steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#2251

2011-09-19 13:31

Feyenoord is een topclub die zo iets nooit nodig heeft gehad
ik vind het schandalig dat we Feyenoord moeten steunen voor zoiets en dat kom omdat een stelletje oproerkraaiers de club kapot willen maken.
Iemand noemde ze mongolen,NEEN want die doet zo iets niet.SMERIGE STOMME VARKENS is een beter woord voor ze.
NOOIT MEER TOELATEN IN DE STADIONS IN NEDERLAND.
De politie heeft foto s genoeg,gebruik dat.
Zo iets mag nooit meer gebeuren

Gast

#2252

2011-09-19 13:31

Feyenoord zit diep in mijn hart.
De club gezondmaken daar gaat het om. Op een goeie manier.

Daar wordt keihard aan gewerkt. Ik ben daarvan overtuigd. Geweld als zaterdag losthelemaal niets op integendeel. Sta achter je club op een normale manier.

Gast

#2253

2011-09-19 13:32

wat die "supporters" gedaan hebben is compleet idioot. wat dachten ze nou hier mee te bereiken? dit kan niemand goedkeuren.

Gast

#2254

2011-09-19 13:32

goede actie en support onze club op een correcte wijze

Gast

#2255

2011-09-19 13:32

wel mooi om te zien dat binnen een aantal uur ruim 12.000 feyenoorders dit hebben ondertekent. Ik moest echt actief zoeken op internet om dit te vinden, maar was net als de rest vastberaden om hiervoor te tekenen.

Mooi om dan weer eens bevestigt te zien dat Feyenoord gewoon absoluut de grootste club van Nederland is! :P

Gast

#2256

2011-09-19 13:33

Het moet gewoon weer om voetbal gaan !!!

Gast

#2257

2011-09-19 13:33

ze moeten ons FEYENOORD niet verder de shit in helpen maar met elkaar op een positieve manier juist gaan steunen zo zijn we straks sneller weer terug aan het sportieve front.

Gast

#2258

2011-09-19 13:33

Deze petitie is een naar mijn mening een zeer goed initiatief. Hopelijk draagt het ertoe bij dat iedereen bij zinnen komt en zich normaal gaat gedragen.

Gast

#2259

2011-09-19 13:33

Hallo mede voetbal liefhebbers,
Ik heb mij in de afgelopen jaren, maar zeker de laatste tijd, mateloos lopen opwinden over het gedrag van diverse supporters legioenen. Mijn club is Ajax, maar Fc Utrecht wedstrijden bezoek ik regelmatiger. Gisteren naar de wedstrijd Fc Utrecht - Heracles geweest, en als je hoort hoe de mensen achter mij bv het arbitrale trio uitscholden NIET NORMAAL MEER!!! Gisterenavond de wedstrijd PSV-Ajax op tv gezien en de keeper Titon werd lelijk geraakt en wat werd er uit het Ajax vak geroepen "laat maar liggen hij is dood" WERKELIJK EEN SCHANDE!!! Voor hetzelfde geld was hij voor zijn leven verlamd geweest. En daarna op diverse tv stations wat er zaterdag bij het Maasgebouw gebeurde door "TUIG", want supporters moem ik dat niet meer. Als ik trainer van Ajax was geweest, had ik persoonlijk het supporters vak van Ajax laten ontruimen naar dit verschrikkelijke spreekkoor tov Titon. Maar er gebeurde helemaal niets, en dat vind ik zo langzamerhand NIET meer kunnen. Ik zij al ik heb Ajax hoog zitten en ook een wedstrijd van Fc Utrecht mag ik graag bezoeken, maar zo gaat de lol van het voetbal van mij er behoorlijk af. Mijn voorstel is deze op 23/10 is de wedstrijd Ajax-Feyenoord, zou het dan niet mooi zijn als de mensen die 1 van beide clubs een warm hart toe dragen en echt van voetbal houden in 1 vak bij elkaar gaan zitten. En wint 1 van beide dan heeft de beste ploeg gewonnen en dat deze actie dan later in het seizoen ook bij Feyenoord wordt herhaald. Zo kunnen we laten zien dat het ook anders kan zonder gigantische politie machten, maar echt genieten van het voetbal. Ik ben bv. jaren terug eens met mijn vader naar Ajax -Feyenoord geweest hij komt uit Rotterdam en is Feyenoorder. Ajax maakt 1-0 en het vak juigde behalve mijn vader. Toen iemand achter hem vroeg "moet u niet juichen", zij ik hem "hij is voor Feyenoord". Werkelijk niets aan de hand Ajax maakt 2-0 en weer iedereen juichen behalve mijn vader. Toen het 2-1 werd zij de man achterhem "u mag wel juichen", en dat deed mijn vader dan ook. Werkelijk niets aan de hand, alleen de politie dacht denk ik "die is zo dood". Ajax won de wedstrijd met 3-1,en mijn vader heeft er een aantal gefeliciteerd met de overwinning. Dat deed de mensen goed en de gehele weg naar de auto hebben we met de mensen opgelopen en zo kan het dus ook.

