Utopia: de meest lage inwoners uit de favorietenpoll naar huis!


Gast

#1

2016-06-26 10:14

Het is de kijker/streamer die het programma in leven houdt. Ik vind dat de kijker /streamer gehoord moet worden en zij niet als een stel debielen wordt behandeld. Uiteraard moet er tv gemaakt worden en dit is regel gebonden. Ik ben er voorstander van dat als iemand van de bewoners 3 x onderaan staat in de favorietenpoll deze dan de koffers kan pakken. Ook beter voor de doorstroming binnen Utopia. Het is nu wel gebleken dat 15 maanden veel te lang is aangezien met niet langer gemotiveerd is tot het nastreven van doelen dan een maand of 8.

Gast

#2

2016-06-26 10:27

Deze mensen voegen totaal niets toe aan Utopia.

Gast

#3 hetRe:

2016-06-26 11:16

#1: -  

 het zou het programma een stuk leuker en intressanter maken! Bewoners krijgen dan mischien wat zelfbeheersing? of sowieso een van de drie publiekgenomineerde naar huis!


Gast

#4

2016-06-26 11:17

Ik vind ook dat de mensen die helemaal onderaan staan niks toevoegen aan Utopia en dus lekker naar huis moeten zodat een ander de kans kan krijgen om Utopia weer te laten op bloeien.
JR
Gast

#5

2016-06-26 11:23

Ben het helemaal eens met deze petitie,de onderste 4 hebben niets meer te zoeken in Utopia.Maar ''wij'' streamers mogen alleen maandelijk betalen om ''zogenaamd'' onze stem te laten gelden in onzinnige polls..het is de regie die bepaald,wie HUN eruit willen hebben...net zoals de VELE streamlocks,en sinds kort is na 23:00 uur de krant gesloten en kunnen de streamers NIET meer reageren op/in de krant!! De regie moet zorgen voor een Moderater,die ongewenste reacties en relschoppers eruit filterd en verwijderd,maar niet na ruim 2,5 jaar HUN eigen regeltjes opdringen en ''ons'' behandelen als n stel kinderen!! WIJ betalen voor 24 uur steams en voor 24 uur reageren op/in de krant,niet meer,maar zeker niet minder,dus GRAAG weer open de krant,...!!! De regels worden niet aangekondigd,ze doen hun eigen zin...streamers gaan weg,kijkers lopen weg van SBS6....ze moeten de mensen eens serieus nemen,tenslotte hangt het voortbestaan van Utopia van "ONS" kijkers en streamers af. Onze inspraak moet eens serieus genomen worden...maandelijks stemmen weer terug,de bedliggers er meteen uit,zo OOK de onderste 4 in de polls eruit,de krant gewoon weer 24 uur per dag open,wij betalen daarvoor (ook al is het € 2,50 p/m) ...geld is geld,en er komt meer dan genoeg binnen bij jullie,en WIJ willen waar voor onze geld,en stoppen met 40 streamlocks in n uur,die streamlocks zijn PURE onzin!
Per slot van rekening lopen de streams tussen de 10 a 15 minuten achter,dus n streamlock is totaal overbodig  REGIE,door die 15 minuten verschil,kijk je NIET meer Live,daar gaan jullie dus al de mist in...lees jullie eigen regels eens goed...NIETS is LIVE!!!
Wij kijkers/streamers willen NU inspraak,en ons NIET meer laten bedonderen...

 


Gast

#6

2016-06-26 11:38

100% met de stelling eens

Gast

#7

2016-06-26 12:47

ben het met deze petitie eens , wij moeten veel meer inspraak hebben .

Gast

#8 Re: hetRe:

2016-06-26 12:58

#3: - hetRe:  

 Precies want het heet toch niet voor niks publiekstem. Dat wil toch zeggen dat het publiek diegene naar huis wilt hebben


Gast

#9

2016-06-26 13:42

omdat de laagst geeindigde niet voor niets is. De streamkijker wordt ongemakkelijk om naar die persoon verplicht te moeten kijken

Gast

#10

2016-06-26 13:44

Omdat het de vaste streamers ook een serieuze stem geeft in het programma. Dan weet ik ook waarom ik betaal.
Amber

#11 Re:

2016-06-26 14:14

#5: JR -  

 Ben het helemaal met je eens.

Ik noem dit de boel bedonderen.

drika

#12

2016-06-26 14:16

De laagst staanden 2 op de bank plus nog 1 extra door de kijker beslist. Niets geen geouwehier met vriendjespolitiek van de bewoners onderling.


Gast

#13 Re:

2016-06-26 15:57

#5: JR -  

 je hoeft niet te kijken.

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-06-26 18:16



Gast

#15

2016-06-26 19:40

Het zijn veel te veel SL je kan nog geen kwartier kijken of er komt er weer een. En dat de krant dicht gaat , terwijl er nog snel een topic geplaatst wordt , en je er niet meer op kan reageren, Terwijl het gedrag van een paar inwoners ver beneden pijl is en dat mag blijkbaar , Hou dan gedrag gelijk Romy vloekt tiert scheld met ziektes, dat boeren en scheten laat mag allemaal wel. dronken worden is ook toegestaan, Maar op de krant mag niks , worden we monddood verklaard, en antwoorden op mail waarom het zo is . krijg je gewoon niet,Elke topic wordt onze mening gevraagd en vervolgens doen ze er niks mee.

Gast

#16 Re: Re:

2016-06-26 19:44

#13: - Re:  

 Klopt je hoeft niet te kijken, maar ik heb voor een heel jaar betaald, en de beloftes worden steeds minder na gekomen , ik heb gevraagd om geld terug dan stop ik er ook mee, maar daar krijg je weer geen antwoord op .


Gast

#17 Re:

2016-06-26 20:17

#1: -  

 en dan ben je gelijk van de vriendjes politiek af die  het stemmen nu is Want  als de bewoners opelkaar stemmen is het  puur vriendjes politiek Kijkersstemmen tellen maar 1 keer  terwijl er mischien 1000 op 1  stemmen   maar inwoners stemmen uit vriendjes politiek niet  dus blijft die persoon in   Vind dat kijkers streamers  moeten beslissen wie er in blijft en wie er uit gaat  dus goed voorstel dit


Gast

#18 Re: Re: Re:

2016-06-26 20:19

#16: - Re: Re:  

 Nee   daar geven ze geen antwoord op Iedereen wil gekld terug omdat ze niet waarmaken wat beloofd is  Dus dat gaat ze te veel kosten . Radar .Kassa   en  dergelijke programma s inschakelen  Stukje in Telegraaf en landelijke dagbladen  Misschien dat dat  wat uithaalt.  Aan de betalende  streamers hebben ze    schijt daar


Gast

#19

2016-06-26 21:31

Het programma wordt langzaam ergelijk ipv interessant.Mede door de stemming die 1xper2mnd is.Ik vermoed dat er veel kijkers afhaken als het zo blijft.

Gast

#20

2016-06-26 22:22

Ik ben het eens met deze petitie maar wat ik nog veel erger vind ik betaal elke maand 2,50 om 24/7 streams met inwoners te zien dat was de belofte van Sjonnie de mol maar ik zie kwart daarvan stuk en klaver de koeien en daar betaal ik niet voor

Gast

#21 Re:

2016-08-25 20:20

#2: -