STOP het Hard-Beat achtergrondlawaai bij vele RTV programmas


Gast

#1

2013-02-19 10:58

Prima initiatief! Ik zoek nog iets vergelijkbaars in Nederland, waar dezelfde plaag heerst.
Joannes

#2 Re:

2013-02-19 20:39

#1: -

En  lijkt overal  een plaag en ellende  want  ook achter  natuur  series  en   documentaires       is  naast  de gesproken tekst  die  klere  herrie  , waar  je  horendol  van wordt,  je  kunt  niet eens  de  documentaire  spreker  volgen.  ,maar zal wel  bij deze tijd  horen    in  een wereld  van overdaad  en excessen


Gast

#3

2015-05-16 18:56

Zo langzamerhand worden we allemaal een dagje ouder en beginnen veel moeite te krijgen om het gesproken woord in een uitzending goed te kunnen horen boven die volkomen zinloze en al helemaal niets toevoegende herrie van muziek welke met een hoger aantal dB's schettert (met veel boem bassen) waarvan wij zo langzamerhand een beetje ziek worden, ik heb er helaas deze interessante programma's al voor uit moeten zetten.
Hopelijk komt hier snel een eind aan zodat ook wij weer normaal relax naar een leuk programma kunnen kijken en vooral duidelijk kunnen horen wat er gezegd wordt.
Alvast bedankt, Ruud. (Almere )

Gast

#4

2016-02-20 15:40

Als oud-nieuwslezer en oud-programmamaker ERGER ik mij.
Maar ook aan het snelle praten van diverse presentatoren, die proberen een 3 minuten tekst in 1 minuut uit te spreken !!!

Gast

#5

2016-02-20 19:03

Vanavond moest ik het tv-programma KASSA uitzetten vanwege de achtergrond geluiden !!!!