De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#2426 Do You Need Bank Instrument To Fund Your Projects?

2014-10-27 22:48

Ofrecemos instrumento bancario corte fresco de arrendamiento, tales como BG, SBLC, MTN, Bonos del Banco, giro bancario, tiras T y otros.

Instrumentos arrendados se pueden obtener con un costo mínimo para el prestatario en comparación con otras opciones de la banca. Esta oferta está abierta tanto a los y las personas jurídicas.
 
Estamos RWA listo para cerrar el arrendamiento con cualquier cliente interesado en pocos días hábiles, si está interesado, no dude en ponerse en contacto con nosotros a través de correo electrónico:

Toda la información empresarial relevante será proporcionado a petición. Si está interesado amablemente en contacto conmigo a través de correo electrónico: ~
Sr. Bernard Butty
Correo electrónico: leasebutty.bg (at) gmail. com
skype: butty.bernard


Gast

#2427 Do You Need Bank Instrument To Fund Your Projects?

2014-10-27 23:25

We offer fresh cut bank instrument for lease, such as BG, SBLC, MTN, Bank Bonds, Bank Draft, T strips and others. Leased Instruments can be obtained at minimal expense to the borrower compared to other banking options. This offer is opened to both those and corporate bodies.
 
We are RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact us via email:

All relevant business information will be provided upon request. If Interested kindly contact me via Email:~
Mr. Bernard butty
Email: leasebutty.bg (at) gmail. com
skype: butty.bernard


Gast

#2428

2014-10-28 09:04

Nog veel meer mensen in de bijstand!!

Gast

#2429

2014-10-31 08:57

Onzin, dat de ZZP-er een kostenpost is, wij leveren genoeg geld op. En het alternatief in loondienst? Met 400.000 werkzoekenden? En ouderen die langer moeten doorwerken? En hoe zou onze regering er over denken als er 800.000 ZZP-ers dagelijks komen demonstreren in Den Haag?

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-11-01 08:21



Gast

#2431 Re: Re: Heeft u een dringende lening?

2014-11-06 19:37

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-11-06 23:12


realpersonalfinanceloan

#2433 Heeft u een dringende lening?

2014-11-06 23:57

#2406: Kies een pseudoniem - Re: Heeft u een dringende lening? 

 hallo
    Heeft u een dringende lening nodig om uw schuld te betalen, betaal uw facturen, problemen en financiële bijstand op te lossen om uw bedrijf of uw bedrijf te ondersteunen. zo ja dan contact met ons op via emial 

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-11-11 08:07


Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-11-11 08:08



Gast

#2436 Re: GETUIGENIS over hoe ik heb mijn lening van een LEGIT en vertrouwde lening bedrijf

2014-11-12 12:12

GETUIGENIS over hoe ik heb mijn lening van een LEGIT en vertrouwde lening bedrijf Ik ben Jennifer Martins op naam, momenteel woonachtig in Californië, USA. Ik ben een weduwe met twee kinderen en ik zat vast in een financiële situatie in augustus 2014 en ik nodig had om te herfinancieren en mijn rekeningen te betalen. Ik probeerde die leningen uit verschillende leningen bedrijven zowel particuliere als zakelijke, maar nooit met succes, en de meeste banken mijn credit gedaald. Maar als God het zou hebben, werd ik voorgesteld aan een man van God een onderhandse lening geldschieter die gaf me een lening van $ 120,000USD en vandaag ben eigenaar van een bedrijf en mijn kinderen doen het goed op het moment, als je moet contact opnemen met een bedrijf met verwijzing naar het beveiligen van een lening zonder onderpand, geen credit check, geen co ondertekenaar met slechts 2% rente en een betere terugbetaling plannen en schema, neem dan contact op met Taylor Walker. Hij weet niet dat ik dit doe, maar ik wil dat mensen meer over hem weten en ook ik wil God hem zegenen more.You kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail: 3067516878(at)qq(dot)com of t.w3067516878(at)qq(dot)gmail.com


Gast

#2437

2014-11-13 13:55

bedrijven die de motor van de economie zijn moeten nu weer totaal uitgekleed worden. Wat blijft er nog over het word hoog tijd dat we als volk gaan protesteren.

