Robbedoes Neeroeteren moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Robbedoes Neeroeteren moet blijven.


Gast

#1

2016-04-16 12:59

Omdat het een niet te missen initiatief is voor Neeroeteren

Gast

#2

2016-04-16 13:33

Mijn kinderen zijn vroeger ook altijd Robbedoes Neeroeteren geweest. steeds zeer tevreden over. In Neeroeteren zijn verschillende scholen, daarom moet Robbedoes in de buurt scholen blijven.

Gast

#3

2016-04-16 14:47

goed dat deze petitie rond gaat het zou een schande zijn als deze kinder opvang weg zou moeten en dan alweer neeroeteren
ze nemen hier alles weg
dan moeten de ouders kijken en op tijd inschrijven of er onder de vakantie nog plaats voor hun kinderen ik vind dit niet normaal als er geen plaats is waar moeten ze dan naar toe ze kunnen ze toch ook niet mee nemen . zo heb ik ook kleinkinderen in neerpelt bij robbedoes die kunnen hun kinderen brengen wanneer ze maar willen en niet op afspraak
zo moet het zijn ik hoop dat robbedoes neeroeteren zeker mag blijven mvg

Gast

#4

2016-04-16 16:38

omdat zo'n opvang nodig is in deze gemeente

Gast

#5

2016-04-16 17:45

Men keurt de bouw van extra woonzones goed. Zoals Het Kramelt en De Wetering. Hier komen gezinnen met jonge kinderen wonen of koppels die op korte termijn aan gezinsuitbreiding zullen doen, dus dan is het tegenstrijdig om de opvang te verminderen.

Gast

#6

2016-04-16 18:00

Omdat ik het er niet mee eens ben dat Neeroeteren zou moeten sluiten. Als dit gaat gebeuren gaan wij en heel veel andere mensen een groot probleem hebben met de opvang van hun kindjes.

Gast

#7

2016-04-16 19:02

Neeroeteren moet blijven bestaan 


Gast

#8

2016-04-16 21:43

omdat we kleinkinderen hebben en Neeroeteren altijd achteruit gesteld wordt sedert we bij Maaseik gevoegd zijn. Het moet eindelijk eens ophouden met de mensen van Neeroeteren en Opoeteren uit te buiten ten koste van die van Maaseik

Gast

#9

2016-04-17 06:32

Waarom zou het moeten sluiten, terwijl er zoveel ouders hun kinderen in

de opvang laten, dan kunnen ze net zogoed zeggen we sluiten in Maaseik en laat die kinderen

dan maar naar neeroeteren of opoeteren gaan,

robbedoes moet openblijven


Gast

#10

2016-04-17 06:54

Omdat ik als alleenstaande mama echt niet zonder een opvang kan als ik wil blijven werken! En gezien mijn werkuren niet in de mogelijkheid verkeer om mijn zoontje eerst nog naar Opoeteren of Maaseik te brengen! En gewoon omdat ik vind dat je niet kunt blijven bijbouwen en jonge gezinnen aantrekken zonder in een degelijke kinderopvang te voorzien!


Gast

#11

2016-04-17 07:34

Het opvangen van kinderen voor en na school en op vrije dagen moet in hun eigen omgeving. Het complete stadsbestuur zou zich diep moeten schamen als ze een kinderopvang zou sluiten. Zelf bezuinigen en de ouders op kosten jagen, waar is de logica?

Gast

#12

2016-04-17 07:57

Kinderopvang in vakantieperiodes is een noodzaak in onze deelgemeente met zoveel jonge kinderen. De overheid verwacht dat de ouders meer en meer flexibel gaan werken , maar zou dan de plaatselijke kinderopvang afschaffen en dat is onbegrijpelijk !

Gast

#13

2016-04-17 20:26

Gewoon omdat Robbedoes Neeroeteren absoluut moet blijven!!! Waar halen ze het in godsnaam in hun hoofd...Het is daar fijn vertoeven voor onze kids ...laat alstublieft al de gezinnen die Robbedoes Neeroeteren zo hard nodig hebben niet in de kou staan!En neen het is niet vanzelfsprekend dat wij onze kids naar Opoeteren of Maaseik moeten doen...

Gast

#14

2016-04-17 22:01

De vraag voor opvang in Neeroeteren is momenteel groter dan de capaciteit die er momenteel is, daarom vind ik het onbegrijpelijk dat men deze wil sluiten. Capaciteit zou eerder nog vergroot moeten worden.

Gast

#15

2016-04-18 07:08

Omdat de opvang in neeroeteren moet blijven

Gast

#16

2016-04-22 09:43

Het sluiten van Robbedoes betekend voor de ouders en kinderen in Neeroeteren meer stress. De reistijden van en naar een opvang in maaseik of opoeteren zijn een stuk langer en dus nog vroeger de deur uit. Daarbij een hoop vreemde gezichten wat zeker voor de kleintjes niet prettig is.
Dat de gemeente moet bezuinigen is prima, maar laten we dat niet ten koste van onze kinderen en daarmee onze toekomst doen. In kinderen moet men investeren en niet op bezuinigen!

Gast

#17

2016-04-22 15:24

Mijn kleinkindjes Thomas en Simon zullen het zeer spijtig vinden als Robbedoes moet sluiten wegens bezuinigingen.....
ROBBEDOES MOET BLIJVEN!!!!!!!!
een ongeruste oma