Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven.


Gast

#1

2016-02-25 00:05

Aangenaam winkelen, leuke werksfeer, een plek waar je jezelf kan zijn. Onbegrijpelijk!
ikke

#2

2016-02-25 06:16

Dat ze beginnen met die poepdure Proxy Delhaize met zijn zuur volk en aangebakken villatrutten hier in Tremelo dicht te gooien. Zaakvoerder met neus-in-de-lucht zou nogal een kopke trekken ! Maak er voor mijn part een Lidl van, dat missen we hier nog.


Gast

#3

2016-02-25 20:08

Albert Heijn Boortmeerbeek moet blijven wegens toffe mensen die er werken hé lekkere productenaltijd een goeie gevulde winkel

Gast

#4

2016-02-25 20:22

Omdat dit waanzin is dat deze winkel al moet sluiten, hij is nog niet lang open. Is een zeer propere winkel en supper vriendelijk personeel die hun job dreigd te verliezen en dit zou heel erg zijn.


Gast

#5

2016-02-25 20:22

Omdat het belachelijk is om de winkel te sluiten , ze wisten dat er een albert heijn kwam . Protest niet achteraf , en dan een colruyt of carrefour erin zetten . Concurentie aangaan met albert heijn ,het is ook veel te duur in belgie , nederland en duitsland zijn veeeeel goedkoper . 


Gast

#6

2016-02-26 10:22

Alle supermakrten zijn aanwezig in Boortmeerbeek,jarenlang hebben we op een AH gewacht en nu hiner eindelijk is,zouden ze hem weer willen sluiten?!
Het s een zeer aangename winkel, lekkere producten, goede prijzen..voor mij nu al onmisbaar in de buurt!

Gast

#7

2016-02-26 13:36

In het nieuws vertelde men dat er niet genoeg concurrentie zou zijn: op de Leuvensesteenweg zijn Aldi, Lidl, Carrefour en Okay gevestigd! Dit is volgens mij genoeg concurrentie. Eindelijk is er een Albert Heinwinkel en na jaren te veel te betalen vind ik dat hij moet blijven.

Gast

#8

2016-02-26 20:06

Omdat er in de buurt weinig supermarkten zitten en okay en colruyt ook niet veruit elkaar zitten . concurrentie kan geen kwaad goed voor de klanten en de portemonnaie < colruyt past zijn prijzen aan als er een Alber Heijn in de buurt komt schandalig. Dus colruyt en misschien de ander supermarkten ook vragen te veel en hang er van af waar je woont ,dit kan gewoon niet<.

Gast

#9

2016-02-26 20:22

Aangenaam winkelen, anders dan wat we hier gewoon waren. Zo'n ruim aanbod, heb er nog zoveel te ontdekken. Nu zal de tijd daarvoor veel te kort zijn.... Moeilijk te aanvaarden, zal het enorm missen, de winkel en de job waar ik gewoon mezelf kan zijn...

Marie-christine Sijs
De auteur van deze petitie

#10 Re:

2016-02-26 21:04

#9: -  Wij hopen met u mee dat de winkel mag open blijven daarom zoveel mogelijk handtekenen en delen op fb zodat de petitie goed zichtbaar is. En inderdaad het is daar tof werken, weet ik van een persoon die daar ook werkt

 

 


Gast

#11

2016-02-27 06:54

Ik ben ook een collega van jullie waarvan een winkel moet verkocht worden (TURNHOUT) ik hoop dat de winkels zullen open blijven !!!!

Gast

#12

2016-02-27 09:19

Deze winkel moet blijven, is de beste winkel uit de buurt. Vriendelijk personeel en EINDELIJK een winkel waar een consument die uitermate gezond wil eten ook zijn gade vindt! Het aanbod is ongelofelijk breed.  Wat voor een maatschappij leven wij zeg, wie neemt nu zulke debiele beslissingen?


Gast

#13

2016-02-27 10:45

Het is een winkel met een ruim assortiment ,je vindt er artikelen
die je elders niet vindt,aangenaam om te winkelen,klantvriendelijk,
verkoop van artikelen voor mensen die op hun voeding moeten letten

Gast

#14

2016-02-27 20:46

Leuke winkel, veel producten dat je in andere supermarkten niet vind. Deze winkel moet gewoon blijven! Ook voor al het personeel dat er te werk gesteld is!

Gast

#15

2016-02-28 08:52

Ik rij speciaal van Tervureb naar AH omdat zulke lekkere verse producten hebben. Ook hebben ze producten die onze Belgische ketens niet hebben!!

Gast

#16

2016-03-03 20:00

Ik wil niet dat de winkel sluit want dan kan ik niet meer naar de Knappe bazin van mijn mama kijken

Gast

#17

2016-03-08 18:33

Deze winkel moet openblijven! Er is genoeg concurrentie op de leuvensesteenweg! Ze hebben er veel producten die men ergens anders niet heeft en het is nog dichtbij ook en goedkoper als op een ander!

Gast

#18

2016-03-10 03:27

Zalige winkel onmisbare artikelen goede ligging. Delhaize bmb interesseeet mij niet. Sliuit dan delhaize. Ik kan niet zonder albert heijn. Vriendelijk personeel

Gast

#19

2016-03-10 05:58

Toffe artikelen en winkel is kortbij

Gast

#20

2016-03-13 18:09

AH heeft goede produkten die niet in andere supermarkten te verkrijgen te zijn

Gast

#21

2016-03-13 18:24

Albert Heijn moet blijven; heeft zéér goede produkten, uitgebreide keuze in o.a. kant-en klare maaltijden, zuivelprodukten die niet in andere supermarkten te verkrijgen zijn. Je kan terwijl je winkelt, genieten van een bekertje lekkere koffie (= extra service). De ligging in Boortmeerbeek is zéér goed bereikbaar en geeft een extra meerwaarde aan de buurt !



Gast

#22

2016-03-14 18:21

Albert Heijn biedt andere producten dan de supermarkten die ik gewoon ben. Ze verkopen veel bio en veggie en daar ben ik naar op zoek. Het personeel is zeer behulpzaam en het is aangenaam winkelen vlakbij.

Gast

#23

2016-03-16 10:56

AH is dichtbij , assortiment voor een deel niet ergens anders te krijgen . Veel betere prijzen dan Proxy Delhaize die toch wel 7,8 km verder is en stuk kleiner

Gast

#24

2016-03-19 12:22

Omdat ik het statement van de overheid belachelijk vind, dat de AH vestigingen moeten verdwijnen. Het wordt tijd, dat er eens iest aan de veel te dure prijzen wordt gedaan van de Belgische supermarkten. Dit is een geval van eerlijke concurrentie naar mijn idee.
ASC

#25 Re:

2016-03-19 12:25

#2: ikke -  

 He;emaal mee eens, winkelen in supermarkten in Belgie is door de houding van het personeel een opgave, die meestal niet zonder ruzie verloopt. Daarom is de komst van AH in Belgie een verademing, omdat hier de Nederlandse vriendelijkheid belangrijk is.