Gast

#2438 Re:

2014-11-13 21:04

#2402: Green Wich -  

 Heb je op zoek voor de financiering van opties voor uw nieuwe huisaankoop, bouw, onroerend goed lening, herfinancieren, consolidatie van de schuld, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom op de toekomst! Financiering gemaakt gemakkelijk met ons. Neem contact met ons op als we onze financiële dienst tegen een lage en betaalbare rentevoet van 3% voor lange en korte looptijd aanbieden.Belanghebbende kandidaat moet Contacteer ons voor verdere lening overname procedures op 

mevrouw Anita

#2439 lening bieden

2014-11-14 10:10

#2374: INSURANCELOAN SERVICES -  

 goedendag

 

Bent u op zoek naar financiële steun? Heeft u een dringende lening nodig om uw rekeningen of schulden te betalen? ongeacht de lening misschien moet u contact met ons vandaag nog via e-mail: anitaloanfirm1(a)live.com

 

Geïnteresseerde klanten moeten Vul het onderstaande ons aanvraagformulier (Serious Aanvragers Alleen aub)

 

Lening Aanvraagformulier.

 

Volledige naam:

land:

Geslacht:

Telefoonnummer:

Lening Bedrag dat nodig:

Lening Duur:

Maandelijks Inkomen:

beroep:

 

Wij zullen wachten om de informatie te ontvangen door je goed.

 

Opmerking: Alle reacties moeten naar anitaloanfirm1(a)live.com worden doorgestuurd

 

Dank u.

 

mevrouw Anita


Gast

#2440

2014-11-14 13:17

wat is een fatsoenlijk dorp zonder zwembad!!

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-11-18 12:37


Zeer Zelfstandig Professional

#2442 Onbetrouwbare overheid

2014-11-18 21:19

Wat een onbetrouwbare overheid hebben we tegenwoordig. De overheid is momenteel hofleverancier in ZZP-ers. Daarnaast worden er zelfs amtenaren dmv tijdelijke aanstellingen bij andere overheden via marktplaatsen aan het werk gehouden. Daarmee verzieken ze de markt van bureau's en ZZP-ers. Schandalig!

Eerst de beleggingshypotheken en woekerpolisen en nu dit weer. Alleen (zeer) goed draaiende ondernemers krijgen bonussen en voordeeltjes zoals batterijauto's. De ZZP-ers in de verdrukking die noodgedwongen creatief en innovatief zijn wordt het onmogelijk gemaakt om iets te ontwikkelen omdat ze niet eens een lening kunnen afsluiten. Degenen die het desondanks toch lukken worden uitgemolken. Wanneer neemt men nou eens eindelijk de verantwoordelijkheid die past bij een dergelijke functie en salaris?

Anarchist

#2443 Trek per direct die subsidieregeling in voor windmolens!

2014-11-18 21:28

In plaats van bij ZZP-ers te komen bedelen kan de regering beter eens verantwoordelijkheid nemen voor "het foutje" dat gisteren op het 8 uur journaal wereldkundig werd gemaakt. Er worden perfect functionerende windmolens afgebroken en weer nieuwe gebouwd omdat dat meer oplevert via subsidies! Niemand die daarvoor ter verantwoording wordt geroepen!

WERK!

#2444 Waar is het werk en waar zijn die banen die de politiek heeft beloofd?

2014-11-18 21:39

Zelfs in de meest vergrijzende sectoren waar men zit te springen om goed personeel en het werk zich opstapeld worden talloze vacatures niet ingevuld door zogenaamd geldgebrek en bezuiniging (wanbeleid). Moeten ingenieurs dan dadelijk weer met de schop en kruiwagen een kanaal gaan graven?

Zorg eens voor betrouwbaarheid en schep kansen in plaats van iedereen in de stress te jagen. Nog even en dan gaat hier niemand meer met een gerust gevoel slapen.


