Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Breed onderzoek misstanden psychiatrie.


Gast

#151

2016-05-31 00:33

Ik noem Ggz firma list en bedrog!!! Ik wordt al 12 jaar lang aan het lijntje gehouden!!! In de maling genomen en getreiterd met rechtelijke machtigingen!!! En wordt steeds uit me levenssituatie gehaald!!! En hun maar valse verklaringen afleggen aan de rechters en beklachtcommissie!!! Ik hoop dat er snel verbetering komt in de behandeling die ik onnodig krijg!!! Anders kan ik niks meer van me leven gaan maken!!! Ik wil alleen het goede!!! Maar me adem wordt ontnomen hier in dit vrije nederland!!! Door de overdosis medicatie die ik verplicht toegediend krijg!!! Alleen omdat ik een blowtje wil roken!!! Maar door de hoge medicatie ben ik verplicht overdag speed te gebruiken anders krijg ik notebene geen adem!!! Zulke oplossingen moet ik zoeken om te kunnen blijven ademen!!! Is het niet belachelijk!!! Ik ben alleen maar op liefde uit!!! Heb nooit iets kwaads in de zin!!! En een jaar of acht geleden was er bij ggz z'n liefdevolle, knappe, slime spirituele dame van toen 40 net wat ouder dan mij die kwam ook niet van ze af!!! Ja door zelfmoord te plegen!!! Ik ben 100% liefde en als je aan me denkt dan voel je mijn lekkere liefde straling!!! En ggz blokkeerd liefde aan alle kanten!!! Drugs is liefde als er geen drugs was had ik niet normaal kunnen leven!!! Want er is een ook een normaal leven mogelijk met drugs!!! Alleen zal je iets eerder sterven!!! Nou volgens mij dat iets waar je zelf voor mag kiezen!!! Dat betekend toch vrijheid!!! Maar omdat drugs zo lekker is kan niemand mate houden!!! Wat wel heel belangrijk is!!! je moet natuurlijk niet teveel drugs gebruiken dat je niet meer weet waar of wie je ben!!! Daar ligt het probleem!!! Dat is drugs misbruik!!! Maar bij ggz is alles drugsmisbruik!!! Wat tegenwoordig heel normaal is...... een coffieshop in nederland!!! Accepteerd ggz niet!!! Als je blowt ben je ziek!!! Ggz wordt wakker blowen geneest kanker!!! Nogmaals als er geen weed was!!! Was ik nu bezweken aan ziektes zoals suiker die je van anti-psychotica krijg!!! Een psychiater heeft de beschikking over medicijnen om je lekker te voelen en je te stimuleren!!! Maar ggz psychiaters helpen je niet!!! Iedereen degraderen en ze graf in helpen daar kicken ze op!!! Ze vinden het ook niet leuk dat hun mensen zo lijden!!! Maar ja hun hebben extra vakantiedagen en krijgen en dikke auto van big farma en een goed gevulde portomonee niet te vergeten!!! Firma list en bedrog moet wakker worden en hun praktijken stoppen!!! Maar dat doen en willen ze niet want ze worden er wijzer van!!! Leven we daarom in 2016 om wijzer van anderen te worden!!! Dus ga door met dit onderzoek want er zijn levens te redden van mensen die in nood verkeren zo als ik!!!

Gast

#152

2016-06-11 06:02

i.v.m.grote abberatie client
colin

#153 Re: Re:reactie

2016-06-18 19:57

#111: ik durf alleen anoniem/gevaar voor reprasailles - Re:  

 alles begaan ooit ter wereld is schuldig  vanuit de pseudowetenschap psychiaters want ziekten op deze gebieden bestaan niet en alle is moord.


Gast

#154 klopt

2016-06-18 20:03

#151: -  

 al die pseudowetenschap moet weg uit de wet en psychiaters moeten nooit meer hun valse praktijken mogen uitoefenen.


Gast

#155 waarheden

2016-06-18 20:08

#2: Lente -  

 zogenaamde zich noemende gevallen daar zorgen voor alle trauma,s die erbij komen wat iemand al heeft en daardoor worden alle grenzen compleet overbelast.

johan

#156 Re:

2016-07-12 07:05

#2: Lente -  

 misstande begaan door psychiaters zijn gruwelijk.


