Miljoenenjachtspel moet uitzondering maken!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Miljoenenjachtspel moet uitzondering maken!.

Miljonair

#51

2013-11-04 14:40

Een belangrijk facet aan dit spel is dat de kandidaat zijn zenuwen in bedwang moet weten te houden. Doe je dat niet dan neem je wellicht een verkeerde beslissing en dan is het spel voorbij. Dus natuurlijk niet overspelen. Stel dat er de volgende keer een grapjas staat die voor de lol even op de rode knop drukt en dan zeg: vorige keer bij die bakker mocht het ook over!

Gast

#52 Alsalsals...dan

2013-11-04 14:54

Als,als, ja zo lust ik er nog wel een paar.
Als hij door was gegaan en de 3 of 4 op èèn na hoogste bedragen eruit had gehaald, was het bod ook niet hoger dan 125.000 geworden.
Er is niemand met gezond verstand die dan nog doorspeelt.

Gast

#53

2013-11-04 15:03

ik vind gewoon dat zoals voor heen Linda de Mol het kasje moet sluiten na gevraagd te hebben of er deal of geen deal is en dan moet zei het kasje sluiten zo is het eerlijk en kan er door de zenuwen geen fout gemaakt worden en laten deze man het gewoon overdoen en het geld wat hij nu heeft gewonnen houden.
Anoniem

#54 DOM !

2013-11-04 15:03

Gewoon dom van hem... als je zenuwen hebt doe dan niet mee aan het spel.

Gast

#55 NEE!

2013-11-04 15:06

Natuurlijk niet! Het zou namelijk heel oneerlijk en ongeloofwaardig zijn als een spel als dit zomaar de regels aan zijn laars zou kunnen lappen. Je zegt toch ook niet na een scheiding die duizenden euro`s heeft gekost: oh het was een vergissing, we vinden elkaar nu weer lief, mag ik mijn geld terug?

Gast

#56

2013-11-04 15:09

echt triest wat er gebeurde ,op zicht wel een mooie prijs gewonnen maar toch triest
oosterhout

#57

2013-11-04 15:11

jammer maar helaas, zo zijn de regels

Gast

#58

2013-11-04 15:30

Mag de persoon van de bel dan ook herkansing.
Die had 0,20 eurocent, heeft ook per ongeluk gebeld.(zenuwen)
Zo kan je bezig blijven.


Gast

#59 gezeik

2013-11-04 16:24

wat lul men nou hij heeft 125,000 gewonnen .
bertie

#60

2013-11-04 16:25

Regels zijn regels, geen gezeur, de gevolgen van je fout aanvaarden.
pechvogel

#61 miljoenenjacht

2013-11-04 16:31

Gewoon domme pech,nooit over laten spelen dan is het einde echt zoek.
Als de mensen die deze petitie zijn begonnen vast wat geld opzij leggen voor deze pechvogel dan komt het alsnog goed.(van mij in ieder geval geen cent) 125.000 euro ik win ze in ieder geval niet elke dag.

Gast

#62

2013-11-04 17:22

Dat is flink balen

Gast

#63

2013-11-04 17:32

Hallo, de man is niet € 5 miljoen armer geworden maar nog altijd € 125.000,- rijker.... Als je laat overspelen en dan blijkt er €0,01, in zijn koffer te zitten, wat doe je dan? Weer overspelen? Hou es op zeg! Er wordt niet dagelijks € 125.000,- op je rekening bijgeschreven.
greed

#64 petitie tegen petitie

2013-11-04 18:18

Kan ik een petitie starten tegen dit sport onzin. Vindt beetje hebzucht.
gast

#65 Re: Knipoog

2013-11-04 18:25

#15: - Knipoog

inderdaad wilde zijn vrouw dat hij zou stoppen en gad een seintje. als je dan spijt krijgt moet je niet zeggen dat je je vergiste !


Gast

#66 Re: Re: belachelijk

2013-11-04 18:26

#30: - Re: belachelijk

Dat is toch een vergelijking die nergens helemaal niks met elkaar te maken hebben?
Iets fout invoeren of een spel anders spelen als je wilde, wat een vergelijking zeg.
Dat is het spel en deal is deal.
Je weet als je daarheen gaat en je mag mee doen dat het je zenuwen zal slopen.
Zelfde als je die reken vraagt krijgt en je zegt het van de zenuwen fout en je vergist je 1 cijfer en je zegt het dan wel direct goed, dan is het toch ook gewoon fout.

