Stop Katinka Simonse a.k.a.Tinkebell

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop Katinka Simonse a.k.a.Tinkebell.

Bert

#176 Hypocriete reacties

2012-10-05 13:21

Dieren doden voor kunst mag niet, maar natuurlijk wel om ze op te vreten en bontkraagjes van te maken en uggs en worst en kiloknallers. Wedden dat de reacties komen van mensen die dat wel allemaal normaal vinden, dat is nou precies wat katinka laat zien, die hypocrisie. Pak een spiegel en ga op jezelf schelden. En eet vegetaries, om te beginnen.
buurvrouw

#177

2012-10-06 23:46

Iedereen die dit leest heeft teveel tijd en kan deze tijd beter doorbrengen met juiste info vergaren dan met spuw te gallen. Wat de boer niet kent, dat lust die niet!


Gast

#178

2012-11-10 13:23

Hoe ziek kun je zijn. Katinka...je hoort opgesloten te worden.
kandor

#179

2012-11-11 14:05

Het is een schande, en dat stuk verdriet denkt dat ze een kunstenaar is, ze is een gewoon ordinaire ziek geest die verdiend de doodstraf.
Ik hoop dat ze goed gepakt wordt in de toekomst, ze is te lelijk om opgezet te worden,laat ze maar goed oppassen anders er is weinig kans dat ze ooit van haar pension zal genieten!!!

We wachten op je monster!!!!

kandor

#180 Re:

2012-11-11 14:08

#177: buurvrouw -

Wat een domme antwoord!!!!!

Mihaela

#181

2012-11-14 12:16

Katinka, jij bent een sadist, een monster. Ik hoop dat jij dezelfde zal meemaken als de dieren die jij martelt en doodt!!

Gast

#182

2013-02-05 11:16

This woman needs to be in a mental institution

Gast

#183

2013-02-05 12:52

Please sign

Gast

#184

2013-02-05 14:04

Deze vrouw is duidelijk geestelijk ziek..die moet gestopt worden!

Gast

#185

2013-02-05 15:06

"The fact that man knows right from wrong proves his intellectual superiority to the other creatures; but the fact that he can do wrong proves his moral inferiority to any creature that cannot." (Mark Twain)

“THE GREATNESS OF A NATION AND ITS MORAL PROGRESS CAN BE JUDGED BY THE WAY ITS ANIMALS ARE BEING TREATED” (Ghandi)
In other words: LIFE IS ALL ABOUT DIGNITY, CIVILIZATION & RESPECT!!

“Man can no longer live for himself alone.
We must realize that all life is valuable and that we are united to all life.
From this knowledge comes our spiritual relationship with the universe.” (Albert
Schweitzer)

“The more we care for the happiness of others, the greater our own sense of well-being becomes” (Dalai Lama)

"The assumption that animals are without rights and the illusion that our treatment of them has no moral significance and is an outrageous example of Western crudity and barbarity. Universal compassion is the only guarantee of morality."
"Compassion for animals is intimately associated with goodness of character, and it may be confidently asserted that he who is cruel to living creatures cannot be a good man."
(Arthur Schopenhauer, German philosopher /1788 - 1860)
ABeetje

#186 Re: Hypocriete reacties

2013-02-05 15:13

#176: Bert - Hypocriete reacties

Tja.... daar heb je een punt.
"Wat niet weet, dat niet deert"; ik ben bang dat heel veel mensen geen flauw benul hebben van de enorme omvang van het dierenleed. Neem nou bontkraagjes: er wordt doorgaans verteld dat het allemaal kunstbont is, en veel echt bont wordt ook als zodanig bewerkt (heb het zelf ontdekt!). De grote massa heeft geen flauw benul wat ze zelf (onbedoeld) de dieren aandoen!!
En hoeveel leed er achter kiloknallers schuil gaat.
Ben met je eens dat dit eveneens beter belicht moet worden...
Neemt niet weg dat óók dit secreet belet moet worden om nog meer dierenleed te veroorzaken!!

 

PS - ik eet vegetarisch en zet me eveneens in voor andere vormen van dierenleed, dus ik heb wel recht van spreken hier ;-)


Gast

#187

2013-02-05 17:26

Wat een zieke gestoorde wijf!!! Sluit haar op en gooi de sleutels weg!! Laat haar creperen in de hel!!!

Gast

#188

2013-02-05 23:10

Stop deze gemene dierenmoordernares.

Gast

#189

2013-02-05 23:15

Een wolf in schaapskleren.
Love

#190

2013-02-05 23:26

Ziekelijk gewoon!

Gast

#191

2013-02-06 10:48

this is downright cruel and must be stopped immediately!

