RDB Bestuur moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie RDB Bestuur moet blijven.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-05-03 18:29



Gast

#2

2012-05-03 19:25

Voor Nijmegen en omgeving is het belangrijk dat het bestuur blijft

Gast

#3

2012-05-04 01:11

huidige RDB bestuur moet blijven!

Gast

#4

2012-05-04 01:12

Bestuur, kijk naar deze petitie en zie onze waardering voor het werk wat jullie hebben gedaan en wij hopen ook in de toekomst dus kom terug op jullie besluit en vorm weer ons bestuur.

Groetjes Frans Bas.

Gast

#5

2012-05-04 08:03

RDB bestuur moet blijven , anders geen darten meer in Nijmegen!!

Gast

#6

2012-05-04 16:48

Als het zo moet dat leden onderling al kunnen besluiten of er iets wel of niet door de tuchtcommissie herzien of beoordeeld moet worden, wordt het erg kinderachtig binnen de RDB!
Op dit moment sta ik volledig achter het besluit van het bestuur om voltallig op te stappen! De tuchtcommissie is ooit in het leven geroepen om zware misstanden tijdens wedstrijden GOED te beoordelen en niet om een welles nietes spelletje te kunnen gaan bedissen, omdat er "toevallig" 2 van de drie leden in deze commissie "vrienden" zijn van betreffende captain. Vergeten je papieren in te leveren is 0 punten, dat weet je en zeker voor een bekerwedstrijd! Als je dan op deze manier reageert ben je in mijn ogen een zeer slecht verliezer!
Zet hem op bestuur! laat je niet beinvloeden en ga door met jullie werk!
henk

#7 Re:

2012-05-04 18:35

#6: -

omdat het bestuur het niet eens is met de TC moetten ze daarom opstappen dan????

en daarnaast heeft de TC nou niet besloten maar de leden(dus de leden waren het niet eens met het bestuur)


Gast

#8

2012-05-04 19:10

ben het mee eens ze hebben altijd goed werk gedaan dus ze moeten blijven

Gast

#9

2012-05-04 19:20

Ik vind dat je dankbaar moet zijn voor mensen die hun vrije tijd opgeven om een bond te besturen en niet kapot moet maken als een bepaalt persoon de regels niet naar leeft in het gelijk te stellen als je minstens vijf dagen de tijd hebt om een briefje in te leveren dar dan de laatste vijf min doet ben je zelf niet goed bezig en niet het bestuur bedankt dat jullie altijd gezorgd hebben dar wij konden darten

Gast

#10

2012-05-04 19:22

Geef deze pagina vooral door aan je dartvrienden rn houd in de gaten of ze al getekend hebben. Wij als ongeruste RDB-leden kunnen niet iedereen persoonlijk bereiken.!!!!" Geef 't door, Geef 't door!!!!!!!!

Gast

#11

2012-05-04 20:17

Bestuur blijf, als jullie gaan pakt Koetshuis de handschoen toch niet op! Die vertrekken toch weer naar Brabant...

Gast

#12

2012-05-04 20:39

Ze moeten blijven. Hebben het goed gedaan

Gast

#13

2012-05-04 21:26

Het is een sterk signaal van het bestuur om op te stappen. Zo laten ze zien dat competitievervalsing not done is en dat een tuchtcommissie niet ongestraft aan vriendjespolitiek kan doen. Ik hoop alleen dat de TC zelf zijn conclusies trekt en opstapt zodat het bestuur kan terugkeren en we weer allemaal een eerlijk potje kunnen darten. Er zijn maar weinig regels waar we ons aan horen te houden (zoals in elke sport), en als je dat niet doet door wat voor reden dan ook accepteer dan de consequenties. Toon je niet als een slecht verliezer door naar de TC te stappen waar je vriendjes zitten ondanks dat het bewijs tegen je spreekt. Bestuur, goed gedaan!!

Gast

#14 Re:

2012-05-04 21:32

#13: -

Helemaal mee eens mooi verwoord


Gast

#15 Re: Re:

2012-05-04 21:32

#7: henk - Re:

De leden hebben niet besloten, de overgrote meerderheid was er niet omdat zij niets met deze zaak te maken hebben.

De meerderheid van degenen die wel aanwezig waren hebben belang bij de uitslag en zijn daarom met machtigingen gekomen. Dus de leden die het niet eens zijn met het bestuur, waar jij het over hebt, komen uit één hoek. De rest hoopt allemaal dat het bestuur terugkomt en de TC vertrekt omdat zij blijkbaar geen neutrale beslissingen kunnen nemen, ondanks dat er genoeg bewijs op tafel ligt.

