Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Help jij mee cannabisolie 'legaal' maken?.


#776

2019-08-22 07:43

Cannabisplanten bestaan uit meer dan 100 verschillende cannabinoïden, chemische verbindingen die werken op cannabinoïde-receptoren in cellen die de afgifte van neurotransmitters in het menselijk brein veranderen. Deze hebben verschillende effecten op het lichaam en zijn geconcentreerd in verschillende mate in bepaalde delen van de plant, CBD olie.


#777

2019-08-24 11:27

Het menselijke endocannabinoïde systeem is te danken aan de impact van CBD en dat systeem wordt grotendeels verkeerd begrepen. Het maakt deel uit van uw neurotransmittersysteem, waardoor uw zenuwen kunnen communiceren en efficiënt kunnen werken. Dat betekent dat het endocannabinoïde systeem een rol speelt bij het goed werken van uw hersencellen, die CBD activeert.

Calister Hunts

#778 oil

2020-05-07 11:05

Mijn naam is Calister Hunts, hier is een kort verhaal over hoe RSO-cannabisolie mijn kanker genas. Ik ben 68 jaar, maart 2019, bij mij werd longkanker vastgesteld, waarbij ik alle hoop verloor, totdat een vriend me voorstelde aan cannabis behandelingen die ik nooit geloofde, maar ik moest het proberen en een paar maanden nadat ik helemaal genezen was en deze wietolie mijn kanker doodde, hielp Rick Simpson me met deze wietolie. Je kunt contact met hem opnemen Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

Vriendelijke groeten,
Calister Hunts