steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#2176

2011-09-19 13:19

dit heeft totaal niets met voetbal hart te maken en nu het op sportief vlak beter gaat en boven in meedraaien is dit een negatief schade aanbrengen aan deze mooie volks club.
protesteren mag in dit vrije democratisch land maar doe dit op een fatsoenlijke wijze met normen en waarden voor een ieder.
laten we dit seizoen hopen op weer mooie tijden en wie weet wat het dit aan het einde seizoen oplevert.

Gast

#2177

2011-09-19 13:19

Een hele goede actie om te laten zien dat wat er zaterdag gebeurde afstand van te nemen.

Gast

#2178

2011-09-19 13:19

Ik hoop dat de relschoppers voor de rest van hun leven geweerd worden van de voetbalvelden

Gast

#2179

2011-09-19 13:20

Dit was een volkomen zinloze aktie

Gast

#2180

2011-09-19 13:20

Zou graag met mijn vader naar feyenoord blijven gaan maar er zijn blijkbaar gasten die het niet zo nou nemen met echte feyenoord supporters

Gast

#2181

2011-09-19 13:20

Ik zit zelf op JJ en ben speciaal niet naar de wedstrijd gegaan omdat ik langs het maasgebouw moet en geen zin had in gezeur en moeilijkheden met de ME(want vaak zijn het de onschuldigen die de klappen krijgen etc.), omdat je van te voren kon nagaan dat er wat ging gebeuren, ik vind het heel erg naief van de FSV en andere organisatoren dat ze verwachten en oproepen tot een demonstratie en totaal niet inzien dat dit vooral in het donker op een zaterdag avond verkeerde figuren aantrekt, die je op konininnedag etc. ook vaak ziet die totaal niets met feyenoord etc te maken hebben maar gewoon willen roven en slopen, en dan achteraf zeggen dat ze hier niet achter staan, maar hou dan die demonstratie niet en probeer het op een andere manier, want als je 1 + 1 kan optellen wist je van te voren al dat er wat ging gebeuren.

Wat nu als het grootste deel van de feyenoord aanhang nu ook een belachelijke lijst met eisen zou opstellen zou de FSV etc dan ook zichzelf opheven? en inzien dat ze met veel van hun acties erge reacties veroorzaken


Tuurlijk zijn er veel fouten bij feyenoord gemaakt, maar wie maakt nu feyenoord of de naam kapot en wie wordt daar dadelijk weer voor gestrafd?


Gast

#2182

2011-09-19 13:20

Ik ben al 51 jaar supporter van deze mooie club, maar het gaat om voetbal en daarvan kunnen genieten. De start van dit seizoen is wekelijks genieten en daarvoor wil ik ook het bestuur danken. Wat nu gebeurd vind ik onacceptabel en laat deze mensen nooit meer de KUIP betreden! Schade voor onze mooie club en laat dat die groep nu ens beseffen. Wat willen ze nu eigenlijk!! Ik begrijp dat niet.

Gast

#2183

2011-09-19 13:20

Fantastisch initiatief. Blijf aub niet teveel hangen in het feit dat het bestuur fouten heeft gemaakt. Dat is al vanaf de 80-er jaren zo (Feyenoord was ooit 1 van de rijkste clubs van Europa) en de laatste jaren is de club (overigens passend in de trend van het voetbal) teveel geld uitgegeven dat er niet was. Het huidige bestuur moet nu gesteund worden zonder te veel en te vaak naar het verleden te wijzen.
Overigens, die "mafkezen" die afgelopen zaterdag weer eens de weg kwijt waren onder invloed van uppers en andere rotzooi, zijn gewoon een stelletje randdebielen die zoveel mogelijk geidentificeerd moeten worden en de rest van hun leven niet meer in de buurt van de club mogen komen.

Gast

#2184

2011-09-19 13:21

Mooi gebaar. Ik hoop ook dat de feyenoorddirectie initiatief zal nemen om (nogmaals) met een delegatie van de supporters aan tafel te gaan zitten!

