dit terwijl diezelfde regering vijandelijke strijders terug laat keren en die vervolgens begeleid om hun trauma's te verwerken in plaats van ze te vervolgen wegens oorlogs misdaden of deelname aan een terroristische organisatie. Onze regering moet zich schamen: zelf toch vooral aan de zijlijn blijven staan doordat ze A: niet de ballen hebben om een beslissing te nemen over intensivering van de deelname en B: niet eens de mogelijkheden hebben voor eventuele intensivering door jaren van slopende bezuinigingen bij defensie die getuigen van een totaal gebrek aan toekomst visie voor onze krijgsmacht. Waar haalt Den Haag het schaamteloze recht vandaan om mensen die niet werkeloos aan de zijlijn willen blijven zitten vervolgens aan te pakken. Deze mensen hebben geen andere keus omdat ze dit niet als Nederlands staat burger zijnde via de krijgsmacht kunnen doen omdat de regering te laf is om daar iets te ondernemen met een sterke krijgsmacht die goed uitgerust en getraind is voor haar taken. Volgens mij was het Dante die stelde dat de ergste zonde het behouden van neutraliteit ten tijde van morele crisis is.. Nederlandse regering haal u hoofd uit u derrière en durf eens te handelen!

Gast

#8927

2016-01-17 14:50

Onze daadkrachtige regering kwam niet verder dan het plan, om de koerden helmen te steuren ipv wapens. Nu staat er iemand op
die de koerden echt wil helpen om het IS gevaar te keren , met gevaar voor eigen leven,en dan word hij opgepakt bij thuiskomst.
EN ex Sierië gangers worden weinig in de weg gelegd.
Wie begrijpt het nog ????

Gast

#8928

2016-01-17 14:51

Belachelijk wat hem ten laste wordt gelegd, er zouden juist meer mensen moeten zijn zoals hij. Uitbannen die IS!!!!!!!!!!!!

Gast

#8929

2016-01-17 14:51

Omdat hij een held is!

Gast

#8930

2016-01-17 14:52

Als Jitse vervolgd wordt, moet Rutte de F16's terughalen welke ook onschuldige slachtoffers maken in Irak.

Gast

#8931

2016-01-17 14:52

Omdat ik vind dat deze man een held is.
Hij bewijst maar weer geen woorden maar daden.
Daar kan onze regering nog wat van leren.
Grenzen dicht bijvoorbeeld.

Gast

#8932

2016-01-17 14:52

Waarom worden de F16 piloten niet vervolgd dan? En vooral waarom worden de Syrië gangers niet vervolgd bij terugkomst? Rutte heeft gezegd dat we in oorlog zijn met IS. Weet hij wel wat oorlog betekend?

Gast

#8933

2016-01-17 14:53

Het verschil tussen in opdracht van de staat deelnemen aan de strijd tegen IS en dit uit eigen beweging doen is heldendom. Dit zou beloond moeten worden.

Gast

#8934

2016-01-17 14:53

Omdat ik vind dat hij voor een goede zaak, ook de Nederlandse, durft te vechten. Zijn paspoort afpakken is een lafhartige daad van een slappe regering!!

Gast

#8935

2016-01-17 14:54

Als Jitse vervolgd wordt, dan moet Rutte de F16's terughalen welke ook in Irak onschuldige slachtoffers maken.

Gast

#8936

2016-01-17 14:54

Als er alleen al meer waren zoals Jitse!!

Gast

#8937

2016-01-17 14:56

Ipv janken over het proxy leger van Israel en de Usa deed deze man er wat aan tja dat mag natuurlijk niet je mag je wel aansluiten bij dat proxy leger en niet vervolgt woorden, maar o we als je er tegen vecht.

DEZE MAN VERDIENT EEN LINTJE, GEEN VERVOLGING
rabbit

#8938 vervolging Jitse

2016-01-17 14:56

Als Jitse vervolgd wordt omdat hij in oorlogsgebied IS strijders heeft gedood, dan moet Rutte ook de F16's terughalen uit Irak ingeval onschuldigen worden gedood door Nederlandse bommen.


