Geen outlet in Zoetermeer op de beoogde locatie.


Gast

#51

2016-09-22 10:21

Ik verwacht enorme drukte precies op de momenten dat het hier nu rustig is in de wijk.Véél te groot project voor midden in de stad, in een woonwijk. Eerst bezetting bestaande winkels verbeteren voor zoiets bedacht wordt. Is weer heel veel staal, glas, reclamelicht en verkeer toename in de wijk. Niet op berekend.

Gast

#52

2016-09-22 15:25

1. Om de grootheidswaanzin van de verantwoordelijken binnen de gemeente Zoetermeer tegen te gaan en ze te behoeden voor financiële blunders waarmee wij als inwoners van Zoetermeer later worden geconfronteerd. 2. Het tegen gaan van het wishfull-thinking effect en slechts op zoek zijn naar positieve punten, al dan niet rationeel gestaafd, om een HOM op die plek te realiseren. 3. Het onaanvaardbare van een HOM direct grenzend aan verschillende woon wijken. Plus de negatieve effecten op milieu, geluids- en parkeer overlast en de toename van intensief verkeer op aan- en afvoerroutes m.b.t. HOM

Gast

#53

2016-09-25 18:11

Gezien de huidige leegstand van winkelpanden in het stadshart en de woonboulevard lijkt het me niet zinnig om het aantal vierkante meters nog verder uit te breiden
ik ben voor een outlet Zoetermeer

#54 Re:

2016-09-25 20:28

#51: -  

 Sorry ik vindt dit onzin, denk aan de bereikbaarheid van Zoetermeer, de inkomsten, de werkgelegenheid, de functie in de provincie....Zoetermeer wordt nog aantrekkelijker....belangrijk is wel voldoende parkeergelegenheid te creëren.


Gast

#55

2016-09-27 10:11

Omdat er al genoeg leegstand is in het Stadshart. Moeten er nog meer winkels daardoor failliet gaan.
En overlast voor de omwonende.

Gast

#56

2016-10-05 00:41

Ik woon zelf op de europaweg en ik vind het zo al druk genoeg met het verkeer.

Gast

#57

2016-10-05 14:31

het halve stadshart staat leeg.
Het AD van 5 okt 2016.
De provincies moeten zich actiever opstellen als de wethouders en gemeenteraden met plannen komen voor nieuwe winkels of winkelcentra die overbodig zijn of niet in het belang zijn van de regiogemeenten.

Gast

#58

2016-10-05 15:43

Het huidige Stadshart kent reeds een enorme leegstand en het Woonhart heeft continue wisselend aanbod van winkeliers. Laten we ons hier op focussen voordat we een volgend project opstarten. Tevens komt het outlet op een zeer ongelukkige plaats waardoor wij als bewoners van de appartementen complexen op het Woonhart geen uitzicht en privacy overhouden.

Gast

#59

2016-10-08 07:39

Leegstand van winkels hef je niet op d.m.v. nieuwe plannen voor uitbreiding. het is voor sommige winkels gewoon niet mogelijk om het hoofd boven water te houden. Internet verkoop neemt hand over hand toe. Daarnaast is dit verkeerstechnisch niet in de hand te houden, vanwege het vele aanbod van verkeer.
Het is een van de belangrijkste verkeersaders van onze stad
Ruud

#60 Samenwerken

2016-10-17 11:50

Petitie startes willen samenwerken, maar reageren niet op contactverzoeken.


Gast

#61 Re: Samenwerken

2016-11-02 13:17

#60: Ruud - Samenwerken 

 Neem even contact op via https://www.facebook.com/HOMnee/

Ik denk dat de petitiestarter jouw bericht niet heeft gezien.

Ruud

#62 Re: Re: Samenwerken

2016-11-03 19:12

#61: - Re: Samenwerken 

Als je geen Facebook hebt, is contact opnemen via facebook onmogelijk.

De petitie biedt de mogelijkheid om een bericht naar de opstellers te zenden, maar daar wordt, na meerdere pogingen, niet op gereageerd.


Anonymous

#63 Re: Re: Re: Samenwerken

2016-11-09 21:51

#62: Ruud - Re: Re: Samenwerken 

 graag per email homnee.ztmATgmail.com 


Gast

#64

2016-11-10 10:01

Omdat dit plan complete waanzin is.

Gast

#65

2016-11-10 13:03

Geldverspilling ten top. Niemand zit te wachten op een leegstaand duur winkelcentrum.
Bewoner

#66 Re: Voor

2016-12-16 13:57

#3: Grappig dat de protesterende zuurpruimen allen niet rondom het woonhart wonen. - Voor 

 Ik woon net achter het woonhart. Buiten het feit Dat ik op zaterdag mijn wijk niet meer uitkom en dat het woonerf  hier in de winter savonds helemaal volgebouwd staat met auto's voor de kloten sportschool komt het er straks ook nog op neer dat ik mijn huis aan de straatstenen niet meer kwijtraak omdat niemand het wil kopen als het een chaos is in de wijk. De gemeente kan alle ellende dop geparkeerde auto's nu al niet handhaven rond de sportschool!

Trouwens als ik het hier net de buren bespreek is er echt niemand voor.....