Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.


Gast

#176

2013-07-20 17:32

Ik ben t volledig eens met deze petitie.Ook is dit kabinet verantwoordelijk voor moord.Door de onbetaalbaarheid van de zorg,krijgen mensen niet meer de zorg die ze nodig hebben en daarvoor vaak vroeger overlijden dan nodig is.Ook krijgen velen last van depressies en burn outs ook veroorzaakt door dit kabinet.Dit kabinet is verantwoordelijk voor mishandeling van de mens,zowel psychisch als lichamelijk.Met Vriendelijke Groeten aart.

Gast

#177 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-21 21:41

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

ook schrijffout hier: @Crackass : het nut

 


Gast

#178 Re:

2013-07-27 13:52

#36: -

We hadden vroeger naar Janmaat moeten luisteren!

Maar die vond iedereen toen te rechts!

Nu zien we wat er van komt.


Gast

#179

2013-07-29 09:00

Voor wie werkelijk klaar is met politiek denken als oplossing of voortgang, kies dan voor ALLEN ZIJN EEN
Gastvrouw

#180 Aangifte tegen rutte/en overheid

2013-07-29 09:22

@Vega: Taal van Medeplichtigen die zich bedreigd voelen! Panisch dat het Kabinet zal vallen en d'r graaiersloon kwijtraken!!Voelt u het vuur al onder uw schoenen branden??
Gelukkig begrijpen wij VOLK Goed én Slecht Nederlands en zijn wij het met elkaar eens dat het zo niet langer MAG én KAN gaan in Nederland ergo gaat het niet om goed of slecht schrijven maar om de eensgezindheid en de overtuiging dat wij gezamelijk SNEL moeten ingrijpen!!Zo jammer voor u maar de waarheid is dat u de enigste hier ben die zich tot het belachelijkste toe in eigen belang niet zo snugger neerzet en dus niet voor vol gezien wordt.



Gast

#181

2013-07-31 15:14

Draaideurbaantjes en vriendjespolitiek. Politiek en bankwezen zijn erg verknocht aan elkaar. Wie beslist er over de Nederlander: globale bedrijven en banken of wijzelf via lokale politieke invloed?

Gast

#182

2013-08-03 12:29

Ik ben het net zo zat als iedere andere nederlander, ik heb zelf 3 wk bouwvak, maar het ergste is dat ik 2wk van de bouwvak niet eens geld meer heb om iets leuks te kunnen doen met me kinderen, en dat allemaal door die vieze uitbuiters van een kabinet Rutte, en het gevolg ervan is dat je ook nog is ruzie krijgt binnen het gezin, omdat er stress ontstaat van hoe het nu wel weer moet de rest van de maand, en als je iets niet op tijd kan betalen dan heb je wel weer last van deurwaarders of andere dreigbrieven.....laat dit stoppen!!!!
Het gaat van kwaad naar erger......Rutte oprotte!!

Gast

#183 tja,. als je gaat schoppen,. zorg dan wel dat je spelling klopt ja.

2013-08-09 02:15

De gebrekkige wijze waarop Nederlandse taal wordt gebezigd is ten hemel schrijend.
Meent u een petitie te brengen, bedien u dan in beginsel van correct taalgebruik.
Hulde voor het initiatief.

Gast

#184

2013-08-09 14:18

Vooral omwille van de uitzetting van het doodzieke meisje, de betrokkenheid bij de dood van Dolmatov en het te schande brengen van het menslievende Nederland waarin ik opgegroeid ben.

Gast

#185

2013-08-13 12:10

Wat moet je nu nog zeggen , woorden zijn op ,nu actie.
gast

#186

2013-08-15 20:18

Weg met Rutte. Gezinnen worden gewoon kapot gemaakt omdat ze geen geld meer hebben om ook nog maar wat leuks te doen, laat staan een gezonde maaltijd op tafel te zetten. Alles naar de belasting en vaste lasten.


