Miljoenenjachtspel moet uitzondering maken!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Miljoenenjachtspel moet uitzondering maken!.

wiehetweetmaghetzeggen

#26

2013-11-04 12:21

Ik heb ooit ergens gelezen dat zelfs de notaris niet weet in welke koffers de bedragen verdwijnen: die liggen namelijk in willekeurige volgorde geopend klaar (hij ziet dus niet welke nummers die koffers hebben), hij stopt willekeurig die cheques erin en dan worden ze (ongezien) gesloten. Dus het is en blijft zo voor iedereen een verrassing waarin die miljoenencheques zich bevinden en terecht.
De notaris is er alleen voor de correcte gang van zaken tijdens de opnames en het trekken van de thuiswinnaar.
Maar of dit verhaal waar is?

Gast

#27

2013-11-04 12:22

ja presies het komt de notaris wel erg goed uit als er 1000 euro ofzo in de koffer had gezeten dan had die zeker door mogen spelen ....

Gast

#28

2013-11-04 12:22

Kinderachtig van die notaris je ziet aan alles dat hij zijn vrouw aankijkt om door te gaan. En hij zei het gelijk . Ook de verontwaardiging op zijn gezicht zegt het al.Overspelen doe handel

Gast

#29

2013-11-04 12:24

De eerste keer deed hij ook goed het kastje dicht dus, wat had je verzonnen als er € 0.01 in die koffer had gezeten en zou hij de grote bedragen er uit getrokken hebben zodat hij met minder naar huis was gegaan? Dit zijn de regels en zo worden ze gespeeld. Natuurlijk vind ook ik het vervelend dat dit is gebeurd, maar ja: Dus deze petitie om over te laten spelen is natuurlijk van de zotte.

Gast

#30 Re: belachelijk

2013-11-04 12:25

#23: anita - belachelijk

Geukkig zit er een delete knop op je toetsenbord of een tangcode(of iets degelijks) bij bankzaken. God weet hoe vaak jij je fouten heb mogen herstellen.  Niemand is perfect, daarom zijn er tal van beveiligingscodes en bevestigingen nodig bij bankzaken. Let maar eens op hoe je eigen overschrijf systeem in elkaar zit. Het systeem zit listig in elkaar. Wat heb jij te verliezen eigenlijk? Degene die deze petitie is gestart heeft een punt!


Gast

#31 Re:

2013-11-04 12:28

#26: wiehetweetmaghetzeggen -

klopt niet. tweede bod 125.000? Dit is niet de eerste keer dat een tweede bod zo hoog was, terwijl er 6 nullen in de koffer zat.


Gast

#32

2013-11-04 12:29

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Gast

#33

2013-11-04 12:29

Arnold opnieuw laten spelen!

Gast

#34

2013-11-04 12:34

De notaris wist dat er 5.000.000 euro in zijn koffer zat en ja........ maar het geboden bedrag 125.000 euro daar kies je dan toch niet voor als het laagste bedrag 100.000 euro is dan speel je zowieso altijd door
Trieste zaak komt deze organisatie niet te goede er komt genoeg geld binnen.

Gast

#35

2013-11-04 12:36

Met voorbedachte rade van de notaris het spel stoppen,waarschijnlijk i.o. van de Postcodeloterij , anders waren ze 5 miljoen kwijt gweest, nu maar 125.000,vergissing is menselijk nietwaar

Gast

#36 Re:

2013-11-04 12:39

#26: wiehetweetmaghetzeggen -

Als er één persoon is die weet wat er in de koffers zit, dan is het de notaris wel, er is altijd minstens 1 persoon die dat weet, en die persoon is, juist de notaris


Gast

#37

2013-11-04 12:50

U ziet dat het was een verkeerd beweging de man had door de zenuwen de verkeerd beweging gemaakt, Ik vind dat hij moet de hoofd prijs krijgen of opnieuw laten spellen.

