Stop schenden mensenrechten en wapenleveranties aan Indonesie


Gast

#26

2012-03-21 15:42

Wanneer houd het es een keer op met al dat geweld op deze wereld, nergens voor nodig!!!

Gast

#27

2012-03-21 16:46

steun steun steun deze actie

Gast

#28

2012-03-21 18:24

Vrijheid van meningsuiting is recht aan elk bevolking dus stop met het schenden van dit recht!

Gast

#29

2012-03-21 18:42

Waarom moet de Nederlandse economie altijd op de eerste plaats komen i.p.v. de mensenrechten en het RECHT op VRIJHEID & ONAFHANKELIJKHEID van de
MOLUKKEN & WEST-PAPUA????

Gast

#30

2012-03-21 19:53

Middels mijn vele bezoeken aan de Molukken heb ik met eigen ogen kunnen zien hoe het Molukse volk overspoeld werdt met bevolkingsgroepen vanuit west Indonesië die er alles aan deden en nog steeds doen om de Molukse cultuur te vernietigen. Een van deze groepen is de zogenaamde Laskar Jihad die in de jaren 1999/2000 samen met leden van het leger op de Molukken bloedige slachtingen hebben aangericht onder christenen en moslims. Tanks zijn voor Indonesie alleen nodig om de vele gebieden die zich van Indonesie willen losmaken in bedwang te houden. Het is dan ook goed dat men middels deze petitie de Nederlandse politiek bij voorbaad ter verantwoording roept.


Gast

#31

2012-03-21 21:13

Ik vind het een hele goede strijd om tegen de mensenrecten en wapenleveranties te vechten , omdat ik niet wil dat onze kinderen de dag van morgen daar onder lijden .het is een hele goede streven.

Gast

#32

2012-03-21 22:12

Ik steun deze petitie omdat voor elk oorspronkelijk volk de gemeenschappelijke grond de basis(geloof,leven, wonen, werken, enz) is voor zijn voortbestaan. Een regime welke deze rechten voortdurend schendt ondersteunen met tanks is een teken dat we vanaf de landing van Columbus op de Bahama's tot heden niets geleerd hebben van de onszelf en onze etnocentrische gerichte denken. De vele Indianenstammen, Aborigines, oorspronkelijke Afrikaanse stammen en volken en ook de Alifuru zijn bezig hun geschiedenis te herschrijven en te herondekken. Wij kunnen van hen en van elkaar iets leren. Agressieve integratiepraktijken hier en tanks daar geven geen blijk van compassie en gelijkwaardigheid.
Diversiteit, biodiversiteit en ecologische groei zijn de dragers van een nieuwe maatschappij. Geef het land terug aan de gemeenschap van de oorspronkelijke bevolking en leef met elkaar samen als een goede buurman en een goede buurvrouw.
Groet,
Sjoerd Bonnema
De Kleine Salamander
Fochteloo

Gast

#33

2012-03-22 15:51

Aan een land met zoveel armoede en waar de mensenrechten dagelijks geschonden worden, moet een zogenaamd ontwikkeld en vooruitstrevende land zoals Nederland zich naar het buitenland toe wilt profileren, geen wapens verkopen!

Gast

#34

2012-03-22 20:52

Loekie de Nederlandse leeuw brult; JeMaintendry opkomen voor de zwakkere de minst bedeelde de onderdrukte de grote stroom van vluchtelingen en oorlogslachtoffers,de hongerigen in Afrika en ergens waar dan ook,en tot ons spijt constateren we een achterdeurtjes politiek.
Ons dood "West-Papua en de Molukkers" is voor NL hun "BROOD" BloedsBroeders Veraad schandalig!! !! !!
E R E S C H U L D .

Gast

#35

2012-03-22 22:20

It's such a long way freedom.
Why oh why.

Gast

#36

2012-03-22 22:44

Nederlandse politici, wees eens een keertje eerlijk. Stop met meten met verschillende maten

Gast

#37

2012-03-22 23:08

Het is toch ten hemel schreiend, dat deze petitie nodig is om onze regering te vertellen dat ze wat indonesië aangaat hun ogen blijven sluiten voor de misstanden in "onze" voormalige kolonie. Ik voel me schuldig aan wat daar gebeurd. Ik weet ook dat ik niet voor daden van anderen verantwoordelijk kan worden gesteld, maar ik hoop door het steunen van Het molukse volk, waar ze ook vandaan komen ik een klein steentje kan bijdragen om ze in vrede te kunnen laten leven
Grietje

Gast

#38

2012-03-23 09:42

Tekenen allemaal!

Gast

#39

2012-03-23 12:13

Gewoon gelijk stoppen met deze onzin!!!!
R.M.S.-burger in ballingschap

#40 Het Recht moet zegevieren!!!!

2012-03-27 02:04

Hypocriet Nederland!!!! Regering, Kamer en het Koningshuis vallen allemaal onder één noemer! Handelsbelangen zijn strikt heilig voor hun welvaart, ook al als de mensenrechten op grote schaal worden geschonden in Papua en de Zuid-Molukken door Indonesische militairen en politie. Nederland heeft bij deze oogkleppen. Ze kijken gewoonweg bewust de andere kant op. Het is een vuile- en laffe houding van de Nederlandse regering en haar Kamer vanaf 25 april 1950 bij de uitroeping van de R.M.S. tot de dag van vandaag.


Gast

#41

2012-05-08 22:53

Geen woorden maar daden Mensenrechten staat niet in hun woordenboek dat Geldt ook voor Nederlandse Regering Ik vraag me af of deze petitie aandacht zal krijgen. De tijd zal wel leren.

Gast

#42

2012-05-09 13:10

STOP SCHENDEN MENSENRECHTEN EN WAPENLEVERANTIES AAN INDONESIE.
Groet, fam:M.Peters-Wattimena

Gast

#43

2012-05-09 13:53

Ik ben blij dat er aktie wordt ondernomen!! Daarom steun ik deze petitie en deel hem door op mijn eigen facebook pagina! Hoe meer mensen dit zien hoe meer handtekeningen er zullen volgen!!

Gast

#44

2012-05-11 11:14

Nederland heeft een emotionele band met de Molukken en Papuwa. Hier moet Nederland zijn handen niet aan branden.


Gast

#45

2012-05-11 11:15

Herstel: Hier moet Nederland zijn hand niet in het bloed zetten.

Gast

#46

2012-05-15 23:18

Stop schenden mensenrechten in INDONESIE