Behoud de stadshof

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud de stadshof.


Gast

#51

2016-11-14 17:35

Vianen heeft deze locatie nodig. Alles wordt wegbezuinigd of te duur. Zie de leegstand op de Voorstraat veel inwoners mijden de Voorstraat omdat er niets te beleven is. Pak dit ook aan! Met behoud van de Stadshof blijven de mensen van Vianen in Vianen i.p.v. naar Nieuwegein, IJsselstein of elders.

Gast

#52

2016-11-14 17:58

Omdat ik vind dat deze leuke plek moet blijven!

Gast

#53

2016-11-14 17:59

Behoud van de stadshof is van groot belang voor veel sportclubs en verenigingen die anders op straat staan!

Gast

#54

2016-11-14 21:05

De stadshof is een mooie locatie, zo is er geen vervanging in Vianen. Gemeente Vianen: wees aub blij dat er mensen zijn die podium willen geven aan theater, die jonge mensen een plek geven om te feesten, die sporters ruimte geven en vrije tijds hobbieisten een gezellig onderkomen bieden. Hou toch op met het "killen" van zoiets goeds! Top dat jullie Vianen willen uitbreiden en onderdak willen bieden aan nieuwe bewoners. Maar waar moeten die bewoners plezier beleven als jullie het enige leuks sluiten! En nee, met alle respect voor de hoeksteen... de hoeksteen is géén party en creatief onderdak!!!!!!!!

Gast

#55

2016-11-15 22:00

Omdat ik het onzin vind om zo'n gebouw waar veel gebruik van word gemaakt te slopen!En dan? Hebben we ineens geen theater meer,dan trekken alle mensen naar Nieuwegein of IJsselstein naar het theater want een goed alternatief is er niet!

Gast

#56

2016-11-16 13:46

Ik ben het helemaal eens met het feit dat deze locatie prima is goede parkeer gelegenheid en het scheelt een berg geld voor het verplaatsen dit geld kunnen ze beter inversteren in het verduurzamen van Vianen om in de toekomst energie neutraal te zijn.

Gast

#57

2016-11-16 21:07

Vianen mag trots zijn op een theater dat bijna volledig in stand gehouden wordt door vrijwilligers. Is uniek en moét behouden blijven. Bovendien heeft de stadshof zich al die jaren echt bewezen als sociaal cultureel centrum.

Gast

#58

2016-11-16 21:46

omdat ik wil dat de stadshof blijft!

Gast

#59

2016-11-16 22:02

Omdat ik gewoon vind dat de stadshof moet blijven,het zou een groot verlies zijn op cultureel gebied!

Gast

#60

2016-11-16 22:38

De stadshof ligt op loopafstand van verzorgingshuis Batenstein en zijn aanleunwoningen.
De bewoners genieten van de voorstellingen in de stadshof.
Ook de VHL flats en de rest van de wijk de Hagen telt veel inwoners die baat hebben bij het behoudt van de stadshof.

Gast

#61

2016-11-17 12:01

Ik wacht op antwoord van de gemeente ?  of houden ze zich gewoon DOM!