Gast

#38

2013-11-04 12:58

Ik vind dat Arrold een herkansing "moet" krijgen!!!
Die man was dood nerveus, dit had iedereen kunnen overkomen. De notaris wist dat de 5 mljn. in de koffer zat, dus de keus voor hem was heel erg gemakkelijk! Als er 1 cent in had gezeten, wat had de notaris dan gedaan? ARROLD MOET EEN HERKANSING KRIJGEN!!!! Ik had het hem heel graag gegund!
Postcodeloterij; neem dit in beraad en geef die beste Arrold een herkansing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit zou de postcodeloterij sieren! Voordat Arrod per abuis op de rode knop drukte had hij al besloten samen met zijn vrouw om door te spelen!!! Dit was overduidelijk, iedereen heeft het gezien!!!
HERKANSING, HERKANSING EN NOG EENS HERKANSING, DAT IS WAT ARROLD MOET KRIJGEN!!!!

Gast

#39

2013-11-04 12:58

ik vind het heel sneu voor hem hard werken bakker heeft het wel verdient

Gast

#40

2013-11-04 13:09

Ik wil liever dat hij zijn 5 miljoen krijgt dan dat hij moet overspelen!

Gast

#41

2013-11-04 13:15

Zijn reactie was echt en idd de notaris wist van die 5 miljoen geef die man een reëel kans

Gast

#42

2013-11-04 13:21

deze man had gelijk aangegeven dat hij per ongeluk op de knop had gedrukt.ik vind dat hij het over mag spelen.haal aub een hand over uw hart.

Gast

#43

2013-11-04 13:28

sneu voor deze meneer.iedereen kan toch een fout maken,hij moet alsnog de kans krijgen om het spel verder te spelen
Piet

#44 Re:

2013-11-04 13:28

Juist omdat de notaris weet waar de 5 miljoen zit, moest hij zich wel aan de regels houden en het spel stoppen. Hij kan  elke schijn van partijdigheid alleen vermijden, door zich strikt aan de regels te houden. Het is heel jammer voor deze man (en de sympathieke mensen die ook dit geldbedrag thuis kregen bezorgd), maar hoezeer ik deze mensen een groter bedrag gun,  de notaris kon echt niet anders. Overigens zou ik zelf ontzettend blij zijn met zo'n bedrag, maar dat is  weer een ander verhaal. #1: -  

 


Gast

#45 Re: Re:

2013-11-04 13:48

#44: Piet - Re:

maar dat is dan toch precies de reden dat hij niet had mogen beslissen?

Mooon

#46

2013-11-04 13:56

Net of het de notaris ook maar iets interesseert hoeveel geld eruit gaat. Die vent is gewoon in dienst van het programma en krijgt netjes z'n loon betaalt. Zijn geld is het niet wat in de koffer zit.


Gast

#47 Re:

2013-11-04 14:01

#46: Mooon -

vergeet niet dat de meneer van de bank, pal naast hem zit.


Gast

#48

2013-11-04 14:12

Zo,n ongelooflijk spanend spel .en zo veel geld te winnen dat een ieder gewoon mens stik van de stress.

neem iemand dat eens kwalijk!!!!overdoen dus .
geef de gewonen man eens een tweede kans
Miem

#49

2013-11-04 14:28

Ik vind ook regels zijn regels en tuurlijk is het zuur, maar kijk eens wat voor een bedrag hij over houd iets van 97000 na belasting aftrek. Hoeveel uur moet je daarvoor werken? ik krijg het in mijn leven niet bij elkaar gespaard. Misschien moet hij tevreden zijn met dit grote bedrag. Als hij 20 cent in zijn koffer had gehad dan had hij ook niet door mogen spelen om weer terug te komen op regels zijn regels .

Gast

#50 Re: Re: Re:

2013-11-04 14:37

#45: - Re: Re:   Nee, want juist omdat hij het spel zou kunnen sturen wetende wat het bedrag in de koffer is, kan hij niet anders dat strict de regels hanteren om alle schijn van partijdigheid  te voorkomen. De regels geven aan dat wanneer de knop is ingedrukt er een deal is en dat moet de notaris dan ook altijd opvolgen. Ik vind de petitie heel sympathiek en had deze mensen een nog veel groter bedrag gegund, maar het heeft echt geen kans van slagen.