Gast

#192

2013-02-14 10:09

Dit soort gestoord tuig moet voor eens en altijd in de kiem worden gesmoord - iedereen die zich hieraan schuldig maakt zou precies hetzelfde moeten ondergaan; dát zou ze leren!!! Het is een ronduit beangstigend idee dat er kennelijk nog steeds geen wet is die dit verbiedt, en dat zo'n geesteszieke teef stemrecht heeft, zich mag voortplanten en überhaupt vrij mag rondlopen! Ik zeg: maak er een handtas van....al vraag ik me af wie zo'n lelijk goor ding zou willen hebben....

Gast

#193

2013-03-02 06:08

évidemment que je suis contre cette soi-disant forme d'art , imaginez que vous faites la même chose avec des enfants ???
pjj4hout

#194 stop de vee-industrie, niet Tinkebell

2013-04-18 08:45

Ongelooflijk hoeveel haat mensen uit kunnen spugen over een kunstenaar die haar zieke kat zacht laat inslapen en daar vervolgens een tas en een verhaal van maakt. Het enige dat Tinkebell echt heeft gedaan, is een beeld oproepen, precies wat een kunstenaar nu eenmaal doet.
Ooit, lang geleden, heeft de beroemde kinderverhalenschrijfster Annie M.G. Schmidt het liedje "Hendrik Haan" geschreven voor de kinderserie "Ja zuster nee zuster". Daarin wordt bezongen hoe een gerucht kan uitgroeien tot een absurde overdrijving. Tinkebell slaagt erin een soort "Hendrik Haan" te laten ontstaan onder volwassenen.
Dieren moet men niet op industriële wijze verwerken. Dierwaardigheid, daar gaat het om. Bij dierwaardigheid hoort het verder ook, dat een dier nu eenmaal kan worden opgegeten. Een diervriendelijke biodiversiteit bestaat niet.
De vee-industrie is de ergste vervuiler op onze planeet. Bovendien, als er nog eens een Spaanse Griep uit zal breken, dan zal die veroorzaakt zijn door het misbruik van antibiotica door de vee-industrie.
pjj4hout

#195 foutje ,maar stop toch maar die vee-industrie

2013-04-18 09:06

stop de vee-industrie

Foutje, bedankt : een griep wordt veroorzaakt door een virus. Dat is iets anders dan een bacterie. Een bacterie kan worden bestreden door antibiotica. Het grootschalig misbruik van antibiotica in de vee-industrie kan wel leiden tot de onbruikbaarheid van antibiotica in onze ziekenhuizen, erg genoeg, maar niet tot een griep-pandemie. Het grootschalig ophokken van plofdieren in onze vee-industrie kan tot nog heel wat meer ellende leiden. Reken maar dat de plofkippen al zo ziek zijn, dat ze gevoeliger zijn voor het virus H7N9 dat nu in Azië mensen ernstig ziek maakt.
marietta

#196 ziek

2013-04-18 12:48

Wat een ziek mens is dit.
Maar net zo ziek vind ik de bontkraagjes en bio-industrie en dierproeven.
Laten we dit mens proberen te stoppen, maar ook naar ons eigen gedrag kijken!
Oscar

#197 Onbegrijpelijke prioriteiten

2013-07-21 13:10

Er worden in Nederland per jaar meer dan 500.000.000 koeien, schapen, geiten, varkens, kippen, kalkoenen, eenden, konijnen, nertsen etc. geslacht.
Daar maak je je je niet druk over, maar wel over een kunstenares die een (1) zieke kat heeft afgemaakt?
Begrijp je zelf eigenlijk nog iets van je eigen prioriteiten?


Gast

#198

2013-08-25 17:40

duurt allemaal te lang onder tussen gaat ze zeker lekker door bah bah

Gast

#199

2013-09-12 13:54

Katinka Simonse,kunst,t zal niet veel soeps zijn als je zo de aandacht moet krijgen,je eigen dieren vermoorden, hopelijk krijg je zelf nooit kinderen,alhoewel een mensentas is pas echt opzienbarend!!!tevens zijn dan de idiote genen ook opgeruimd die ze van jou geërfd hebben,heb je nog ouders,grootouders,leuke tassen meid en veel,ik zou zeggen begin eraan,voor jou is niets te gek.
Ben

#200 Een spiegel

2013-09-28 15:57

Katinka houdt ons een spiegel voor. Terwijl menigeen al handtekening zettend wellicht een met ham belegt broodje wegknaagt, spreekt men ondertussen schande van iemand die het verschuilde leed alleen maar eerlijk naar voren wil brengen. Er zit misschien een (te?) scherp randje aan, maar ben je geen veganist dan moet je echt niet bijdehand dit gaan ondertekenen. Kijk in de spiegel en weet dat ook jij een veroorzaker van onnoemlijk leed bent. Ik ook. En verzet je eens tegen de massa-vernietigingsindustrie in schuren en hallen buiten ons zicht, in plaats van je over dit soort dingetjes op te winden.