HONDJE MOET TOEGESTAAN WORDEN IN SERVICEFLATS!!!!!!!!!!!!!


Gast

#51

2011-10-06 09:36

ze mogen die mensen hun hondjes niet afnemen het is hun trouwste vriend ik vind het tof dat jullie met deze petitie gestart zijn en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze gaan luisteren en dit gaan toelaten

Gast

#52

2011-10-06 10:13

Op mijn dienst ligt er een dame die recht heeft op een serviceflat, door haar hancicap, maar haar hondje is niet welkom, awel ik vindt dat schandalig, vandaar dat ik de petitie teken

Gast

#53

2011-10-06 11:15

hondjes zouden zeker moeten toegelaten worden het zou heel veel helpen by de mensen

Gast

#54

2011-10-06 16:11

Da ze mensen ook is een huisdier gunnen , wa voor nen belachelijken boel is da nu !!!!!!!!!
xxx

#55

2011-10-09 15:50

Ik ben het hier niet mee eens dat jullie enkel pleiten om de honden toe te laten? Wat met de mensen die vissen, schildpadden of vogels als hun huisdier "kind" zien? Ik begrijp jullie bekommernis, maar denk dat dit in de praktijk niet haalbaar is. De serviceflats of rusthuizen hebben daar naar mijn mening al een passende oplossing voor gegeven, nl in de gezamenlijke leefruimte is er wel een poes of vogel voorzien, die het contact met de medebewoners versterkt. Er worden ook regelmatig demonstraties gegeven met honden, waar iedereen bij betrokken wordt.

Gast

#56 Re:

2011-10-09 22:19

#55: xxx -

ik  ben het eens met ook vissen en vogeltjes!!!! sorry daarvoor dat dat daar nie bij staat! , maar haalbaar in serviceflat moet da wel zijn!!!!!! in rustoord is iets anders !!!! een serviceflat is toch nog een huisje appart!!!!!!!!!!!


Gast

#57

2011-10-09 22:59

het geeft zoveel gezelligheid, voor mens en dier
Patricia

#58 Vieze beesten

2011-10-21 13:27

Ik als niet huisdierenbezitter zit er helemaal niet op te wachten dat anderen hun stinkende, ruiende illusie tegen eenzaamheid hetzelfde gebouw in brengen als waar ik eet en slaap.

Gast

#59

2011-10-24 14:40

Een hond kan zoveel beteken voor mensen. Natuurlijk moet je mensen die het fijn vinden een hond een poes of ander huisdier (willen) of bij zich willen houden dit niet verbieden.

Gast

#60

2011-10-27 14:38

Jahoor, isoleer deze arme eenzame mensen maar nog meer door ook nog eens hun trouwe maatje de viervoeter af te pakken! Schandalig!
Viervoetertje

#61 Re: Vieze beesten

2011-10-27 14:40

#58: Patricia - Vieze beesten 

 Oeff wat ben jij een harteloos niet nadenkend mens! En nog een vrouw ook??

Kan het me niet voorstellen dat een vrouw zoiets denkt, laat staan zegt. Een huisdier een illusie noemen?

Jij hebt écht hulp nodig!!!!


Gast

#62

2011-10-29 13:15

Honden horen niet thuis in een serviceflat voor meer redenen dan ik wil opsommen.
Je zit dan trouwens tussen de mensen, de nood om als enig gezelschap een dier te hebben zou dan moeten vervagen, zo niet klopt er psychologisch iets niets en hebben mensen nood aan begeleiding.

Gast

#63

2011-10-30 10:52

het is bewezen dat honden een positieve invloed hebben op oudere.

Gast

#64

2011-10-30 11:08

Laten we menselijk blijven,soms zijn die huisdieren nog een laatste glimpje warmte en vriendschap voor die mensen !!

Gast

#65

2011-11-01 12:55

Het is belachelijk dat je je huisdier moet afstaan op die leeftijd dan kunnen ze beter maar alle twee te gelijk in laten slapen want dood gaan die mensen toch van verdriet en is dat nou nodig in nederland waar alles kan als het maar in een plaatje past

Gast

#66

2011-11-01 17:09

Dieren kunnen van'levensbelang' zijn voor (kwetsbare) mensen. Mocht ik zelf ooit in de situatie komen dat ik in iets als een serviceflat zou komen te wonen dan hoop ik ook mijn maatje bij me te mogen houden! er valt vast wel iets te regelen met vrijwilligers/jeugd om bijv de hond uit te laten. ik vind namelijk dat de hond ook goede zorg moet blijven krijgen.

gr Ria

Gast

#67

2011-11-03 20:13

én ook poezen, vogeltjes. de verantwoordelijken moeten dat echt gaan incalculeren, want dit is inderdaad soms onmenselijk. toen mijn moeder in het eerste rusthuis binnenging mocht ze zelfs haar oude meubeltjes niet meenemen. gelukkig hebben we een iets menselijker plek gevonden.

Gast

#68

2011-11-10 10:32

Dat is als iemand zijn kind afnemen, onaanvaardbaar !!!

Gast

#69 Re:

2012-10-07 11:46

#51: -

huisdieren moeten kunnen in een serviceflat

miquet

#70 Huisdieren toegelaten in serviceflat?

2012-11-20 14:11

Inderdaad hondjes moeten toegelaten worden in service flats, dierenliefhebbers kunnen niet zonder hun diertjes. Ik heb zelf een jack russeltje van een koppel waarvan de man overleden is en het vrouwke in het rusthuis verbleef. De kinderen wouden het beestje van 10 jaar toen laten inslapen. Ik heb het overgenomen en ben al verschillende malen met het beestje zijn oud vrouwke gaan bezoeken. Die vrouw is zo blij. Maar zou het voor de mensen niet beter zijn als ze hun huisdier kunnen meenemen, zowel naar serviceflats als een home? Er zullen altijd vrijwilligers gevonden worden bijvoorbeeld oudere mensen, of mensen die graag wandelen om met de diertjes buiten te gaan als de bewoners het niet meer kunnen. Ik stel mij alvast kandidaat!
margreet

#71

2012-11-20 14:55

Natuurlijk moet een huisdier mee mogen. Hoe kan een mens zich op zijn gemak voelen als hij/zij zich zorgen maakt over het achtergelaten huisdier?
gast

#72 Re: Huisdieren toegelaten in serviceflat?

2012-11-20 16:58

#70: miquet - Huisdieren toegelaten in serviceflat?

Spijtig dat we ook moeten vaststellen dat wanneer er iemand met een ( schoot ) hondje op bezoek komt in een rusthuis, dat er dan ook bejaarde bewoners tegen dat bezoek en het hondje zijn. ( dierenhaters op bejaarde leeftijd )

Daantje

#73

2012-11-20 19:46

wat zijn dat voor mensen,dit kan ik niet begrijpen dat je niet meer in een flat of huis zou mogen wonen omdat je een dier hebt,waar gaan we naartoe.

Gast

#74

2012-11-20 20:35

Ben ik zeker mee akkoord!
Tip: het komt wel professioneler en aantrekkelijker over als je de tekst in AN schrijft en niet overlaadt met uitroeptekens...

Gast

#75

2012-11-21 08:27

ik heb zelf twee hondjes en als ik al eens in het ziekenhuis moet verblijven of weggaan dan heb ik al pijn in het hart als ik ze moet achterlaten laat staan dat je helemaal niet neer mag zien ,ik vind het niet kunnen ,als een hondje goed opgevoed is doet het geen schade ,er zijn soms mensen die meer schade doen aan woningen dan honden