De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#2351 Larry Cole

2014-08-16 02:00

hello 

 

Dit is de heer Larry Cole een bekende geregistreerd / gecertificeerd onderhandse lening 

geldschieter. Ik geven lening aan zowel particulieren / bedrijven op een goedkope 

rente van 3%. Ik geef leningen aan ernstige en eerlijke klanten 

die graag hun transacties te voltooien en bovenal, voldoen er 

beloven door het terugbetalen van de lening. Dus bent u behoefte aan financiële hulp, 

of dringend behoefte aan een lening aan het opstarten van uw bedrijf, of dringend 

die behoefte hebben aan een lening terug te betalen wat dept in andere om je leven te krijgen 

gaan. 

Nu is hier de kans voor u om al uw problemen op te lossen. alles wat je 

nu moet doen, is het voor u om contact op of voel je vrij om e-mail met de volgende informatie: 

 

 

Naam van de aanvrager: 

Adres: van de aanvrager: 

stad: 

Staat: 

land: 

Geslacht: 

Burgerlijke staat: 

Leeftijd: 

Beroep: 

Inkomen Rate: 

tel 

Mobile 

Bedrag / Money Aangevraagde: 

Lening Duur: 

WERKGELEGENHEID (indien beschikbaar) 

Plaats van het werk :. 

Naam van het bedrijf: 

Adres: 

Contact Telefoonnummer:


Gast

#2352 Larry Cole

2014-08-16 02:02

hello 

 

Dit is de heer Larry Cole een bekende geregistreerd / gecertificeerd onderhandse lening 

geldschieter. Ik geven lening aan zowel particulieren / bedrijven op een goedkope 

rente van 3%. Ik geef leningen aan ernstige en eerlijke klanten 

die graag hun transacties te voltooien en bovenal, voldoen er 

beloven door het terugbetalen van de lening. Dus bent u behoefte aan financiële hulp, 

of dringend behoefte aan een lening aan het opstarten van uw bedrijf, of dringend 

die behoefte hebben aan een lening terug te betalen wat dept in andere om je leven te krijgen 

gaan. 

Nu is hier de kans voor u om al uw problemen op te lossen. alles wat je 

nu moet doen, is het voor u om contact op of voel je vrij om me te mailen via: 

 

 

 

Naam van de aanvrager: 

Adres: van de aanvrager: 

stad: 

Staat: 

land: 

Geslacht: 

Burgerlijke staat: 

Leeftijd: 

Beroep: 

Inkomen Rate: 

tel 

Mobile 

Bedrag / Money Aangevraagde: 

Lening Duur: 

WERKGELEGENHEID (indien beschikbaar) 

Plaats van het werk :. 

Naam van het bedrijf: 

Adres: 

Contact Telefoonnummer:


Gast

#2353

2014-08-16 08:58

Belachelijk

Gast

#2354 lening beiden

2014-08-16 11:12

I am Mr. Morris Ray, a legitimate and reputable lender. We lend funds to individuals in need of financial assistance, we give out loan to people who have a bad credit or in need of money to pay bills, to invest on business accounts. 

Are you looking for loan? you do not have to worry, because you are in the right place i offer loan at low interest rate of 2%, so if you need a loan, I just want you to contact me through this email address:


Gast

#2355

2014-08-17 07:10

GOEDE DAG !!!!! 

Ik ben Mrs katrina een onderhandse lening kredietverstrekker, Bent u in enigerlei financiële moeilijkheden? of u een dringende lening voor particuliere of commerciële doeleinden nodig? Als dat zo is kunt u nu contact met ons op met een 2% rente. Vul het krediet aanvraagformulier correct en terug te keren zo snel mogelijk. Kredietaanvraag VORM * Volledige naam: ......................... . * Leeftijd: ..................... Geslacht ........................... * Adres: ......................... * Land: ............................ * Lening Bedrag dat nodig is: ...................... * Doel van de lening: ......................... Lening Term: ............ .. * Seks:. ..................... ...... .. * Burgerlijke staat: ..................... .. .. * nabestaanden: .................. ...... .. .. * Inkomen: ........................ .. * Mobiele Telefoon / Mobiel: .......... . ...... .. * E-mail: ...................... .... 


