Doe Batman postuum eer aan

Doe Batman postuum eer aan / Mededelingen / Moe / Opmerkingen

Ria

#51 Re: Re: Re: Re:

2019-07-02 16:16

#47: - Re: Re: Re:  

Jij snapt duidelijk helemaal niets van politiek. De PvdD heeft een meerderheid van de overige partijen nodig om voorstellen aangenomen te krijgen. Alleen dan kan er verandering plaatsvinden. De SP is tegen armoede en toch zijn er nog altijd voedselbanken. De PVV wil minder Marokkanen maar dat gebeurt ook niet. Ga je dan ook roepen dat ze niks doen of snap je dan wel dat zij niet de dienst uitmaken over 1 specifiek onderwerp? De PvdD staat aan de kant van de dieren en wat doen veel mensen hier? PvdD de schuld geven. En daarna janken dat ze niet een bericht over Batman op hun site plaatsen.  Gek hè als je zo vijandig doet tegenover deze geweldige partij. 


De auteur van deze petitie

#52 Re: Re: Re: Re: Re:

2019-07-02 16:24

#51: Ria - Re: Re: Re: Re:  

Ik snap dat Marianne Thieme vaker in het buitenland zit dan zich 

hier in te zetten tegen dierenleed. Ik snap dat PvdD instemt met 

het horrorproject Oostvaardersplassen. Ik snap dat de PvdD weigert

een petitie te delen die dierenmisbruik zwaarder wil bestraffen.

het altijd maar verschuilen achter 'we zijn te klein dus we kunnen niets'

daar wordt ik onderhand kotsmisselijk van.


Gast

#53 Batman

2019-07-02 16:30

Hoi Michell,

Ben oud-dierenverzorgster en weet al heel lang dat Nederland geen goed land is voor dieren.

Geef niet op ,denk aan Batman het mannetje is het waard om voor te vechten.

Heb vaak dingen geweigerd in mijn beroep want het ging zelfs heel ver ook in opdracht van het rijk!

We horen de aarde te delen met andere aard bewoners !

Wij mensen zijn het ergste soort wat er rond loopt we bevuilen zelfs onze eigen  nest.

Maar michel er zijn genoeg  goede mensen met empathie en respect voor  de dieren je moet alleen de juiste mensen bereiken.

Hoop dat er iets uitkomt waardoor er een omekeer in het denken van de egoistische mens komt en ook vnuit het rijk anders gedacht gaat worden.

Mijn steun heb je!

Zet door! 

Met vriendelijke groet,

Helena Oostendorp en mijn lieve honden


Gast

#54

2019-07-02 16:50

Beste dierenvrienden, Ik vind het verschrikkelijk dat Michel geen enkele reactie krijgt van mensen die net dat stuk extra kunnen betekenen en wel het feit dat ze ‘bekende Nederlander’ zijn. Zij kunnen nog meer mensen bereiken en vragen om hun steun hiervoor en ook als eyeopener fungeren voor mensen die niet zoveel met dieren hebben zoals wij. Barst met je politiek en zangtalent als je hiervoor nog te lam bent. En van mij mag al het klotevolk dat nu in besturen zit van diverse dierenorganisaties meteen hun functie neerleggen. Zij begrijpen duidelijk niet wat het inhoudt om voor een dierenorganisatie het voortouw te trekken. Een kleine moeite hoor om gewoon een stuk te plaatsen. Zelf merk ik ook dat de petitie, waarvan ik telkens de nieuwste update plaats gewoon niet gelezen wordt. Daar kan ik met mijn pet niet bij. Zijn er nu zoveel Nederlanders die zelf dierenvriend zijn of zeggen te zijn te beroerd dierenleed te steunen... Nederland is een maatschappij vol eigenheimers lijkt het wel. En wat vind ik het verschrikkelijk daar onderdeel van te zijn. Zolang het niet bij henzelf is of over iets gaat waar ze zelf beter van worden dan hebben ze het schijt aan de dieren die het betreft. En mijn stellingen zodra je mensen kent ga je van dieren houden en je krijgt meer liefde van een dier dan van een mens zijn hiermee voor mij helaas weer bewezen. Vee succes Michel en ik zal je in alles steunen. Zo kunnen we misschien toch nog iets van betekenis zijn.

Gast

#55

2019-07-02 17:13

je houdt het niet voor mogelijk ! al een geluk dat jij nog iets doet en hopelijk delen en tekenen er een heleboel mensen. Ik in ieder geval wel!

