HYVES MOET BLIJVEN!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie HYVES MOET BLIJVEN!!!.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-08-16 08:55


jansje

#202

2013-08-16 08:57

ik lees dat de meeste mensen die op hyves zitten oudere mensen zijn. wat is daar mis mee.

Gast

#203

2013-08-16 09:03

Denk eens aan al die mensen die aan huis gekluisterd zijn vanwege een ziekte of handicap. Hyves is voor hun de enige mogelijk nog om deel te nemen aan sociale contacten. Laat dit NOOIT verloren gaan voor die mensen.

Gast

#204

2013-08-16 09:06

hayves kun je andre mensen spreek en krabbelen
hayves moet echt blijven vind ik
Gast

#205

2013-08-16 09:07

Ik vond Hyves ook erg leuk, heb er ook een publieke Hyves gehad..maar de mentaliteit van de mens maakte meer kapot dan mij lief was.
Dat is ook wat Hyves stuk maakt, dat ligt niet alleen aan Hyves.
Als 1 iemand een probleem aanhaalde rond Hyves had plots iedereen er last van, gingen er mails rond met niet al te vriendelijke taal.
Ook ik als beheerder kreeg zulke mail als ik leden eens tegensprak en op een gegeven moment was ik daar klaar mee.
Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige was.
En ja ik ben nu op Facebook, maar dat is omdat ik heel iets anders doe dat niet op Hyves is en zal ook niet terugkomen.
Lieve mensen als Hyves blijft zorg er dan voor dat het iets is waar je trots op kunt zijn en behandel iedereen met respect.
Mijn stem blijft wel staan, het is een Nederlandse Social Media waar we trots op moeten zijn.

Gast

#206

2013-08-16 09:20

Ik ben gehandicapt en heb de hele dag veel pijn, en vind alleen nog afleiding op hyves, als dat verdwijnt ben ik echt radeloos.

Gast

#207

2013-08-16 09:20

de gezelligheid en het contact met de mensen wordt gestopt! dit kan gewoon niet! Facebook heeft totaal geen gezelligheid! en wat dacht je van de hobby's van heel veel mensen? plaatjes bewerken, je hyves prachtig pimpen...fb is kaal!!! daar kun je niets kwijt. het is zo wit en kaal als een ziekenhuis! en daar vind je ook geen gezelligheid! pak dit ons niet af!!!!


Gast

#208

2013-08-16 09:22

waarom Hyves weg
voor ouderen mensen is het een deel van hun leven geworden!
en dan gaan ook de Hyves weg van overleden kinderen
nee dat mag echt niet gebeuren
ik ben zelf een moeder
die een zoon is verloren
en Hyves betekent voor mijn
en zeer! vele anderen!
ontzetend veel!
voor lotgenoten en niet lotgenoten
en het zijn er duizenden!
Hyves moet blijven!
voor iedereen die al jaren lid er van zijn!
vriendelijke groetjes
Monika

Gast

#209 Re:

2013-08-16 09:23


Gast

#210

2013-08-16 09:24

helemaal!!! mee eens met
het antwoord van Gast.
het is precies zo!

Gast

#211

2013-08-16 09:24

Iedereen heeft de mond vol over Facebook,maar zou daar ook niet snel het gaan vervelen?Dat merk ik tenminste,in het begin was me dat wat,nu zie je bij je vrienden hetzelfde effect..Wat vinden ze daar nu meer aan dan Hyves?Bij Hyves kun je leuke plaatsjes sturen en plaatsen etc.
Laten we hopen dat de mensen Hyves en Facebook samen behouden,ik zelf heb ook beiden.Maar ben minder actief op FB.

Gast

#212

2013-08-16 09:24

ik vind dat hyves moet blijven

Gast

#213 Re:

2013-08-16 09:26

#203: -

nee laat het niet verloren gaan

als je hier alles leest

begrijpen jullie toch wel

dast je heel veel van de mensen stuk maakt!

laat HYVES BLIJVEN!


Gast

#214

2013-08-16 09:30

Wij vinden Dat Hyves moet blijven .

En vinden Hyves de juiste plek voor ons ,schuif de schuld niet op ons af ,allen kranten hebben last ,van vermindering van advertenties oplage.
Dat komt door het huidige Kabinetsbeleid ,

Iedereen wordt gepakt en daardoor minder te besteden ,dat is de oorzaak niet wij ,velen kunnen hun hoofd niet meer boven water houden.
De regering geeft maar geld aan Grieken land ,
Stoppen het in een van de rijkste landen .Hoeveel volgen nog .

En deze Hyves moet het ontgelden Vanwege de Telegraaf. Als dit de krant van waker Nederland is,hebben wij het verzoek laat Hyves Blijven ,
Voor altijd.

Facebook is te langdradig en niet te begrijpen !!!!

Gast

#215

2013-08-16 09:33

heel veel mensen van hyves willen niet naar facebook vinden daar niets aan zijn heel veel oudere mensen die ook op hyves zijn en die willen hun vrienden niet kwijt is voor hun het enigste wat ze nog hebben en waar ze steun aan hebben dus denk eens goed na om die mensen dat af te pakken

Gast

#216

2013-08-16 09:39

het moetwel gratis blijven de hyves

Gast

#217

2013-08-16 09:43

Ik hyve elke dag en vind het een heel leuke bezigheid. Hyves biedt zoveel meer gezelligheid dan fb.Een heleboel mensen zullen hevig teleurgesteld zijn als hyves ophoudt te bestaan. Fb mag dan wel hyves overvleugeld hebben maar bij fb zitten veel 'slapers' die wel dagelijks even inloggen maar meer daar niet doen ... dat is bij mij bv. het geval. Dat geeft een vertekend beeld, is mijn mening. Hyves is veel aktiever. Daarbij kan men beter iets opstarten voor jongeren. De ouderen v.a. 40 kunnen dan blijven hyven. Bovendien, gelet de adverteerders, hebben deze ouderen meer te besteden dan de jongeren.

Gast

#218

2013-08-16 09:54

veel succes en hoop dat hyves kan blijven

Gast

#219

2013-08-16 09:56

Ik zou het vreselijk jammer vinden als Hyves zou verdwijnen.
Het is zo veel meer privé dan andere Medias.
Dus hoop ik dat er alles aangedaan zal worden om Hyves te behouden.
Groet J.Molag.

Gast

#220

2013-08-16 09:58

hyves is leuk en mooi je kan er veel op kwijt met vrienden HYVES moet gewoon blijven!!!!!!

Gast

#221

2013-08-16 10:02

Lieve mensen zet een handtekening Hyves moet blijven!

Gast

#222

2013-08-16 10:07

u ontneemt veel mensen sociaal contact vooral degenen die niet op faceboook zitten en dit ook niet kunnen denk aan oudere mensen dus hyves moet bliven en doet niet onder voor facebook

Gast

#223

2013-08-16 10:22

Hyves is minder vluchtig dan FB. Velen waarderen het en een grote groep schrijvers heeft hier een fijn klankbord naar elkaar.
Hier is het sociale effect nog merkbaar.
Laat Hyves blijven alstublieft!

Gast

#224

2013-08-16 10:22

Hyves moet blijven,voor heel veel mensen is dat erg,omdat Hyves een echte vriendensociaalhyves is,waar wij echt met elkaar van kunnen genieten,veel leuker als anderen,zou echt triest zijn

Gast

#225

2013-08-16 10:23

Hyves moet blijven .
Na mijn hersen infarct is dit voor mij een mooie afleiding
En zo zijn er er zoveel ,die op deze manier contact hebben met vriend/innen
PAK ONS DIT NIET AF