Gast

#2356 credit home

2014-08-18 00:45

hello

Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen rekeningen en een nieuwe start financiering van uw projecten op een goedkoopste rente van 2%. Heeft contact met ons vandaag nog via: credithome(at)blumail.org met geleende bedrag nodig is als onze minimale lening bieden is 1.000,00 voor elke keuze van de lening amount.I ben gecertificeerd, geregistreerd en legit lender.You kunt contact met mij vandaag als je geïnteresseerd bent in het krijgen van deze zijn lening, contact met mij op voor meer informatie over de lening proces, proces als de lening voorwaarden en de wijze waarop de lening wordt aan u overgedragen. Ik heb uw dringende reactie als je geïnteresseerd bent

Dank U,

De heer Mhay burailla

C.E.O / CREDITHOME

abcdef abcdef

Gast

#2357 LOAN

2014-08-19 06:02


Goede Dag Iedereen hier,,
Ben zo blij vandaag, dat ik net gekregen van een lening van dit bedrijf online, met wie ik kwam in contact hier online, een lening van $ 50,000.00USD heeft gewoon op mijn rekening vanmorgen bijgeschreven, kunt u als u geïnteresseerd bent in het krijgen van een lening contact met hen zijn nu en krijg uw lening,,, Mijn naam is Rachel opschepper van de eenheidsstaat, dat beloof ik je met mijn leven dat als je eenmaal contact met hen zult u uw lening te krijgen onder 2dagen, als ik tegen je liegt laat mijn hele familie omkomen met ongeval, net contact met hen op als u een lening nodig hebt zijn ze legitiem bedrijf dat klaar is om de armen te helpen


Gast

#2358

2014-08-19 19:40

We are here to help you a loan at 3% and no credit check, we offer you personal loan debt consolidation loan, venture capital, business loans, 

education loans, mortgage loan or "loan for any reason." However, our method provides the ability to display the desired loan amount and duration you can afford. (.


Gast

#2359 Lening

2014-08-23 22:26

Groeten aan u, 

Alle soorten leningen worden geleend tegen een rente van 3% 

geweest, en het varieert van een minimum van een maximum van € 1.500 tot € 10.000.000,00 met een looptijd van 30 jaar. Dus als je in nood 

een lening zal variëren, stuur ons dan een ingevuld aanvraagformulier. 

 

ONZE DIENSTEN 

 

* Home Loan 

* Auto Lening 

* Hypotheek 

* Business Loan 

* International Loans 

* Persoonlijke Leningen 

 

lening aanvraagformulier 

 

naam: 

Geslacht: 

Leeftijd: 

adres: 

Staat: 

land: 

Bedrag dat nodig is: 

duur: 

Telefoonnummer: 

 

Met vriendelijke groet. 

Mr.Darren Watson

i need a loan apply now

#2360 LENING

2014-08-25 21:40

Hi, Wij bieden persoonlijke lening ..., Business Loan ..., Company Lening ..., Auto Lening ..., Internationale Lening ...., Hypothecaire leningen ... .., Student Loan ......, Verzekeringen Lening ... Etc ... Met zeer minimale jaarlijkse rente. U wordt verzocht om volledig invullen van de applicatie leners formulier hieronder om veiligheidsredenen is voor ons bedrijf termen en Voorwaarde zal naar u worden verzonden nadat het formulier is ingevuld en okay terug:  En ook de lening rente is slechts 3% rente okay Vul het Leners INFORMATIE: Volledige naam: Adres: land: Lening Bedrag dat nodig is: Lening Duur: Beroep: Maandelijks Inkomen: Jaarlijks inkomen: Telefoonnummer: seks: Burgerlijke staat: Scan Kopie van uw I.D Card: Nest Of Kin: Ik wacht op de lening aanvraagformulier onmiddellijk het is goed gevuld. Met vriendelijke groet,  De heer Victor Commey. Voorzitter / C.E.O De heer Victor Lening firm® Thanks,


Gast

#2361 maria

2014-08-27 06:00

Dear Loan seekers , I am happy and rich again and I am grateful for this lender who came to my to give life a meaning again , I was hoping to give up on my self thinking that no body can help me , because I do not honestly Lenders like this still exist on the high speed scams all over the world , I found it hard to believe that one Dr. Patricia who poste that he is a loan from Brama Loan Firm , but when I see the post I was scared and because I have no choice I'll try now I 've confirmed that it physically to prove that the lender Brama Hitch is really a genuine loan lender . , I would recommend this honest lender bramahfundgmail.com . maria

   