Marcel janssen

#16 reactie van TC lid

2012-05-04 22:14

natuurlijk ben ik blij dat de aanwezige leden, de beslissing van de TC terecht vonden. maar helaas trok het bestuur daar een conclusie uit die in mijn ogen niet nodig is. hun werk stond en staat absoluut niet ter discussie. ik denk dat als er gestemd zou worden over het bestuur, dezelfde aanwezige leden hadden gestemd dat het bestuur prima fungeert. ik ben dan ook van mening dat het bestuur gewoon door moet gaan. wel wil ik even kwijt dat er tijdens beslissingen van de TC, vaak een eigen mening speelt, vooral bij overmacht bepalingen. gelukkig heb ik al vernomen van Frans Bas en Nick Livius dat zij bereidt zijn om de TC te komen versterken naar 5 personen, of dit nu met of zonder de huidige leden is, laten we maar even buiten spel. bij 5 leden is de kans op zo'n zaken een stuk kleiner. er zijn woensdag door leden verschillende punten naar voren gebracht die ONZE RDB-BOND kan gebruiken om de struktuur tussen bestuur en commissie te verbeteren. laten we hier onze les uit halen en met hetzelfde bestuur een nieuwe start maken. onderstaande heb ik ook afgelopen woensdag tegen serge verteld, ondanks wat er nu gebeurd is en wat er gaat gebeuren, wil ik het voltallige bestuur bedanken voor hun inzet van de afgelopen jaren. hopelijk laat men het even bezinken en gaan we er samen met wat frisse mensen, er met volle moet weer tegen aan. een aantal lezers zullen mij niet begrijpen, het niet met mij eens zijn of vinden dat ik een verkeerde beslissing heb gemaakt. helaas voor deze, dat was en is mijn mening. maar ik schrijf dit omdat ik vind dat het bestuur in alle andere dingen goed bezig is geweest en omdat ik hoop dat ze terug komen op hun beslissing

Gast

#17

2012-05-05 00:14

ik dat jullie als bestuur altijd behulp zaam zijn geweest en het vele werk achter de colliezen wordt vaak vergeten succes
MH

#18

2012-05-05 00:36

Sta je als bestuur niet boven de TC?

Gast

#19

2012-05-05 02:01

Ik was er al bang voor, dat het Koetshuis iedereen optrommelt en een meerderheid zou gaan hebben. Zelf vast ik van plan te komen met 2 machtigingen. Alleen moest ik tot 22 uur op mijn werk blijven en was pas rond 0.00 uur in Nijmegen. Het is natuurlijk belachelijk, dat de TC hier iemand gelijk geeft, die zich niet aan de regels houdt. Erg jammer. Als je alle leden zou vragen, zouden er nog geen 5 % die mening delen.

Gast

#20

2012-05-05 11:57

Valt wel op dat niemand van welk koetshuis team dan ook deze petitie tekent.
Laat ze de bond van braband op de kop zetten , maar nie de onze !

Gast

#21

2012-05-05 11:59

mooi verhaaltje van die ger kraus met zijn clan van de witte olifant jolanda marcel ruud rene en maar bellen joh om zijn eigen miskleun recht te lullen feit blijft te laat inleveren is 0 punten en dan niet later piepen alle andere teams weten dat en doen dat ook netjes zoals het hoort , misschien is het voor meneer kraus wel een optie om zijn functie neer te leggen en het te laten doen door iemand die wel op tijd aan zijn verplichtingen voldoet dus op tijd inleveren zoals de rest he ger je hebt er notabene voor getekend bij inschrijving dus ik weet niet hoor ,misschien moet ji maar eens opstappen want als je nog niet kunt onthouden dat je het wedstrijd briefje op tijd moet inleveren als non playing captain ben jij in die functie niet capabel om dat te zijn en dan moet je later niet gaan bellen naar jolanda om te bespreken wat te doen je bent daarmee weer in overtreding want het staat ook zo in de regels als zo iets word gedaan dat bellen dan word de hele zaak geseponeerd en blijft dus jullie nul staan eb gaan de echte darters dus feenstra door en terecht want die kunnen het wel volgens de regels doen en jullie niet blijkbaar dus stap lekker op en laat de rdb leden met rust en doen war ze het liefste doen en dat is darten en dat geld zeker voor dit bestuur die hebben er vele malen meer voor over als jullie met jullie hele koetshuis die allen maar de hele rdb met al zijn leden proberen te ondermojnen want oh ze zullen maar eens een potje darten verliezen kleine kinderen zijn jullie maar als je zo alles wilt winnen dan zijn jullie toch wel duidelijk de winnaars van de armoede dus ga lekker ergens anders spelen en laat de rdb met rust en ga koffie drinken in de witte , wat zou stef hiervan gevonden hebben ? dat antwoord weet je zelf wel of niet
W@LLY DCM'99-team4

#22

2012-05-05 13:20

Ik heb ook getekend dat het bestuur terug moet komen.
Maar wat hier allemaal geschreven word is nie altijd even netjes.
Als je stoere verhaaltjes wilt ophangen , wees dan zo stoer en zet je NAAM er bij en nie GAST !!!!!

Gast

#23 Re:

2012-05-05 13:37

#4: -  

 het aantal handtekkeningen valt ne zwaar tegen!! er zijn zo'n 1300 leden dus we zitten nu net over de 10%. DIT KAN EN MOET BETER!!!!!!!!vergis u niet ...we hebben een bestuur nodig,anders kan er niet gedart worden. Laat uw stem horen!  Hans Jansen  Aranka Spanraft

Janus

#24

2012-05-05 13:40

Is het misschien mogelijk om de klacht in woord neer te zetten en de notulen van de bewuste avond te plaatsen zodat het misschien voor een ieder duidelijker wordt waar het exact om draait. Ik heb de de petitie getekend aangezien een bond zonder bestuur geen toekomst heeft, afgezien of dat ze nu opgestapt zijn met of zonder reden. Maar verder kan ik geen mening geven met een beetje info.......
Ben al jaren lid van de bond en ben het ook niet altijd eens met bepaalde uitspraken of regels MAAR hun doen het wel en ik niet. Dank daarvoor.
Janet Jansen

#25

2012-05-05 14:01

Beste mensen het is niet de bedoeling om met een vinger elkaar aan te wijzen over wie de schuldige is,maar deze petitie is opgezet om het bestuur te laten zien dat wij hun weer in hun positie terug willen zien,en niet wie er schuldig of onschuldig is.