Rijdend HTM personeel ondersteunt hun medezeggenschap


Gast

#1

2013-07-09 19:54

Goed gedaan mar!
Ook al rij ik niet meer ik ben nog steeds personeel van uitvoering dus teken gewoon mee!

Gast

#2

2013-07-09 21:01

Wat is er zo veranderd, 9 uur diensten en dan ook nog 1,5 uur reistijd. 5X slippen tijdens 1 dienst, omdat er niets over slippen is afgesproken. 2X n pauze van 17 minuten, terwijl heel de wereld minstens 30 minuten aaneengesloten pauzeert..... enz.

Gast

#3

2013-07-09 21:19

Leg ook een aantal van deze op de opkomst locaties/ begin en eindpunten zodat mensen zonder fb ook kunnen tekenen
4

#4

2013-07-09 21:44

ik zeg bijvoorbaat gooi die handel plat we komen er toch niet uit en werkgever zet toch hun zin door

Gast

#5

2013-07-09 21:57

ik vind goed plan om actie te gaan voeren tegen dit beleid van de HTM om alle vestigingen scheveningen
Lijsterbesstraat/Zichtenburg
geen meningen mag geven bij jou vestiging van Remise.scheveningen/Remise.Lijsterbesstraat/ Remise.Zichtenburg

Gast

#6

2013-07-10 09:06

Met alle naar onze rechten.

Gast

#7

2013-07-10 14:13

Personeel welke hun medezeggenschap ondersteund zou wel zijn zoals het moet. Helaas is de medezeggenschap niet de ware en de juiste ondersteuning voor het personeel. Als VC, welke vestiging gerelateerd was, was er wel een mate van binding. Het nieuwe OC-Railbedrijf bestaat uit afgevaardigde die ondanks hun neutrale instelling, toch meer voor de eigen vestiging preekt. De eenheid is wat mij betreft ver te zoeken. Dus eigenlijk, eerst zelf de boel op orde, en dan weer zieltjes komen winnen.

Gast

#8

2013-07-11 07:56

Tevreden personeel levert goed werk af, belangrijk voor de veiligheid van iedereen.
Pauzes tussendoor zijn belangrijk om weer even op te laden en ontspannen de volgende rit te beginnen.
Minder schades , minder gevaar en vooral motivatie tot extra inzet, HTM hier kan je alleen maar mee winnen.
Afgematte bestuurder

#9 Bijvoegen 17-7-2013

2013-07-16 18:17

Het lijkt wel of HTM zichzelf kapot wil maken want als ze zo doorgaan is dat echt wat er gaat gebeuren...! Je hoeft niet hoog opgeleid te zijn om te snappen dat de lagen boven bestuurders of controleurs niet diegene zijn die geld binnen brengen of de boel draaiend houden. Ik vraag me af hoe deze mensen kunnen slapen of in de spiegel kunnen kijken wetende dat honderden gezinnen kapot gaan onder hun beleid.....Als ze je een loer kunnen draaien zullen ze het niet laten en ben je ziek dan maken hun je nog zieker.

Vergeet dit niet te vermelde buiten de onmenselijk roosters of de rust die we niet krijgen, als de economie anders was waren heel veel bestuurders allang weg geweest.......HTM SCHAAM JE.....
oververmoeide trambestuurder

#10

2013-07-16 19:33

En dan te bedenken dat je in de hoogzomer periode maar 1 dag vrij ben tussen je diensten door en daarna weer een volle serie moet draaien van 4 of 5 dagen.HTM moet zich diep schamen om zo met het personeel om te gaan. En in die serie van 1 dag vrij nog eens voor en na je vrije dag diensten van 9 uur erin zetten. Zo kweek je zieken en oververmoeide personeelsleden. Maar ze denken alleen aan hoeveel kunnen we bezuinigen om het er aan de andere kant weer uit te gooien? Personeel is niet belangrijk meer in dat bedrijf.
Ben de klaar mee !

#11

2013-07-16 21:15

Jammer dat het zo fout is gegaan in deze ( professionele) organisatie .Managers maken alles kapot je bent nog minder dan een nummer .Wij zijn degene die het geld binnen brengen en wij bestuurders en controle worden het slechts behandeld .Ik heb het bedrijf na komst van al die pipo,s aleen maar achteruit zien gaan .Een voorbeeld : Perspectief 2013 er moest  500 man uit maar het blijkt gewoon een grote stoelendans .Voor elke leidinggevende die er zogenaamd uit moest zit weer een nieuwe maar rijdendpersoneel aannemen ho maar .Blijkt een grote poppenkast .


Gast

#12

2013-07-17 05:19

wanneer word de directie weer een met hun achterban?
Het zou zo moeten zijn dat we EEN HTM zijn.Maar daar zie ik niks van terug.