Ik hoop dat die voorgestelde actie nog op touw kan worden gezet voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord, zowel mijn vader als ik zelf zouden dan in dat vak gaan zitten. Ik hoop dan dat er meerdere voetbal liefhebbers volgen, zodat we dan kunnen laten zien dat het ook anders kan. Ik hoop dat jullie dat nog kunnen regelen met het Ajax en Feyenoord bestuur trainers en spelers, zodat wij kunnen laten zien dat het anders kan ZEGT HET VOORT EN PROBEER HET NOG TE REGELEN!!!!
wolf

#2260

2011-09-19 13:34

op naar 20000 stemmen tegen geweld

Gast

#2261

2011-09-19 13:34

Die mongolen hebben niks, maar dan ook niks met voetbal te maken.

Gast

#2262

2011-09-19 13:34

hand in hand forever, dus ook als het iets minder gaat

daar ben je kameraden voor!

Gast

#2263

2011-09-19 13:34

laten we in godsnaam nou ook niet alle FEYENOORD supporters over een kam scheren.
er zijn gelukkig ook echte supporters en die zaten in de KUIP.

Gast

#2264

2011-09-19 13:34

Het wordt hoog tijd dat de echte supporters opstaan en zich laten horen! Fouten zijn gemaakt, de weg omhoog is gevonden, alle negativiteit remt ons cluppie alleen maar in het tempo waarin we top bereiken!

Prima actie deze petitie, maar dit mag ook wel in en om het stadion gevolg krijgen!

Gast

#2265

2011-09-19 13:34

Fatsoen, overleg en iedereen in zijn waarde laten dat is wat mij betreft de weg. Investeerders bedankt voor jullie steun. en iedereen maakt fouten maar laten wij nu een streep zetten onder het verleden en eerst onze club er weer bovenop helpen

Gast

#2266

2011-09-19 13:35

Geweld is zinsloos!
Openheid over financiele zaken een vereiste!

Gast

#2267

2011-09-19 13:35

Ik heb niet veel met Feyenoord op zich; als kind van de provincie liggen mijn clubloyaliteiten ergens anders. Toch wil ik als voetbalfan de Feyenoordmensen een hart onder de riem steken in hun strijd tegen het voetbalgeweld.

Zulke "supporters" zijn een club als Feyenoord onwaardig!

Gast

#2268

2011-09-19 13:35

Goed dat jullie dit doen.hand in hand kameraden.en voor die raddraaiers weet ik nog wel een leuk vermaak! Stop die maar in blijdorp ,bij Bokito daar horen ze thuis.

Gast

#2269

2011-09-19 13:35

Goed idee! Complete waanzin wat we zaterdag weer te zien hebben gekregen.

Gast

#2270

2011-09-19 13:36

prima initiatief die petitie, hebben die relschoppers dan een oplossing of zijn ze van plan zelf het bestuur van Feyenoord te worden.

Gast

#2271

2011-09-19 13:36

Mensen die zich op deze wijze uitten kunnen en mogen niet eens in verband gebracht worden met Feyenoord. Het moet klaar zijn met de ruimte die aan dit soort figuren wordt geboden, keiharde repressie!

Gast

#2272

2011-09-19 13:36

Prima actie, geweld hoort niet bij zo'n mooie club als Feyenoord!

Gast

#2273 Re: Beste mensen, ga door op de goede weg

2011-09-19 13:36

#11: Feyenoorder uit 020 - Beste mensen, ga door op de goede weg 

 helemaal verbieden dat voetbal is beter voor alle mensen vooral voor de politie


Gast

#2274

2011-09-19 13:36

Prima initiatief. Deze strandfeestgangers, criminelen horen niet in een voetbalstadion thuis.

Gast

#2275

2011-09-19 13:36

Dit is een uitstekend initiatief. Wij laten onze mooie club toch niet door zo'n stelletje halve zolen naar de kloten helpen. Het wordt tijd dat die lieden NOOIT meer in of bij onze kuip mogen komen.