>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<


Gast

#1

2016-03-03 19:51

               


Gast

#2

2016-03-03 21:00

Ik ben tegen alles wat gelukszoekers en links is !!

Gast

#3 Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven

2016-03-03 21:01

#1: -  

 


Gast

#4

2016-03-03 23:21

Omdat Ik het helemaal zat ben dat er voor gelukszoekers wel geld is terwijl eigen Nederlanders op straat leven

Gast

#5 Re: Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven

2016-03-04 10:24

#3: - Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven  

 Waarom wachten? Begin er nu al mee.

Franky van Santen
De auteur van deze petitie

#6 Re:

2016-03-04 11:40

#1: -  

 Het mag duidelijk zijn dat niet 1 Nederlander een vluchteling, die werkelijk voor zijn leven en dat van zijn gezin gevlucht is van huis en haard en alles heeft moeten achterlaten, die vluchteling geen beschermende plaats in ons land zal willen bieden. De huidige realiteit leert onze Nederlandse burgers echter dat een overgroot deel van de huidige ingestroomde en nog steeds instromende "vluchtelingen" helemaal geen vluchteling is, maar een "gelukzoeker", die op kosten van onze samenleving wil genieten van alles wat hij of zij door onze huidige regering GRATIS in hun schoot geworpen wordt ten koste van onze eigen autochtone Nederlandse burgers.  Daarbij leert ons de huidige realiteit dat diezelfde "vluchtelingen" geen enkele dankbaarheid en respekt tonen aan diezelfde Nederlandse autochtone burgers, en daarbij zelfs vergaande eisen aan hun verblijf in ONS land stellen. Niet alleen brengen zij op grote schaal de veiligheid van, met name vrouwlijke burgers, kinderen en ouderen in gevaar, maar stellen zij ook nog dat wij onze democratie, cultuur, normen & waarden en gebruiken zouden moeten opgeven omdat die niet in hun cultuur past. Het liefst zouden ze ons, Nederlandse autochtone burgers, onderwerpen aan hun cultuur, of anders verdrijven of uitroeien.  Zulke "vluchtelingen" wil niet 1 Nederlander in ons land !

 


Gast

#7

2016-03-04 15:19

cultuurverschil is te groot, deze mensen dienen te worden opgevangen in de eigen moslim regio, gevaar voor onze samenleving en onze normen en waarden

Gast

#8 Re:

2016-03-04 15:45

#7: -  

 Zeg het eens, wat zijn die "normen en waarden" die jij in gevaar ziet komen? Het in brand steken van auto's? Het gooien van vuurwerkbommen naar mensen? Het gooien van molotovcocktails naar moskeëen en azc's? Het in bomen hangen van varkenslijken? Het rondsturen van kogelbrieven? Het bedreigen van politici en hun kinderen? Het vernielen van gebouwen? Het schilderen van hakenkruizen? Het bespugen van vrouwen? Het vijandig bejegenen van vreemdelingen? Het vijandig bejegenen van autochtone vrouwen? Het ongebreidelde seksisme? Het ongebreidelde racisme? De totale verachting van onze democratie, grondwet en wetten? Zijn dat jouw "normen en waarden"?

Als die mensen daar een gevaar voor zijn, dan kan ik alleen maar begrijpen dat zij dus beschaving komen brengen.


Gast

#9

2016-03-05 09:41

Ben tegen komst asielzoekers. Ze hebben geen toevoeging voor ons land klagen alleen maar zijn ondankbaar en kosten alleen maar geld.

Gast

#10 Re: Re:

2016-03-05 10:54

#6: Franky van Santen - Re:  

 Klopt, niet één, maar vele honderduizenden vinden dat vluchtelingen maar ergens anders een veilig onderkomen moeten zoeken en anders maar moeten verrekken aan de grenzen van Europa. Macedonië, Calais. Dus doe maar niet zo hypocriet.

De huidige realiteit leert echter dat nogal wat politici maar al te graag LIEGEN over wie nu precies asiel aanvraagt. Er is geen sprake van een OVERGROOT merendeel "gelukszoeker" zou zijn, zoals Geert Wilders, Frans Timmermans en Diederik Samsom beweren, juist het tegenovergestelde.

