Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#126

2017-10-29 08:22

Het ziet er goed uit dat deze nog Nieuwe Minister tijd inpland om te luisteren naar de Burger zoals het hoort , maar niet gebeurde de afgelopen jaren

Al vanaf 1975 ( Dennedaal ) begon is dit onderwerp geregeld in de Media geweest , o.a. door Dhr. Marcel van Dam ( De Onbudsman )
Er is toen geluisterd, maar heelaas ging het in de onderste la , tot we nu hier in 2017 zijn beland ( 42 jaar verder !!)
Ik heb in '75-76 in Bosch & Duin, Bilthoven, Den Dolder gewerkt in 'n Kinderkliniek toen Denendaal begon , ik ben om die reden gestopt daar om wat ik zo zag en hoorde .
Er is hèèl veel verborgen gehouden tot heden , het is 'n Beerput waar niet snel 'n bodem in zicht zal komen maar men moet gewoon ergens beginnen in deze materie en terugkoppelen / evalueren met de Burger's als druk middel / stok achter de deur ( 47 jaar na Dennedaal is te gek voor woorden , ook dat is Nederland )
Minister Mw. E. Borst woonde midden in dit crises centrum , het is een Cirkel en dan heb meerdere zaaken in deze cirkel van enkele Kilometers van elkaar verwijdert .

Gast

#127

2017-10-29 08:22

Beste Lydia,
Je hebt een geweldige actie op touw gezet en je op bijzondere wijze voor de gemeenschap ingezet. Heel veel dank hiervoor.
Nu is de politiek aan zet.
Nogmaals ontzettend bedankt voor al jouw tijd en energie die jij hier insteekt !

Groeten, Jean-Paul Kramer

Gast

#128 Re:

2017-10-29 08:23

#121: -  

 Beetje dankbaar richting Lydia mag je toch echt wel zijn !


Gast

#129

2017-10-29 08:23

Regering is de schuldige [rechtssysteem]

Gast

#130

2017-10-29 08:25

U heeft het goed gedaan, en doorgevraagd. Het echte werk ligt nu bij de regering, zij zullen dit hoog op de agenda moeten plaatsen en actie ondernemen.

Gast

#131

2017-10-29 08:26

hallo 30 jaar geleden werd in kampen al een studente cecile Bot geloof ik vermoord in haar studenten kamer. door iemand die van uit lelystad onderweg was naar zijn werk in hasselt. hij was of net vrij of bezig met terug keren in de maatschappij. en is in kampen uit gestapt en heeft aan gebeld bij dit meisje met haar dood tot gevolg.een vriendin van mij woond in de buurt van de kliniek bosoord in friesland en verteld me dat cliënten van deze kliniek ook gewoon in het bos daar mogen lopen. en ook al personeel van bosoord of winkelmeisjes wat hebben lastig gevallen.


Gast

#132

2017-10-29 08:27

Onderzoek minister
Deze mensen mogen nooit meer vrij komen te groot risico op herhaling maak een groot eiland in de noordzee (zet er meteen windmolens op goed voor het milieu) en meteen deze mensen zodat er geen kans is op ontsnapping

Gast

#133

2017-10-29 08:28

Ik verwonder mij er al jaren over dat dit soort gestoorden al na korte tijd buiten de inrichting mag rondlopen . al dan niet onder begeleiding. Weten de psychiaters wel wat ze de nabestaande van de slachtoffers daarmeea andoen?
Volgens mij is her voor deze heren een ver van mijn bed show.

Gast

#134

2017-10-29 08:28

Kijk, het lijkt serieus te worden opgepakt. Niet meer dan logisch overigens! Succes verder, goed bezig!

Gast

#135

2017-10-29 08:29

Je doet het geweldig en ik hoop dat je volhardend blijft.

Gast

#136

2017-10-29 08:31

Ik vind dat u het uitstekend doet en hebt gedaan. Tegen mensen die ontevreden zijn zou ik zeggen: Had je het zelf dan beter gedaan? Wees blij dat deze mevrouw Lydia de kracht heeft gehad om deze petitie te starten. Ik wens u een fijne zondag mevrouw Lydia. Vriendelijke groeten Mirjam Loonstijn

Gast

#137

2017-10-29 08:31

Nog steeds erg veel respect voor je! En...inderdaad blijven volhouden. Ik sta volledig achter je
Aukje Kingma

#138 Petitie Anna Faber

2017-10-29 08:31

Hallo Lydia,

Je bent een topper, en sommige mensen zeuren altijd. Niks van aantrekken. Je doet het geweldig, daar is iedereen trots op.

Fijn weekend Aukje

 


Gast

#139

2017-10-29 08:32

Dit soort kromme wetgeving moet veranderen, samen staan we sterk!
Geweldig werk Lydia.

