Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor.


Gast

#151

2012-04-13 08:18

ja , ja een mooi pand of mooie loft kopen en nu hebben ze geen centjes meer om hun te amuseren !
ik mij niet amuseren niemand zich amuseren .
WAAR IS DE TIJD VAN LILLY EN MARLEEN ?
groetjes lou

Gast

#152

2012-04-13 08:25

wat mij zeker stoort is dat ik michel follet nog niet heb gehoord , awel michel waar blijf je nu met foormicrobe .hopelijk krijg ik dit weekend reactie op joe fm
groetjes lou

Gast

#153

2012-04-13 11:09

sinksefoor moet blijven waar hij staat!!!!!

Gast

#154

2012-04-13 13:48

als je daar gaat wonen dan WEET je dat de sinksenfoor daar komt en elk jaar opnieuw dus heb je eigenlijk geen recht van spreken!! Je gaat ook niet naast een treinsspoor wonen en dan reclameren dat de treinen te veel lawaai maken hé!! alhoewel dat blijkt dan weer Belgische gewoonte zie luchthaven zaventem!!! ik noem het Hypocriet en vind het onaanvaardbaar!!! Is er geluidsoverlast, tuurlijk, maar dat wist je VOOR je er kwam wonen so deal with it!!!

Gast

#155

2012-04-13 14:02

Sinsefoor moet blijven waar hij al jaren staat!!!
Afblijven die handel.

Gast

#156

2012-04-13 14:57

Waanzinnig dat enkele mensen een monument als de sinksenfoor op het zuid zouden verbieden

Gast

#157

2012-04-13 15:00

de sinksenfoor moet blijven op het zuid!

Gast

#158 Re: spijtige zaak de sinsksenfoor sta daar al jaren .geld doe rare dingen

2012-04-13 16:18


Gast

#159

2012-04-13 16:40

BLIJF VAN ONZE KERMIS AF !!!!

Gast

#160

2012-04-13 17:55

SINKSENFOOR MOET BLIJVEN WAAR HET ALTIJD IS GEWEEST! HET IS DE IDEALE LOCATIE, VOOR IEDEREEN BEREIKBAAR EN MET WEINIG HINDER VOOR DE OMWONENDEN. GUN HET VOLK ZIJN PLEZIER, NEEM DAT NIET AF !!

Gast

#161

2012-04-13 18:58

Als Antwerpenaar vind ik het ergerlijk dat mensen op het zuid een loft of appartement kopen en doen of ze niet weten dat de Sinksenfoor lawaai kan maken.Een foor ios een kermis een feest, even vieren, uit de bol gaan. Moet daarom dat feest weg??? Omdat ze zich niet kunnen aanpassen aan de omgeving waarin ze gaan wonen? Ik denk dan ook dat het mensen zijn met het verstandelijk vermogen van minder dan het IQ dan een Laquemans of ne smoutebol, op het grote wiel of in het spookkasteel. Terwijl de botsauto's nog een rondje doen.. en de papa of mama een grote pluche beer hebben gewonnen, altijd prijs voor hun kind..
Mensen kom gewoon overeen en laat de Sinksenfoor staan.. Wij bepalen ook niet waar ge uwe VW golf/ Mercedes of BMW moet parkeren ? misschien aan he MAS daar horen ze thuis op de achtergrond..Maar als Antwerpenaar zou het pijn doen in mijn hart moest men in Antwerpen beslissen om Ûberhaupt op deze ridicule uitspatting van sommige in te gaan...
Lotons Antwoarpeners nais on één zeel trekken.. en niedansen nor de pijpe vanden ien of den andere apjaar...

Gast

#162

2012-04-13 21:04

Sinksefoor moet daar blijven, wie sinds 1970 daar is gaan wonen wist waar hij begon.

Gast

#163

2012-04-14 18:35

laat het doorgaan!

Gast

#164

2012-04-15 10:22

Al van toen ik zelf een baby was ging ik naar de Sinksenfoor. Nu, na 27 jaar ben ik sinds januari zelf trotse mama van een zoontje.. Ik kijk er zo naar uit om met hem over de Sinksenfoor te lopen!! Laat dit niet iets worden waar ik over moet vertellen vanuit "mama's tijd vroeger"!!! Waar ga je de foor nog zetten?? Dan zijn er weer andere "gedupeerden" die dan wel recht hebben van te klagen want dan is de foor er pas gekomen nadat zij er al woonden...

Gast

#165

2012-04-16 00:04

inderdaad, zoals herhaaldelijk wordt aangekaard, zijn het steeds bewoners die nu op een VERNIEUWD ZUID MOETEN KOMEN WONEN ?? DIE AL JARENLANG WEET HEBBEN !! dat er jaarlijks 6 weken, foor staat, die NU HUN ZEGJE WILLEN DOEN, om zo'n evenement als de SINKSENFOOR weg te willen drijven. EEN REGELRECHTE SCHANDE IS ZOIETS !!! EN DAN MOGEN ZIJ NOG HEEL KONTENT ZIJN, DAT NU NOG ENKEL 6 WEKEN SINKSENFOOR OP DE VLAAMSE/WAALSE KAAI STAAT, HE WANT JAREN GELEDEN STOND ER ZELFS MET DE KARNAVALPERIODE OOK NOG 4 WEKEN FOOR. OK, DEZE KON JE NIET VERGELIJKEN MET DE GROTE FOOR, MAAR ZIJ STOND ER TOCH OOK MAAR. EN BIJ GEBREK AAN BEZOEKERS DESTIJDS, HEBBEN ZIJ DIE KARNAVALKERMIS AFGESCHAFT. EN WAT TE DOEN MET : ANTWERPEN ZINGT ??? OF DIE ANDERE EVENEMENTEN WAARVOOR GANS DE GEDEMPTE ZUIDERDOKKEN WORDEN AFGESLOTEN VOOR ENKELE DAGEN ??? MOETEN DEZE DAN OOK VERDWIJNEN !!! ALS FOORREIZIGER VIND IK HET ECHT NIET KUNNEN, DAT ZOIETS WEERAL OP ONZE RUG MOETEN UITGEVOCHTEN WORDEN !!!