Vertel eens wat de vluchteling zoal GRATIS in hun schoot geworpen krijgen? En vertel ook eens wat er zo vreselijk aantrekkelijk is aan onze uitkeringen dat gelukszoekers hiervoor hun leven op het spel willen zetten en duizenden euro's betalen voor de reis hiernaartoe om hier dan uiteindelijk van dezelfde uitkering te mogen genieten waarmee Neder;andse gezinnen naar de voedsel- en kledingbank moeten? Is dat het grote geluk dat die mensen volgens jou zoeken? Is dat het Nederlandse goud?

De keiharde cijfers bewijzen dat het een fabeltje is dat asielzoekers crimineler zouden zijn of iemands veiligheid in gevaar zouden brengen. Hoeveel brandbommen hebben asielzoekers tot nu toe naar mensen buiten de AZC's gegooid? Ik lees wel wekelijks in de krant dat de "bezorgde burger" er één naar asielzoekers en AZC's gooit. Hoeveel dreigbrieven hebben asielzoekers naar politici en hun kinderen gestuurd? Ik lees wel wekelijks in de krant dat de "bezorgde burger" er rondstuurt. Hoeveel varkenslijken hebben asielzoekers in bpmen gehangen, ruiten ingegooid, hakenkruizen geschilderd, auto's in brand gestoken, kogelbrieven gestuurd, gebouwen vernield? Ik lees dat wel wekelijks in de krant over de "bezorgde burger". Waarom ben jij niet bang voor de juiste mensen, voor het krapuul dat daadwerkelijk crimineel en terroristisch bezig is, dat onze cultuur en normen en waarden overboord gooit om hun onbeduidende willetje erdoor te drijven?

Waarom blijf je zo hardnekkig liegen over onschuldige mensen? Omdat je anders je zin niet krijgt? Dan moeten anderen maar bloeden, verrekken, kreperen voor o zo belangrijke jij?

 


Gast

#11

2016-03-05 14:21

Veiligheid van onze inwoners

Gast

#12

2016-03-05 14:23

Veiligheid voor het gezin

Gast

#13

2016-03-05 16:14

En wie beschermt Nederland tegen de varkenskoppendragers? Nou? Wie? Wie dan?


Gast

#14

2016-03-05 16:17

Dit hoort niet hier in een kleine gemeente
Franky van Santen
De auteur van deze petitie

#15 Re: Re: Re:

2016-03-05 16:21

#10: - Re: Re:  

 Dit is duidelijk de reactie van een persoon met een bekrompen kijk op de realiteit. In het hele betoog zie ik niets terug over de geweld incidenten, verkrachtingen, agressie tegen hulpverleners en de zelfs omgekomen hulpverleners. Ik zie ook nergens in het betoog de problemen met de huisvesting van onze eigen burgers, die op jaren lange wachtlijsten staan voor een betaalbare huurwoning, en nu nog langer moeten wachten op een woning omdat de asielzoekers voorang krijgen. Nergens in het betoog zie ik iets over de bezorgde ouders van kinderen in de omgeving van asielzoekers centra. Ook zie ik nergens in het betoog iets gemeld worden hoe "dankbaar" en hoeveel "respekt" deze "vluchtelingen" hebben voor het geen wat ze door de Nederlandse burgers geboden wordt. Nederlandse burgers die veel en lang belasting betaald hebben, en zich daar nog steeds kapot voor werken. Hoe zat het ook alweer met de ontwikkelingen in Calais ? De gebeurtenissen in Keulen ? De compleet geislamitiseerde wijk in Londen ? Heb je ook wel eens gekeken naar opsporing verzocht ? Verbazingwekkend dat mensen van noord Afrikaanse afkomst toch hoog scoren op de crimminale "hit-lijsten" ?!  Ik vraag me hier bij dit betoog ernstig af over welke "keiharde" cijfers hier gesproken wordt.

De uitspraken van "vluchtelingen" die de Islamitische cultuur aanhangen en verheerlijken zijn zeker ook aan je "aandacht" ontsnapt,... waarin ze duidelijk stellen dat democratie NIET in hun cultuur past !Laat ik het dan maar niet verder hebben hoe hun vrouwen behandelen.