Gast

#140

2017-10-29 08:35

Beste Lydia,

Trek het je niet aan wat mensen zeggen die denken het beter te weten of commentaar hebben. Jij hebt het initiatief genomen; dank daarvoor en ik heb daar veel respect voor!
Anne komt er niet mee terug maar hopelijk kunnen zo nieuwe misdrijven voorkomen worden!

M. van der Loop

Gast

#141

2017-10-29 08:36

Lydia, ik wil je naar aanleiding van de negatieve mails die je gekregen hebt even laten weten dat ik het geweldig vind dat je de petitie hebt gestart en de manier waarop. Ik heb er geen enkel kritiek punt op. Mooi het resultaat en de toezeggingen van de minister!

Gast

#142

2017-10-29 08:41

Vind het geweldig dat je dit doet en hoop echt dat er iets mee gedaan wordt

Gast

#143

2017-10-29 08:43

Te vaak lees je over tbs-ers die wel of niet met begeleid-verlof in de fout gaan. Altijd wordt dit weggewuifd met ‘het is maar een incident’. Straf is straf, dus handhaven. Idem met 30% korting op de strafmaat in geval van goed gedrag. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Gast

#144

2017-10-29 08:43

Ik wou graag de zaak jessica slui uit middelharnis die in hellevoetsluis is doodgestoken door ene dennis van h. Ook even onder je aandacht brengen zij was begeleidster bij pameijer in hellevoet alvast vriendelijk bedankt voor het op de hoogte houden van je bewonderenswaardige actie ,(er wordt in deze maatschappij teveel onder het tapijt geveegd !!! En daar ben ik woest over !!!!
Lieke

#145 Kritiek

2017-10-29 08:44

Je doet het geweldig, Lydia! In deze tijd van opgeschroefde assertiviteit, waarin iedereen - verstandig of onverstandig, goedwillend of boosaardig - zijn ei kwijt kan op de sociale media, krijgt iedereen die zijn of haar nek uitsteekt kritiek te verduren. Jij hebt iets losgemaakt bij honderdduizenden mensen en daar ben je op een integere manier mee omgegaan. Dank je wel!

Vrede en alle goeds!


Gast

#146

2017-10-29 08:46

Je doet het geweldig, ga zo door tot de wet tot een echt realistische wet wordt!! Groeten Johan Croese

Gast

#147

2017-10-29 08:46

Wauw echt geweldig dat je dit doet hoor respect echt dapper van je ❤

Gast

#148

2017-10-29 08:46

Lieve Lydia, dank je voor de update. Jij hebt geweldig werk en je enorme best gedaan. Nu nog zet jij je verder in voor verbetering zodat wij veiliger over straat kunnen. Heel af en toe was er ook kritiek. Maar ik vind die kritiek onterecht. Ik geloof net als jij dat we met velen echt veranderingen/verbeteringen kunnen bereiken. Ik denk dan: kan je het beter, doe het dan zelf. Bij zovele mensen die getekend hebben zal er altijd een tegengeluid te horen zijn. Trek dit je alsjeblieft niet persoonlijk aan. Die tegengeluiden zijn tot ons allen gericht die vierkant achter de petitie en jou staan.
Ik vind het hartstikke goed dat de petitie open blijft staan, inderdaad om het haar kracht niet te laten verliezen. Zelf heb ik dit weekeinde 2 uitgebreide e-mails doen uitgaan voor veranderingen/verbeteringen in ons rechtssysteem. Eén naar Sander Dekker, ministerie van veiligheid en justitie en één naar de leider van de politieke partij waar ik op stem. Wat jij nu al bereikt hebt met de petitie is zo groots en goed. Heel bijzonder veel dank en respect aan jou. Fijne zondag. Rust ook wat uit, dat heb je wel verdiend. Lieve groet van Anne-Marie.

Gast

#149

2017-10-29 08:48

Hulde voor de inzet!
Ron
Gast

#150

2017-10-29 08:50

Het vervelende is dat weer langzaam uit ons geheugen verdwijnt en we weer over gaan tot de orde van de dag. Ik ben blij met een initiatiefnemer als Lydia die probeert om dit vreselijk gebeuren (hoe ironisch) 'levend' te houden. Voor Anne is het helaas te laat maar misschien dat de politiek er nu eens iets aan gaat doen zodat andere Anne's veilig kunnen rondlopen/fietsen/hardlopen etc.
Mijn eerste reactie was ook "de doodstraf moet terugkomen" maar dat zou geen goede zaak zijn. Het erge vind ik (en met mij vele anderen) dat zo'n figuur ons handen vol met geld kost terwijl hij niet te 'temmen' is. Kleine meisjes, grote meisjes...het maakt hem niks uit en doet het zonder schroom. Daar kan de politiek helaas niks aan doen maar hebben we niet ergens nog een klein eilandje midden in "the middle of nowhere" waar dit soort barbaren heen gezonden kunnen worden en nooit meer terug kunnen keren zodat onze lieve Anne weer rustig kan gaan fietsen als het donker is?




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...