Gast

#2362 Green Wich

2014-08-27 07:31

Heeft u een dringende lening vandaag nodig? bent u financieel naar beneden of u wilt beginnen met uw bedrijf? contacteer ons vandaag nog via e-mail: 

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-28 07:16


Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-28 07:18


Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-29 03:18


GREATUNIVERSAL

#2366 LENING AANBIEDING

2014-08-29 08:59

Heeft u een dringende lening nodig hebt om uw financiële problemen op te lossen en ook voor het opstarten van uw bedrijf of uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: 

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-08-29 11:15


alvinscott020gmail.com

#2368 loan offer

2014-08-31 12:31

I am Mr. Alvin Scott, a legitimate and reputable lender. We lend funds to Individuals in need of financial assistance, we give out loan to people who have a bad credit or in need of money to pay bills, to invest on business accounts. 

Are you looking for loan? you do not have to worry, Because You are in the right place i offer loan at low interest rate of 4%, so if you need a loan, I just want you to contact me through this email address: 

clack packer

#2369 info.globalloanfirm101atgmail.com

2014-09-01 01:42

goeie dag 

Het jy behoefte aan 'n lening of verwerp deur die bank hier is 'n geleentheid vir jou om gelukkig te wees weer Global Lening firma is hier om 'n einde te maak aan al die probleme en bekommernisse, Ons bied lenings aan individue, maatskappye en saam liggame op 2% rente in die term lengte 1-40 jaar. Die minimum bedrag wat geleen kan word $ 1,000.00 dollars aan 'n maksimum van $ 10.Million. ons wat deur die Federale Regering so die land is lenings op die lyn mense wat belangstel kan ons kontak via e-pos te voorsien, moet asseblief nie huiwer om enige vrae te vra, ons wag vir 'n vinnige reaksie en versoek dankie

mr luther

#2370 als je een lening die u niet moet

2014-09-02 01:07

als je een lening die u niet moet je zelf meer zorgen te maken, neem dan contact werelds toonaangevende lening bedrijf, via e-mail als: johnlutherloanfirm1(at)outlook.com 

ze hebben veel mensen geholpen om hun financiële problemen op te lossen 

 

groetene

mr luther

#2371 als je een lening die u niet moet

2014-09-02 02:29

als je een lening die u niet moet je zelf meer zorgen te maken, neem dan contact werelds toonaangevende lening bedrijf, via e-mail als: johnlutherloanfirm1(at)outlook.com 

ze hebben veel mensen geholpen om hun financiële problemen op te lossen 

 

 

groeten

 

Jefferson Lening bedrijf

#2372 Lening bieden met 24 uur

2014-09-03 01:55

Heeft u een dringende lening vandaag binnen 24 uur nodig? indien ja, contact opnemen met deze onderneming via E-mail: {    jeffersonfunds@live.com     } voor meer informatie:

groeten

Rev.Johnson Jefferson
C.E.O
Jefferson Lening bedrijf

(omicloans gmail.com) 

#2373 George Mills

2014-09-05 00:16

 Hi, 

Wij bieden persoonlijke lening ..., Business Loan ..., Company Lening ..., Auto Lening ..., 

Internationale Lening ...., Hypothecaire leningen ... .., Student Loan ......, Verzekeringen 

Lening ... Etc ... Met zeer minimale jaarlijkse rente. 

 

 

Thanks, 

George Mills

INSURANCELOAN SERVICES

#2374

2014-09-06 20:06

Hebben behoefte aan een dringende lening, we zijn geregistreerd lening kredietverstrekker en geef 

lening van alle soorten in een zeer snelle en gemakkelijke manier, woningkrediet, student lening, zakelijke lening, bieden wij Investor lening, Krediet voor alle personen en ondernemingen die in 

behoefte hebben aan financiële bijstand en bedrijven die geïnteresseerd zijn in het verkrijgen van een lening moet onmiddellijk contact met ons op via e-mail zijn: insuranceloanservices.gmail.com


Gast

#2375 Do you need a loan to consolidate your debt

2014-09-06 22:48

aandacht,

Bent u het vinden van moeilijk in het verkrijgen van een lening van de bank om je heen? of bent u op zoek naar een dringende lening af te betalen uw facturen? dan bezoek ons vandaag en word gefinancierd. we geven internationale lening aan bedrijven en individuele personen. Contacteer ons vandaag nog met uw gegevens met onderstaand E-mail:  


Met vriendelijke groet,
De heer Rojas Silva