Gast

#166

2012-04-16 10:26

Ik ga al als kind ieder jaar enkele keren naar de Sinksenfoor . Zou echt raar doen om ineens niet meer te kunnen gaan enkel en alleen omdat er een paar nieuwe mensen komen wonen die de Sinksenfoor niet zien zitten . Ze wisten van tevoren dat die er was he . En de projectontwikkelaars ga ergens anders bouwen ,Antwerpen is groot genoeg . En er staan nog genoeg gebouwen te verkorven gooi die maar plat en ga daar bouwen ,maar blijf van de echte Antwerpenaars hun foor af


Gast

#167

2012-04-16 10:52

Ik ben zelf geboren als foorreizigerskind en heb tot 1989 ook kermissen gedaan . Het is al moeilijk genoeg om als foorreiziger te overleven zonder al die bemoeienissen van intolerante mensen die niet begrijpen dat de kermis er is om het leven een paar dagen aangenamer te maken voor groot en klein en dat ze de kleine overlast die ze zou veroorzaken er maar bij moeten nemen !!!!!

Gast

#168

2012-04-16 11:09

DE SINKSENFOOR IS EEN TRADITIE DIE IN 'T STAD MOET BLIJVEN - ENKEL OP DE GEDEMPTE ZUIDERDOKKEN IS ER VOLDOENDE PLAATS DUS ...
VERGEET OOK NIET DAT ZONDER DEZE DOKKEN ER NIET VOLDOENDE PARKEERPLAATSEN ZIJN VOOR DE BEZOEKERS VAN ONZE HORECA ZAKEN EN NIEUWE POEP CHICKE WINKELS EN ANTIEK ZAKEN OP 'T ZUID MAAR OOK RICHTING GROTE MARKT! (daar al eens aan gedacht?)

Gast

#169

2012-04-16 11:48

alle jaren kijk ik uit naar de sfeer en de heerlijke smoutebollen, de enige keer dat ze echt smaken , de kinderen zien er jaarlijks naar uit de attracties zijn een lust voor onze kinderen, de foor moet echt blijven bestaan

Gast

#170

2012-04-16 13:10

Ik woon op de sinksenfoor, dan hadden die nieuwe bewoners maar 2 keer moeten nadenken voor ze hier iets kochten ! Das gewoon broodroof voor die foorkramers, trouwens die mensen betalen wel héél véél staangeld om te mogen staan ! En ok we hebben er allemaal wel wat last van, maar het heeft ook zen charme , af en toe een lekker smoutebolleke is best lekker ! Voor ons hier mag ze gerust blijven staan !!!!
titi

#171 Re:

2012-04-16 13:18

#165: -

Groot gelijk , maar niet iedereen die hier woont denkt er zo over zene, wij zijn hier in1999 ook komen wonen, en wij wisten inderdaad dat de sinksenfoor hier ieder jaar neer strijkt, zodus moeten we nu niet zagen en reclameren ! Dat de nieuwe rijken maar ergens anders gaan wonen, plaats genoeg in Antwerpen waar geen foor staat ! En de politie doet echt zen best , de muziek gaat s'avonds op tijd uit , zodat we toch nog een normale nachtrust hebben ! Wij hebben veel meer last van de cafégangers die dronken onze auto's beschadigen, of die héél véél lawaai maken om 4 à 5 u s'morgens ! Dat ze daar eens iets aan doen !Maar laat de foorkramers gewoon hun job doen zoals iemand anders !


Gast

#172

2012-04-16 14:47

Beseffen de klagers niet dat de SINKSENFOOR een stuk cultuur is dat niet mag verdwijnen voor ons onze kinderen en kleinkinderen.Laat de cultuurbarbaren hun naam openbaar verschijnen op de zuiderdok,en laat ze openbaar hun mening verkondigen,,,,zien of ze gaan durven.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-04-16 16:06



Gast

#174

2012-04-16 16:14

De Sinksenfoor staat 6 weken op de gedempte Zuiderdokken. Dat wéét je als je daar in de buurt een woning koopt. Zeur dan niet! Zoals mensen die naast de luchthaven gaan wonen, of naast het spoor of dicht bij de autoweg en dan jammeren dat er lawaai is. Geen compassie!

Gast

#175

2012-04-16 19:22

De Sinksefoor moet blijven !!!! Voor die zes weken zullen ze dan ook wel op hun tanden kunnen bijten zeker? En ouders die klagen dat hun kinderen er niet van kunnen slapen, die hebben ze het dan maar zo gewoon gemaakt dat hun kind niet kan slapen met een beetje omgevings lawaai, naast mijn kinderen mag een bom ontploffen, die knorren rustig verder :-).