Hou stadskantoor Luchtbal open!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hou stadskantoor Luchtbal open!.


Gast

#1

2013-11-11 15:24

ja alé ge kunt hier nu toch nie alles weghalen????geen bank,geen stadskantoor,bijna geen winkels .....

Gast

#2 vernederend

2013-11-11 19:42

het is totaal vernederend!!! Ik woon hier al bijna 12 jaar, van een buurt waarin heel veel mensen moeite en tijd instaken om de buurt voor iedereen aangenaam te maken, zien we de buurt achteruitgaan en verloederen... BESEF toch dat hier mensen wonen!

Gast

#3

2013-11-11 20:00

Dat zal dan de kracht van de verandering zijn, hé? Het heeft in elk geval het voordeel van de duidelijkheid.

Gast

#4

2013-11-11 21:05

Stadskantoor open houden!!
gast

#5

2013-11-12 17:36

De Luchtbal wordt meer en meer een getho ... minder en minder winkels, minder activiteiten, ...
Maar da's mss de bedoeling ?
Zie ook 't Eilandje en den dam/spoor noord : eerst laten verloederen, goedkoop opkopen, bestemming en bouwmogelijkheden wijzigen, jaren nadien opknappen, opwaarderen en er dan fortuinen voor vragen ...

@ gast nummer 3 : die achteruitgang van de Luchtbal is al veel langer bezig dan het laatste jaar hé ... Eind jaren '80 ben ik van Luchtbal verhuisd en toen was het al duidelijk aan 't veranderen wegens de gelukzoekers, illegalen, multiKul, criminele feiten, ...
Kies een pseudoniem

#6

2013-11-13 17:56

Dat van het veranderen van de buurt kan wel zijn maar het gaat hier volgens mij over het sluiten van het stadskantoor en dat is de bevoegdheid van Homans en die is tot nader bericht lid van de partij die alles ging veranderen. Als dit de verandering is die ze voor ogen hebben,laat dan maar!

Gast

#7

2013-12-19 18:51

voor mijn part zou heel de familie homans
krupel mogen zijn en naar een stadskantoor mogen zoeken . maar ja wat is kip zonder kop