Oost Bruggekwartier wil zijn openbare mobiliteit terug


Gast

#1

2016-10-27 14:28

Omdat ik direct betrokkene ben.

Gast

#2

2016-10-27 20:59

ik vind het erg jammer, dat het sinds kruispoortbrug 1 dat weg is geen uitgaand verkeer mogelijk is (gelukkig wel nog ingaand verkeer) ik hoop dat er een tijdelijke ophaalbrug kan komen van het leger, want 1,5 jaar wachten op een nieuwe kruispoortbrug 1 kunnen wij niet! Ik moet elke dag (uitgezonderd weekend en vakantiedagen) uit Brugge naar Sint-Kruis gaan naar huis en normaal neem ik de 6 of 16 (met de 16 moet ik nog 10 minuten van de kerk naar huis) maar omdat deze 2 bussen naar de Gentpoort moet rijden en om 15 tot 20 minuten vertraging door file tussen Astridpark en Gentpoort te vermijden, neem ik in die tussentijd tot er een tijdelijke ophaalbrug is of tot er een nieuwe kruispoortbrug 1 is. Bus 10 van het station of bus 62 van T'zand naar huis. Dus hopelijk duurt het niet te lang tegen dat er een tijdelijke of nieuwe ophaalbrug is aan kruispoort 1.

Gast

#3

2016-11-02 18:45

Ik ben alleenstaand Mama, fulltime baan met 4 kinderen zonder rijbewijs, voor mijn kinderen is dit een sleur na lange schooldag te voet van astridpark langs smal bruggetje of van aan moerkerse steenweg drukke weg over , vroeger stapten we af aan gerechtshof of bilkske waar ze bij deze laatste ook wel mogen de afstaphalte mogen nakijken. Gebeurt veel dat we moeten klimmend de bus uitkomen waar kans hebt bij regenweer je onderuit gaat en tegen bus of op straat beland . Mijn werkdag is van 7 tot 17 u reken maar 2 u erbij met openbaar vervoer tegen we thuis zijn dan begint het huishouden nog