Gast

#8939

2016-01-17 14:56

Isis moet kapot deze heeft daarbij zijn steentje bijgedragen, hij hoort niet vervolgd te worden!
Willem

#8940 FUCK IS

2016-01-17 14:57

FUCK IS LOVE JITSE

 

lOVE VOOR JITSE <3


Gast

#8941

2016-01-17 14:58

Dat is nu weer Het Koninkrijk der Nederland vingertje in de lucht. Syrië gangers krijgen een taakstraf of mogen naar huis zonder erg veel bombarie zitten ze lang en breed bij Pa en Ma op de bank. Is er een Nederlander die het tegenovergestelde doet, krijgt hij op z'n falie want een Nederlander mag a. niet in vreemde krijgsdienst en mag b. niet op eigen houtje oorlogje gaan voeren. Er is en word gemeten met verschillende duimstokken, dat is jammer want deze knaap heeft het moeilijk na zijn vele aktie's in het buitenland gevoerd onder de vlag van het Koninkrijk, maar nu mag hij niet meer want hij is niet in loondienst bij Defensie. Het is misschien een goede zaak als Defensie een soort Legioen voor Ex-Militairen zou oprichten want dan heb je naast de Mariniers nog een clubje die van wanten weet.

Gast

#8942

2016-01-17 14:58

Het kwaad moet zo snel mogelijk uitgeroeid worden. Jitse is de held die daar alvast een begin aan maakt. We hebben een leger van Jitse's nodig!


Gast

#8943

2016-01-17 14:59

Omdat ik vind dat er terug gevochten moet en mag worden, en dat Jitse datgene doet waar een ander alleen maar over denkt..
Dit zijn de grootste terroristen die er zijn en doden wanneer ze maar kunnen.. dus vergelding op deze acties is alleen maar logisch. Hij verdient in mijn ogen een lintje... en geen straf..

Gast

#8944

2016-01-17 15:00

Betreft IS moet gewoon ingegrepen worden. Doordat Europa/Defensie dit niet voldoende doet. Werkt het zelf in de hand dat mensen zelf oplossingen gaan zoeken.
Nauurlijk is moorden geen oplossing, maar versta het signaal dat afgegeven word. En zie welke tekortkomingen qua verantwoorde reactie en ingrijpen zwaar achterblijft en wat het veroorzaakt.
Versta de boodschap. Die paar IS'rs die er nu niet meer zijn hadden een kweet niet hoeveel meer moorden op hun geweten gehad als ze niet waren gestopt. Wees mild naar Jitse en ga als gezamelijke landen het probleem met IS aanpakken.

Gast

#8945

2016-01-17 15:01

Ik heb mijn handtekening gezet omdat ik geen keus had na het lezen van het artikel over Jitse. In mijn ogen zouden alle Nederlanders dat moeten doen, Jitse sterkte.

Gast

#8946

2016-01-17 15:01

Ik heb getekend omdat ik het te zot voor woorden vind,dat deze man wordt opgepakt voor iets ,wat juist een dikke pluim verdient.We leven maar in een rare wereld.Met dank aan Rutte.

Gast

#8947

2016-01-17 15:01

Hoe meer van deze helden strijden tegen IS hoe beter.
Hulde voor deze Fries (ben zelf Fries), Hoe halen ze het in hun botte koppen daar in Den Haag om zulke verzet strijders hun vrijheid te kapen. Ga jullie diep schamen.

Gr.

Gast

#8948

2016-01-17 15:01

In het belang van alle normaal denkende mensen is het helaas noodzakelijk barbaren , hoe dan ook, te elimineren.

Gast

#8949

2016-01-17 15:01

Rutte zei eind vorig jaar "Nederland is in oorlog met IS".
Het OM zei een jaar eerder "Vroeger was het in dienst treden bij buitenlandse strijdkrachten strafbaar, nu is het niet langer verboden. Je mag alleen niet deelnemen aan een strijd tegen Nederland". Jitse voegt daad bij woord en zou m.i., alleen al op basis van bovenstaande uitlatingen nooit vervolgd mogen worden. Dat er berichten verschijnen dat hem wellicht moord ten laste wordt gelegd was voor mij de druppel. Het is oorlog (Rutte?) en een vijandelijke soldaat doden is geen moord. Bewust burgers doden, dat is moord. Worden nu ook alle Europese en Amerikaanse militairen die bommen droppen op woonwijken, bruiloften, ziekenhuizen, scholen en daarbij het risico accepteren dat er burgerslachtoffers vallen voor moord berecht?

Gast

#8950

2016-01-17 15:02

Het is tegenwoordig haast de omgekeerde wereld. Deze man verdient een medaille. Weg met die corrupte boevenbende in Den Haag.