Over één ding kan ik het met je eens zijn,... dat ONZE normen en waarden, gebruiken, tradities, ONZE cultuur,... momenteel door het huidige kabinet overboord worden gegooid. Maar bang voor deze "leidende" politici ben ik niet, die zijn bij de volgende verkiezingen uit-geregeerd !

Bang ben ik verder voor niemand en daarom kom ik open voor mijn mening uit, en verberg mijn naam niet achter "gast"  Dus kan ik me hierbij afvragen wie hier nu bang is ?

Verder lieg ik niet over "ontschuldige" mensen,... ieder die vlucht voor zijn leven verdiend een veilige thuishaven. En echte vluchtelingen zullen altijd dankbaar zijn voor het geen wat ze geboden wordt, en zullen ten alle tijden respekt tonen voor diegenen die ze dat bieden.  Helaas leerd de huidige realiteit en situatie in ONS land wat anders.

Franky van Santen
De auteur van deze petitie

#16 Re:

2016-03-05 16:25

#7: -  

 Helemaal mee eens ! Een andere cultuur, die de rechten van de vrouw niet respekteren, het recht van vrije meningsuiting niet respekteerd, en vindt dat democratie niet in hun cultuur past,... zo'n cultuur past Niet in ONZE cultuur en hoort ook NIET in ONS land en cultuur thuis.


Gast

#17

2016-03-05 16:31

Ik kan me de zorgen voorstellen en waarom deze petitie is gestart, ik denk dat het grootste probleem is dat onze overheden totaal geen oog hebben voor de zorgen van de mensen en die mensen totaal geen inspraak gunnen in besluitvorming.

Maw, tegenwoordig zou men de burgers moeten informeren en in discussie moeten gaan ipv maar gewoon klakkeloos alles op ons bord gooien en.denken dat iedereen het maar slikt

Mensen hebben ook een mening en het zou de overheid sieren dat ze daar ook eens rekening mee houden.

Ron Noorda


Gast

#18

2016-03-05 17:35

Geen asielzoekers in NL!

Gast

#19

2016-03-05 17:56

Ik ben er echt klaar mee het hoe ze in den haag praten dat het makelijk kan ik zou zeggen tegen rutte neem ze dan lekker zelf in je achtertuin.

Gast

#20 Re: Re: Re: Re:

2016-03-05 18:50

#15: Franky van Santen - Re: Re: Re:  

 Over bekrompen gesproken, Franky, verdiep je eens verder in het geval Keulen. Wedden dat je verdomd lelijk op je neus zult kijken? Want wat achteraf blijkt wat er werkelijk is gebeurd valt volslagen in het niet bij wat de bruine horde er kwijlend van gemaakt heeft. Waar zijn die duizend verkrachtingen? Waar is die totale overrompeling door hordes vluchtelingen? Bleken allemaal GELOGEN, zoals met verreweg de meeste schandalen waar jullie mee schermen: GELOGEN, GEFANTASEERD en OPGEKLOPT.

Verdiep je eens in de werkelijke verhalen, niet de onzin die op jullie propagandakanaaltjes opgedisd worden. Ik geloof er niks van, maar misschien dat je ogen dan eens open gaan.

 

 

En leer eens Nederlands!

 

 


Gast

#21 Re: Re:

2016-03-05 18:51

#16: Franky van Santen - Re:  

 

 

 

De rechten van de vrouw niet respecteren?!? En "daar moet een piemel in" is wel respectvol?!?

 

 

 


Gast

#22

2016-03-05 19:48

Om de veiligheid van mijn en andermans dochters.

Gast

#23 Re:

2016-03-05 21:02

#22: -  

 En hoeveel van onze dochters is er iets overkomen dan?

Moet ik je vertellen heveel van onze dochters werkelijk iets is overkomen door de autochtone bleekscheet?

Dan schrijf ook niet zo iets achterlijks!


Gast

#24 Re:

2016-03-05 21:05

#17: -  

 Wat leuter jij nou over "inspraak" en "discussie"? Droplul, je hebt iedere vier jaren inspraak. Gebruik dat dan ook om een doordachte keuze te maken, dan hoef je niet in de tussenliggende jaren te raaskallen als een kip zonder kop.


Gast

#25

2016-03-05 23:49

Genoeg is genoeg onze eigen mensen eerst
Nederland is geen imigratie land
Grenzen dicht