Deal is deal, hoe lullig ook.

Arie

#67 Re:

2013-11-04 18:48

#9: - Overdoen? En waarom dan? Ik ga de Staatsloterij toch ook niet vragen om de hoofdprijs uit te keren terwijl ik het winnende lot verloren ben......

 


Gast

#68

2013-11-04 19:00

Echt heel sneu... komt inderdaad wel goed uit om zgn te zeggen dat de regels onherroepelijk zijn. Hoe kun je iemand dit misgunnen?! Ze verdienen genoeg met het spel, want zo vaak gaan die miljoenen er helaas niet uit.
a. van eck

#69 Re: flauwekul

2013-11-04 20:02

#19: - flauwekul

is jammer hoor voor meneer  de notaris heeft gelijk  gedruk is gedrukt ander kan die man van die 20eurocent ook wel zeggen ik wou niet bellen de buurman stoten tegen mij aan  waar blijven we dan is eerlijk gegaan  petje af notaris en linda de mol

Stoppen met die onzin!

#70

2013-11-04 20:28

Hoe kun je nou zeggen dat die man door had moeten kunnen spelen? Als je dit soort sjoemelen met spelregels krijgt dan hoef je niet meer te kijken naar de volgende uitzendingen want dan weten de toekomstige finalisten precies wat ze moeten zeggen als ze zich ook zogenaaamd vergissen. Als je ziet hoeveel geld er op zo'n avond uitgaat dan is de bewering dat de postcodeloterij zo weinig mogelijk wilt uitbetalen flauwe kul! Drukken op de rode stop is stoppen!!! Basta! En geen flauwe verhalen meer over de notaris ophangen, deze man doet gewoon zijn werk en het zal hem een worst zijn wat er aan geld uitgaat.

Sjaaktrekhaak

#71 Flauwekul

2013-11-04 20:51

Wat een flauwekul dit. Alsof die man tot het einde had doorgespeeld. Dat heeft nog nooit iemand gedaan.
Hij heeft op de knop gedrukt dus zijn eigen keuze.
Mensen, deze man heeft 125.000 euro gewonnen. Hij heeft niets verloren. Maak je druk om belangrijkere zaken.

Gast

#72

2013-11-04 21:04

Ze hadden die meneer moeten laten door spelen, maar de notaris wist dat er zo veel geld in zat, daarom lieten ze hem niet door spellen, ja dan verliezen we 2 x het bedrag en dat kan niet, wat een bloedzuiger, wel geld innen van mensen maar, mensen een behoorlijk bedrag laten winnen nee dat zit er niet in.
Kareltje

#73 Stomme petitie

2013-11-04 21:40

Wat een stomme petitie,gedrukt is gedrukt! Anders is het hek van de dam dan kun je Miljoenenjacht wel vergeten. Niemand weet welk bedrag
In welk koffer zit, het bod van de bank wordt berekend op basis van de geldbedragen die er nog staan. En nog nooit helemaal nog nooit
heeft iemand gedurfd om tot de laatste koffer te door te spelen. De man met de bel had ook pech, maar gedroeg zich fair. Dus stop met deze onzin!!!

Gast

#74

2013-11-04 22:03

Heel goed! Mocht het doel niet bereikt worden,kunnen we dan niet iets anders doen? B.v.dat er een rekening geopend wordt waarop iedereen een bedrag kan storten voor deze man? Ik wil graag de eerste zijn die b.v. 10 Euro stort uit medeleven.
Dr. Dre

#75 Koffertje

2013-11-05 08:11

Uiteraard kun je zoiets niet terugdraaien...gelukkig is 125K ook nog leuk als prijs bij een spelletje.
Dat de zoon koffer 17 raadde is ook toeval of anders verborgen helderziendheid.
Voor de thuiswinnaar is het denk ik ook beter zo, deze mensen hadden het anders niet overleefd...erg leuk dat zij het zo goed konden gebruiken!