Gast

#2445

2014-11-18 21:54

Deze regering draait kleine ondernemers de nek om.
morgan

#2446

2014-11-23 06:42

Hello,

This is to inform. The general public That It has Mrs. Dorcas Morgan, a private loan lender to open a financial opportunity for anyone who need some financial help we give loan at 2% interest rate to Individuals, firms and companies under a clear and --understandable terms and condition. Contact us today via email: believersloanfirm (a) gmail . com


Gast

#2447

2014-11-23 09:57

Helemaal mee eens.
Kies een pseudoniem

#2448 Ben je moe van die leningen en hypotheken

2014-11-24 01:51

Ben je moe van die leningen en hypotheken, heb je al afgewezen constant door uw banken en andere financiële instellingen .Deze gedraaid wordt een Lening bieden van corporate Lenders in Amerika / Azië en Europa voor serieuze mannen en vrouwen die grote of kleine financiën te zoeken. We geven leningen tegen 3% rente. We geven leningen variërend van US $ 10.000 tot 1.000.000,00 USD aan particulieren en bedrijven, wordt de lening opengesteld voor alle ongeacht de nationaliteit van een legitieme
de geldschieter leningen Wilford Granth, E-MAIL met ons op via
granth.w at hotmail.co.uk
* Geen Aanvraagkosten
* Beleggers Leningen
* Schuld consolidatie
* Tweede hypotheek
* Business leningen
* Persoonlijke Leningen
* International leningen
Geen van hen, en geen credit check, 100% garantie alles wat je hoeft te doen is
Laat ons weten wat je wilt, en we zijn echt je droom, Eric
de lening bedrijf zei "Ja" wanneer banken nee zeggen, we eindelijk Finance Limited
uitlenen firma, tussenpersonen, kleine financiële instellingen, want we hebben
Onbeperkt kapitaal voor meer informatie ga naar een lening te krijgen van: Gelieve
onmiddellijke reactie op dit bericht: granth.w at hotmail.co.uk
Ook hebben we een 95% Goedkeuring Rate met maximaal $ 500.000 per locatie en geld te ontvangen in 7 dagen of minder. voor meer informatie contact met ons op voor meer informatie PERSOONLIJKE lening aanvraag granth.w at hotmail.co.uk


Gast

#2449 patricia

2014-11-26 03:11

 

#2402: Green Wich -  

WOW! Na het zien van de getuigenis van PATRICIA EN VICTORLIC hoe ze DAAR LENING OP Koopjeskrant.be, VANAF BRAMA HAPERING LENING FIRM. Ik neem een stap gewaagd en hebben contact met hen en vandaag heb ik eindelijk GEKREGEN MIJN lening van BRAMA HAPERING bramahfundATgmail.com ! AL MIJN DANK AAN hen en ik ben dankbaar . Carine Lassche

 

granth.whotmail.co.uk

#2450 Re: LENING AANBIEDING

2014-11-28 11:43

Are you tired of Seeking Loans and Mortgages, have you been turned down constantly by your banks and other financial institutions turned .This is an offer of Loan Lenders in corporate America / Asia and Europe for serious men and women who seek large or small finance. We give loans at 3% interest. We give out loans ranging from US $ 10,000 to $ 1,000,000.00 to individuals and businesses, the loan is open to all regardless of the nationality of a legitimate

the lender loans Wilford Granth, EMAIL us at

 granth.w at hotmail.co.uk

* No Application fees

* Investor Loans

* Debt Consolidation

* Second Mortgage

* Business Loans

* Personal Loans

* International Loans

None of them, and no credit check, 100% guarantee all you have to do is

Let us know what you want, and we are truly your dream, Eric

the loan company said "Yes" when banks say no, we finally Finance Limited

loan firm, intermediaries, small financial institutions, because we have

Unlimited capital for more information go to get a loan from: Please

immediate response to this message: granth.w at hotmail.co.uk

We also have a 95% approval rate by up to receive $ 500,000 per location and money in 7 days or less. For more information contact us for more information PERSONAL loan application  granth.w at hotmail.co.uk