VodaFone laat 3956 in de steek

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie VodaFone laat 3956 in de steek.


Gast

#1

2013-10-10 15:32

Goede actie! Bij geen of onbevredigende reactie naar CEO Vodafone in GB sturen.

Gast

#2

2013-10-10 17:49

Het is echt belachelijk dat je een duur abonnement hebt en dan ook nog eens geen bereik hebt in en om je eigen huis! Timo Visser

Gast

#3

2013-10-10 21:20

Ik heb sinds 4 maanden meer dan 50 euro meer kosten per maand en heb alles uit staan, dus geen internet, alleen thuis waar ik wiffi heb. Bel niet en sms haast niet. Ik heb het duurst abonnement per maand. Graag een vergoeding, vriendelijke groet Yvonne

Gast

#4

2013-10-11 05:54

Sinds 2 maanden een nieuw provider....sinds 2 maanden geen bereik! Waar betaal ik dan voor????

Gast

#5

2013-10-11 05:56

Waar hebben we een mobiel voor? Om te bellen toch? Helaas is dat niet mogelijk met mijn mobiel in de omgeving van Leersum! He....daar woon ik en daar verblijf ik het meeste!

Gast

#6

2013-10-14 17:27

zeer vervelend dat 3956 een zeer slecht verbinding heeft na jaren prima te zijn geweest