Gast

#56

2019-07-02 18:13

Omg!!! Het is toch niet te geloven!! Allemaal blazen en boos, maar er iets voor doen ho maar!! Ik bedoel uiteraard degene die jij hebt benaderd en geen reactie van krijgt!!

Gast

#57

2019-07-02 18:59

ja erg he schaamteloos gewoon vind het al raar van die dieren partijen dat die er niet aan mee doen uiteindelijk wil je ze financieel steunen op fb site, en resque site,s woord het wel bij gehouden hoor misschien een schrale troost

Gast

#58

2019-07-02 19:26

Hoi Michel, ik begrijp je teleurstelling en frustratie. Er zijn echter veel mensen en ook organisaties die hun nek willen uitsteken voor dieren. Ken je het Verzamelpunt Acties Tegen Dierenleed (VATD)? Je zou via de VATD-blog Facebook pagina contact met hen kunnen opnemen. Een grote "dierennieuwssite" is www.AnimalsToday.nl (opgericht door Karen Soeters; https://karensoeters.nl/animals-today/). Ik zal de petitie opnieuw delen. Wat mij betreft verdienen alle initiatieven die gericht zijn op een beter dierenwelzijn het om gesteund te worden!


Gast

#59

2019-07-02 19:48

Oh hou vol!!! Mensen die grote belangrijke dingen durven te bekritiseren en verbeteren wordt het nooit makkelijk gemaakt. Mensen wakker schudden en stennis schoppen om reactie te krijgen en ogen te openen is vermoeiend en zwaar, maar wel nodig! Top wat je doet!!

Gast

#60

2019-07-02 20:50

Mijn handtekening heb je al, ik vind je toppie. Ga zo door met je werk, vroeg of laat kunnen ze er niet meer omheen.
Kabouter

#61 Re: Re: Re: Re: Re:

2019-07-02 20:59

#51: Ria - Re: Re: Re: Re:  WAT DOET DE PVDD VOOR OOSTERVAARDERS PLASSEN, WAT DOET DE PVDD AL DIE DIEREN WAT AFGESCHOTEN WORDEN ,OMDAT ER ZOGENAAMD ER ZOVEEL VAN ZIJN, EN ZO KAN IK NOG WEL EFFE DOORGAAN. MAAR JULLIE VINDEN HET KENNELIJK LEUK DAT ONSCHULDIGE DIEREN VERMOORD WORDEN, EN JULLIE NOEMEN ZICH PVDD IPV VAN DAT JULLIE INGRIJPEN.


Gast

#62

2019-07-03 04:47

Ik steun jou en alle vrijwilligers.
Gerda

#63 Dierenhulp

2019-07-03 07:04

Beste Michel,

Ik heb momenteel een jong musje in mijn tuin zonder ouders. Onfortuinlijk voor dit kleine wezen ook een eksternest en zelf 2 honden.

Ik probeer dit kleine leven te helpen met beschermplekken, drinken en eten te geven.

Net als Batman heeft dit musje niet zelf besloten om geboren te worden. Wij als mensen horen deze dieren bij te staan.

Ik snap niet waarom de politiek en een groot deel van onze medemens zeggen dat een schone wereld (afval in plantsoenen) begint bij jezelf terwijl ze niks doen voor de dieren en zeker de huisdieren die helemaal afhankelijk zijn van ons. Terwijl ons voortbestaan weer afhankelijk is van de dieren.

Ik hoop echt dat je acties aanslaan en anders moeten we een Stille Tocht doen voor Batman wegens zinloos geweld tegen de dieren. Als dat lukt krijgt Batman misschien wel de media aandacht en is zijn dood niet voor niets geweest.

Het klinkt misschien hard maar ik kijk bijna geen nieuws meer omdat er vaak over dierenleed wordt gesproken en hier maak ik mij vreselijk druk om. Terwijl men over de armoede in Afrika spreekt alsof dat een wereld probleem is terwijl er daarvoor al meer dan 70 jaar geld wordt ingezameld in plaats van anti conceptie wordt uitgedeeld.

 

 

 


Gast

#64

2019-07-03 12:52

Het is te triest voor woorden!! Roepen allemaal hard maar o wee als er wat geuren moet is er niemand thuis!! Van alle mensen die echt wat kunnen bewerkstelligen die duiken weg!!Onbegrijpelijk!!! Misschien dat we met 27.000 mensen die getekend hebben is naar Den Haag gaan,misschien een idee? H,G Corby Wullings

De auteur van deze petitie

#65 Re:

2019-07-06 15:45

#58: -  

Ik heb Karen Soeters ook benaderd, die zou naar de petitie kijken

en daarna heb ik niets meer vernomen.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...