Gast

#2185

2011-09-19 13:21

Het is een schandaal dat deze zo genaamde suporters er zo'n rotzooi van kunnen/mogen maken.Die moeten voor het leven geschorst worden.Nooit meer in een stadion.Want niemand is volmaakt dus waar gewerkt wordt worden ook fouten gemaakt.

Gast

#2186

2011-09-19 13:21

Prima actie om de grote groep supporters die wel positief achter onze club Feyenoord staan te laten horen. Vooral zo doorgaan.
Echte Feyenoordfan

#2187

2011-09-19 13:21

Prima actie. Ik hoop dat alle medewerkers van Feyenoord zich gesteund voelen door dit initiatief en zich niet uit het veld laten slaan.
Gelukkig hebben we sinds kort een uitleveringsverdrag met Peru. Kunnen we die rotzooi trappers mooi in de cel naast Joran van der Sloot zetten!

Gast

#2188

2011-09-19 13:22

Onbegrijpelijk dat dit soort lui denkt hiermee goed te doen. En zou een nieuw bestuur ineens wel verandering in de zaak kunnen brengen dan?? Stop nu eens elkaar gek te maken en doe waar je goed in bent...het bestuur in besturen en de fans in de jongens aanmoedigen. Juist nu het sportief weer de goede kant uit lijkt de gaan.
kdieh

#2189

2011-09-19 13:22

Fantastische actie waarmee alle die Feijenoord een echt warm hart toedragen deze op een gepaste wijze tot uitdrukking brengen zonder geweld en overal waar "GEWERKT" wordt worden fouten gemaakt en dus ook door het bestuur maar zijn deze randdebielen dan zonder fouten en/of zo goed in hun dagelijks werk.

Ga zo door bestuur ik ben trots op jullie werk en ik hoop dan ook dat we snel uit cat 1 zijn.

Gast

#2190

2011-09-19 13:22

Zinloos geweld wat schieten we ermee op !!!

Gast

#2191

2011-09-19 13:22

ik ben geen supporter van feyenoord maar van de eeuwige rivaal Ajax maar deze club mag niet kapot het bestuur is hard bezig deze club weer terug te brengen naar de top in alle opzichten de zogenaamde fans die dit zaterdag deden moeten ze levenslang uit de kuip weren want deze zogenaamde fans kapot en ik vindt het goed dat er op deze manier echte fans opstaan dit te stoppen

Gast

#2192

2011-09-19 13:22

niets is sterker dan dat ene woord

Gast

#2193

2011-09-19 13:22

Wat er zaterdagavond bij onze geliefde Kuip heeft werkelijk niets meer met voetbal te maken. Deze groep is gewoon te dom om te beseffen wat ze onze mooie club aandoen. Hopelijk word deze zich suporter noemende groep hard aangepakt. BANNEN, DIE LUI!!!!

Gast

#2194

2011-09-19 13:23

Ik werk als beveiliger in mijn vrije tijd in het Maasgebouw en het geweld dat zaterdagavond plaats vond was buiten alle proporties, angstige bezoekers en huilende kinderen en een maasgebouw vol met rook

Gast

#2195

2011-09-19 13:23

Ik wil normaal met m'n zoontje naar een thuiswedstrijd !

Gast

#2196

2011-09-19 13:23

Stadionverbod voor het leven !!!!

Gast

#2197

2011-09-19 13:23

Dit kan niet en dit zal niet

Gast

#2198

2011-09-19 13:23

Ik steun mijn club door dik en dun maar zonder geweld!

DIT NOOIT MEER!!!!!

Gast

#2199

2011-09-19 13:23

Het is een cliché maar de goedwillende lijden altijd onder de kwaadwillenden. Figuren die onder invloed van alcohol en drugs dit soort dingen doen.

Gast

#2200

2011-09-19 13:24

het gezijk van die hooligans moet maar eens afgelopen zijn hopelijk werk deze petitie veel geluk ermee