Mr.Moyson hoort thuis in RP

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Mr.Moyson hoort thuis in RP.


Gast

#51

2011-06-20 11:19

jochen is een persoon die iedereen met respect zou behandelen en voor iedereen goed wil doen ik ken hem al jaren hij werkt doodgraag met jongeren en probleemkinderen zijn wss ook geen probleem spijtig dat er mensen zijn die hem deze kans afgenomen hebben!!!!!!!

Gast

#52

2011-06-20 11:33

ik zou zeggen moed houden maatje das het rotte belgie vrientjes politiek ;;ik kan van hier uit niets doen dan je moreel steunen liefs suzy

Gast

#53

2011-06-20 11:36

Kort en bondig. Mr. Moyson verdient dit niet. Dit moet zeker in de Media gebracht worden.

Gast

#54

2011-06-20 11:36

Ik ken hem als een goede vriend en lief en behulpzaam hij verdient drm alleen al deze job ben er zeker van dat de ll goed met hem overweg kunnen
groetjes

Gast

#55

2011-06-20 12:24

men moet eerst ales eens goed op een rijtje zeten voor dat men zo een beslising neemd en de persoon zelfs zen verhaal laten doen en luisteren naar wat andere mensen er van vinden een goede werk kracht vind men nog zelde in deze tijt grt maria

Gast

#56

2011-06-20 12:40

een jonge man die zich met hart en ziel inzet voor zijn job, die probeert om ook in moeilijke omstandigheden te communiceren met de jeugd van onze tijd, zonde om 'goeie' enthousiaste mensen aan de kant te zetten, dit terwijl het onderwijs kreunt onder het tekort van capabele leraars !

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-06-20 13:35



Gast

#58

2011-06-20 13:37

een jonge man die geduldig is voorkomend en vriendelijk ook goed in omgang met mensen zodus zeker een aanwinst als leraar groetjes Nicole


Gast

#59

2011-06-20 14:19

Dit is ongelooflijk en heel laag !Ik wens je veel succes toe, en een rechtzetting tegen al deze onrechtvaardigheid Jochen,ik ken jou als een lieve en correcte man.

Gast

#60

2011-06-20 16:05

Ten eerste wil ik jullie duidelijk maken dat Jochen het goed voor heeft met iedereen. Zéker als het zijn job betreft waar mensen de hoofdtak zijn om voor te zorgen. Het verwonderd mij dus dat Jochen van de school gestuurd word.Zijn dat daar kleine kinderen of wat?Ze zouden beter is openlijk praten met de persoon in kwestie en een tweede kans geven maar nee!! Direct zoals een hond aan de deur gezet! Ik vind dat héél laag van die school!! Onmenselijk en onrechtvaardig vind ik dat !! Jajaja, zo denk ik er over als MOEDER van Jochen !!!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-06-20 16:07



Gast

#62

2011-06-20 16:22

ja hé hetis niet altijd rechtvaardig wat gebeurd in belgie

Gast

#63

2011-06-20 17:05

ik hoop dat je veel handtekeningen krijgt!!!!!

je verdiend wel beter dan zomaar aan de deur gezet te worden


Gast

#64

2011-06-20 18:45

jochem is een goede en brave man

Gast

#65

2011-06-20 18:47

Jochën is altijd grappig en staat altijd klaar voor iedereen. Als hij kan zou hij iedereen helpen.
Hij deed en doet dit werk nog ltijd graag, dus ik vind dat hij er zou moeten kunnen blijven.

Gast

#66

2011-06-20 19:46

een toffe gast met manieren en niets op aan te merken
dit verdient hij niet !!!!

Gast

#67

2011-06-20 20:05

jochen is een zeer fijne man zeer attent en behulpzaam die altijd lacht en een goed luisterd oor heeft voor de personen hij hoort thuis met hetgeen hij doet op school is een zeer gewiligd man moedigd iedereen aan en denkt niet aan zijn eigen maar is altijd bereid klaar te staan voor iedereen hij verdiend dat grtj jose

Gast

#68

2011-06-20 20:16

ik vind dat oneerlijk en dat hij dat zeker niet verdiend daarom is hij te goed en te braaf om zo behandeld te worden hij is een eerlijke man attent voor iedereen en help waar hij helpen kan maar niet op zo een manier behandeld te worden er zijn slechtere mensen dan jochen hij verdiend te mogen blijven en dat komt rech uit mijn hart grtj jose

Gast

#69

2011-06-20 20:26

De beste worden aan de kant gezet,en daar gaan we tegen in. Samen zijn we sterk!!!!

Gast

#70

2011-06-20 20:38

Ik ken Jochen als een ontzettende goedlachse integere oprechte jongen
wendy

#71

2011-06-20 21:02

ja deze mensen hebben overschot van gelyk !!!! ik ken die maar virtueel !! heeft me in moeilyke momenten wel erg by gestaan !! van hoeveel kan je dit nog zeggen ???? groetjes .

Gast

#72

2011-06-21 00:43

Iedereen wil eerlijk behandeld worden.
Geef mensen die er echt willen voor gaan,en jong zijn
Die nog willen werken met jongeren,en in onze scholen ,waar het tegenwoordig zwaar is om te werken .
Zeker opnieuw een kans .Laat ze al is er misschien een misverstand gebeurde
Zeker de kans om zich opnieuw waar te maken
Met oprechte genegenheid voor Mijnheer Moyson.

Een Gezin waar de vader Directeur was van een grote school.
Met achting


.

Gast

#73

2011-06-21 13:16

ik vind mr moyson een hele toffe kerel met het hart op de juiste plaats en hij verdient het niet om onrechtvaardig behandeld te worden, voor zover ik hem ken is het een eeuwige optimist en altijd bereid anderen te helpen
laat rechtvaardigheid zegevieren

Gast

#74

2011-06-21 14:58

wij vinden Jochen nen toffe ,beleefde gast.
Waar we nog nooit problemen met gehad hebben.
Kan niet geloven dat hij iets zou gedaan t.o.zijn leerlingen.
Zo zouden er gerust wat meer mogen zijn.

Gast

#75

2011-06-21 22:56

Ik vind het inderdaad niet kunnen dat een leerkracht met een hart voor zijn leerlingen zomaar wordt ontslagen. Leerkrachten moeten niet enkel hun lesmaterialen onderwijzen, maar moeten hun leerlingen ook bijstaan in hun manier van 'zijn'. Kinderen worden gevormd tijdens hun opleiding, en een goed contact tussen leraar-leerling (ook buiten de lessen, in de pauzes bvb.) is hierbij enorm belangrijk.