Gast

#187

2013-08-19 06:31

aftreden met dit gezeik,grenzen dicht europa er uit !!!!
henk

#188

2013-08-19 06:41

elke dag eten stelen en ook nog werken in een land dat mijn overgroot opa en onze grootouders hebben grootgemaakt schande wij minima kunnen beter gaan imigreren naar een land zonder euro,wij hebben in dit land geen leven meer !!!!den haag maakt alles ''''KAPOT"""WE HEBBEN NOG GEEN 200 IN DE MAAND OM VAN TE LEVEN!!!!!NOG EVEN !!ieder voor zich en god voor ons alle""dat is nu de mentaliteit

Gast

#189

2013-09-04 21:56

Respect voor mensen die hiervoor gaan (deze petitie en dergelijke zaken).

Gast

#190

2013-09-05 19:56

krijg de kankah !
DutchRebellion

#191 Re: houd jezelf wel bij de feiten

2013-09-05 23:38

#3: - houd jezelf wel bij de feiten

Slavernij bestaat niet zegt u? Zolang wij nog steeds elke dag naar ons werk moeten om geld te verdienen om daarvan te kunnen leven, zijn wij allemaal nog steeds slaven van de regering. Wij moeten keihard werken, om hun aan de top te spekken ;)

Wij moeten alleen maar inleveren, elke keer maar weer, terwijl hun niets hoeven. Ons geld wordt simpelweg elke keer gewoon gekort/afgepakt. Wat is hier geen slavernij aan dan?

En zolang wij nog steeds geld nodig hebben om ergens naartoe te gaan, zijn wij nog steeds niet ''vrij''.

DutchRebellion

#192

2013-09-05 23:40

KOM ALLEMAAL NAAR DEN HAAG 20 SEPTEMBER!!
TIJD VOOR VERANDERING!!

https://www.facebook.com/events/622092337819330/

Voor de mensen met geld problemen, zie hier:
https://www.facebook.com/events/582172181825524/

MELD JE AAN!! Als je op de bank blijft zitten verandert er helemaal niets! Wij zijn de 99%

Wij, het volk, ontslaan Rutte en aanhang!

20 September, het volk VS de regering!
bertus

#193 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-09-05 23:50

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

Wat is jet nut?

Geeft weer aan hoe dom ''Nederland'' is.

Als je de slimste uit wil hangen doe het dan goed oke?


Gast

#194

2013-09-05 23:53

Misbruik van hele beschaving wetten naar uw eigen hand schrijven,als burger zijnde in hun recht staan naar een psychiater dokter doorverwijzen,Documenten verduistering,(UWV)(GGZ)al jullie soort instellingen,,die met jullie meewerken en de burger in de kou laten staan,weet u ik WAS altijd een harde werker,heb 1 regel:Ik heb mijn plicht gedaan en in 2004 mijn recht niet gekregen,zolang ik mijn recht niet krijg,doe ik de plicht ook niet meer,,Gefeliciteerd van het misbruik van eigen volk die dus het werk neerlegt,om ze niet gehoord worden en alleen razendsnel geplukt moeten worden voor een europa wat niet te redden valt,,
Logisch denkwerk..

#195 Re: houd jezelf wel bij de feiten

2013-09-05 23:58

#3: - houd jezelf wel bij de feiten

Euh een slaaf wordt uitgebuit?


Gast

#196

2013-09-06 06:16

ik heb nog nooit zoveel armoede gehad sinds de euro is gekomen en meneer rutte doet er even een schepje bovenop,die hoeft niet met een gezin met 2 kinderen van 300 euro in de maand rond komen wat dat is wat we netto overhouden !!!!!

Gast

#197 Re: Re: houd jezelf wel bij de feiten

2013-09-06 08:54

#195: Logisch denkwerk.. - Re: houd jezelf wel bij de feiten

Juist, we worden ontzettend belazerd, dat heet toch uitbuiten??????

