Terug naar de Gulden

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Terug naar de Gulden.


Gast

#76

2011-10-17 12:05

hoop dat het wat oplevert en dat de gulden terug komet maar ben er bang voor...

Gast

#77

2011-10-17 16:26

ik vind het donders goed gedaan dat ze dit doen terug naar de gulden is beter de euro heeft alles kapot gemaakt.
annamaria

#78

2011-10-21 13:13

Alles verkwanselen voor 1 europa (wat toch nooit gebeuren zal omdat de verschillen tussen de europese volken veel te groot zijn) is het stomste wat er ooit gebeurt is. Ziehier het resultaat.
Alleen die mensen die er zelf veel beter van dachten (en zijn geworden) hebben ons alles door de strot geduwd ondanks dat veel mensen het niet zagen zitten.Het resultaat is dat we zelfs dat ene koekje bij de koffie niet meer mogen hebben.

Gast

#79

2011-10-26 09:11

Per wanneer mag/kan ik mijn gehele maandsalaris storten op rekening van de staat Nederland, dan ben ik er tenminste in één keer van af !
-betalen voor de zorg...bv de GGZ
-betalen voor bijna failliete landen...bv Griekenland
-betalen voor het koningshuis....bv de boot van Trix

Gast

#80

2011-10-26 16:48

Het is leuk om andere lander er weer bovenop te helpen maar op deze manier gaan wij er zelf aan ten onder.
Laten we eerst ons eigen land weer op poten zetten voordat we de andere landen gaan helpen.

Gast

#81

2011-10-28 16:17

dit is gewoon een kutland wij hebben maar te accepteren hoe of wat nou ik ben er helemaal klaar mee geloof mij de pensioen alles met al van mij mag de bom erop echt op dat hele kut regering
Nederlander

#82 gulden terug!!!

2011-11-09 21:58

weg met die schijt euro en geef ons onze gulden terug!!!!

Gast

#83

2011-11-11 15:42

sommige mensen kunnen Euro niet, Euro niks te waard dan Gulden dat is beter....

omdat gulden was toen veel uitgaansleven en uitstapje iets leuk in de pretpark enzo... nu euro wat minder uitgaanleven en uitstapje.... zie bijna niemand als vakantiereizen!!!! was gulden echt een groot succus dan euro!!! vooral ouderen kennen geen euro, wel gulden omdat gulden is eeuwen lang jaren in Nederland. Eigen land.....was toen veel beter dan nu maar ik zie bijna lijkt op als eerste ten eeuwen was toen 1910 tussen 1930 was probleem crisis, en nu euro in het jaar was echter lijkt op eeuwen als verleden was crisis en nu veel bezininger pfffffffffffffffffffffff zoals in het jaar 1910!!! het is precies 100 jaar later nu weer crisis van de euro!!! bah bah


Gast

#84 terug gulden dan euro niks te waard

2011-11-11 15:45

bijna lijkt op als eerste ten eeuwen was toen 1910 tussen 1930 was probleem crisis, en nu euro in het jaar was echter lijkt op eeuwen als verleden was crisis en nu veel bezininger pfffffffffffffffffffffff zoals in het jaar 1910!!! het is precies 100 jaar later nu weer crisis van de euro!!! bah bah

Gast

#85

2011-11-11 17:47

Weg met die rot euro`s daar zijn de mensen alleen maar de dupe van geworden geen wonder dat er zoveel naar de sodemieter zijn geraakt daardoor dus alsjeblieft laat de guldens terug komen liever nu dan morgen
de waarheid

#86 Domme mensen...

2011-11-27 19:31

Natuurlijk wil iedereen terug naar de gulden, maar denken jullie nu echt dat het alleen maar gaat om de valuta?? Dom Dom, heel Dom. Het is allemaal 1 groot politiek machtspel. Natuurlijk draait het ook om de valuta, maar die komt op plaats 10 in het rijtje "waar het om gaat"
Wij zijn 1 europa, verenigd. Zoals de verenigde staten van amerika en het groote machtige rusland.
Sinds de komt van de euro, is de euro steeds in waarde gestegen tov de USD en andere valuta. Hier hebben de eurolanden flink van geprofiteerd als het ging om zaken doen buiten de EU.
Het draait allemaal om macht, waarom zouden we anders Griekenland nog steunen? En dan nog maar te zwijgen over het aantal bomaanslagen op GWK's in Nederland. Ik heb in de jaren '90 5x bomaanslagen meegemaakt op 1 en hetzelfde GWK, waarvan 1 aanslag is gelukt en de medewerkers van die dag dit niet kunnen navertellen. Het feit dat wij als burger vanaf dag 1 de dupe zijn telt helemaal niet mee. Macht = geld en geld = macht... Daar betalen wij allemaal aan mee

Gast

#87

2014-01-26 14:37

wat hadden we voor de euro
marcotn

#88 Nostalgie, wie herkent ze nog?

2015-03-11 22:33

Munten in Europa voor de introductie van de Euro:

http://blog.fridayflats.com/european-coins/

Goedbedacht..

#89 Haha

2016-06-24 07:18

Wanneer de gulden terugkeert, zal dat rakketje gewoon FL 1.30 kosten en niet FL 0.50

De salaris zullen het zelfde blijven. Je zal er niets, maar dan ook niets mee opschieten.

 

"vroeger was alles beter" Helaas bestaat er geen tijdmachine...