Mij valt het op dat we aan het lijntje gehouden worden en dan wel op de vlakken:

onderwijs dat ernstig verslechterd is (finland doet het goed met een prachtig systeem), schone energie wordt tegengehouden, huur, inkomstenplaatje, ongeziene bonusregelingen verstrekken voor de europarlementariers (en veel extra ander geld), een koningshuis wat geen belasting betaald - aan het hoofd staat van ons land zonder dan ook enige vaardigheid te hoeven hebben behalve dat ze zo geboren zijn, dat wij dus belasting betalen - steeds meer! - om een groeiend groepje rijken nog rijker te maken, dat wij steeds armer worden, dat kunst verdwijnt, dat muziekpodia verdwijnen, velen de hand op de knip houden, uitzonderlijk veel mensen amper of niet de maand nog rond komen, vroeger kon je sparen als je rustig aan deed met een minimum inkomen nu lukt dat niet meer, medicijnen, zorg.......

Eindeloze lijst die nog niet af is zo en dan nog denken dat het geen slavernij is?

Wel eens geprobeerd niet naar school te gaan maar thuisonderwijs te doen?

Wel eens geprobeerd medicijnen die Jij graag wil te kopen en vegoeding daarvoor te ontvangen?

Wel eens geprobeerd zorg te krijgen waar je zelf 100% achter staat?

Wel eens geprobeerd na te denken over waarom er een wet is die 4% huurverhoging toestaat ook bij degenen die dat helemaal niet hebben? En dan vragen aan de huurcommisie of dat geschorst mag?

Wel eens geprobeerd een zonnepaneel op je dak van je huurhuis te zetten?

Wel eens geprobeerd geen belasting te betalen net zoals de koning? Waarom hoeft hij dat niet en wij wel? Met welk recht hoeft iemand dat niet, omdat je van adel geboren bent? Wat is er dan anders als je van adel bent? Ben je niet ook naakt geboren en heb je eten, drinken en aandacht nodig?

Wel eens geprobeerd in je huis te blijven wonen terwijl je eruit gezet wordt?

Remark, voor de goede orde, niet alles wat hier staat gaat over mezelf.

(ps. degene die een spellingsfout maakt kan volgens mij gewoon z'n commentaar bewerken - of verwijderen en overnieuw goed plaatsen - en eerst goed nalezen voor je op de knop drukt)

Miijn idee is dat je een goede tegenkracht kan vormen door zorgvuldig en goed zeer kritisch ingelezen het tegenovergestelde kan doen - ZELF - van wat "ze" van "ons" willen. Simpel niet doen wat er van je gevraagd word.

Bijvoorbeeld: Huur in delen betalen, deel 1 - op tijd: de huur zoals -ie was van voor de verhoging, deel 2: als je 1 aanmaning hebt gehad. Natuurlijk het bij de huurcommissie vertellen (en je woningbouwvereninging moet je bezwaar schrift hebben ontvangen, zoniet alsnog bellen, zeg het ze) dat je het een absurde wet vind en de wet wil aanklagen, dat noteren ze dan. Huuralarm kun je meerder keren invullen op de huuralarm site http://actiehuuralarm.nl/

Blijf er reël en eerlijk in wat je als mens echt nodig hebt, in de emotie schieten is vooral jezelf tekort doen. Je hebt zelf de touwtjes in handen door niet meer mee te doen, je bent geen schaap maar een zelfnadenkend mens met waanzinnige mogelijkheden, ontdek ze en gebruik ze. De wereld heeft elk kritisch denkend mens nodig die veel vragen stelt en een andere gezondere route loopt om de wereld leefbaar te maken voor IEDEREEN, dat is wat er kan.

Zoeken of er een forum is met goeie ideeën, weet iemand wat??? We hebben veel inspiratie en elkaar nodig!

Bart

#198 Kijk eens voor meer

2013-09-06 09:38

Bij www.ikclaimmijnnaam.nl
En www.sopn.nl
Daar vind je mensen met een gedachtegoed die het niet eens zijn met ons politiek en structureel model.
Ik ben een soeverein mens geworden, dat kan!, en ik ben dus GEEN slaaf meer van de Nederlandse staat.

Gast

#199

2013-09-06 11:53

criminelen!

Gast

#200 Re: Kijk eens voor meer

2013-09-06 11:54

#198: Bart - Kijk eens voor meer

..ze dwingen je toch wel