Gast

#157

2016-07-26 19:13

wegens grote ondergane emotionele pijn totaal onnodig veroorzaakt door dwang.

Gast

#158

2016-08-12 07:16

i.v.m. vreselijke allergische bloedingen in zenuwstelsel opgelopen door treiteringen in meest verkeerde gebieden.

Gast

#159

2016-08-14 16:39

omdat er heel veel waarheid in zit

Gast

#160

2016-08-20 10:32

vanwege ondergane gruwelijkheden en mishandelingen en vernederingen op de meest walgelijkste plaatsen.
adrian

#161 Re:

2016-08-20 10:38

#151: -  

 klopt helemaal.psychiaters zijn met alles handelaren in chaos.ze leven van de ellende en planten ziektemakende benamingen in een ander zijn hoofd en maken alles stuk wat moet leven.uit de wereld ermee voor altijd!!!


Gast

#162

2016-08-26 09:40

omdat ikzelf opgenomen ben geweest en heel slecht ben behandeld en ook andere mensen gezien heb die respectloos werden behandeld en propvol medicijnenen gestopt worden en wijs worden gemaakt dat ze gek zijn dezeze instellingen worden bezet door mensen die niet worden geholpen maar gedrogeerd en phychisch zo labiel gemaakt dat ze daardoor helemaal zichzelf en al hun eigenwaarde word compleet door de phychiator weggenomen gelukkig heb ik veel vrienden die van me houden en weten wie ik ben dus op mij heeft het niet zoveel effect gehad maar ik heb jonge mensen gezien die er al jaren zowat vaste patienten zijn geworden volgepropt met medicijnen en totaal hun eigenwaarden weggenomen ik voel me geroepen om toch iets te doen en het openbaar te maken gegroet
Geen woorden over.

#163 Re:

2016-09-06 19:22

#1: -  

 Wat een vreselijke lui die de boel boycotten: ggz. 

 

Ik heb er geen woorden voor over, niet geestelijk aangelegd met weet dat het aangepraat kan worden(slechte eitjes kwijt moeten - patiënt loost schrieszie op anderen etc. 

 

de onjuiste behandeling en onrechtmatige sancties 

colin

#164 Re:

2016-09-15 20:58

#2: Lente -  

 klopt precies.een en al oplichterij.verkeerde personen.verkeerde vragen.verkëerde woorden.verkeerde omgeving.

00

#165

2016-10-14 22:09

mensen met psychische problemen die kwetsbaar zijn niet voor de lol willen hulp maar krijgen meer problemen

hele levens die uit elkander kunnen worden gerukt met deze psychiatrie door ambulante stichtingen als zij willen.

schandalig en super vernietigend als je niet kapot bent ga je t er wel aan en niemand die je nog schijnt te kunnen helpen denk 

je dan vreselijk. loopt meestal fout af.


Gast

#166

2016-10-18 08:53

ernstig geestelijk misbruik.
Freek

#167 Lastig vallen?

2017-02-14 04:34

Ben vanaf mijn 17e lastiggevallen op straat om mij onbekende reden. Werd op mijn 19 e na ongekende hetze opgenomen op KKP in Groningen. Kapot verliet ik deze instelling en raakte natuurlijk in de problemen. Werd weer opgenomen en veroordeeld tot RM. Jaren later begreep ik pas dat ik beschuldigd was geweest van het lastig vallen van de figuren die juist mij het leven zuur hadden gemaakt. Dossier werd gebaseerd op stemmen die de zogenaamde psychiater uit mijn hoofd hoorde komen(zelf heb ik van geen stemmen of wat dan ook last). Mijn CV (met daarop o.a functies bij defensie en politie) was volgens deze gevaarlijke kwakzalver ineens een verzameling wanen. Nu, z'on 16 jaar later wordt ik nog steeds door zogenaamde hulpverleners lastig gevallen alsof ik een klein kind ben. Deze idioten die zelf een keer goed tussen de oren gekeken moet worden zijn een zootje tuig als je het mij vraagt!


Gast

#168 Re:

2017-03-15 20:21

#2: Lente -  

 het is allemaal vergiftiging tot in elke cel wat zogenaamde zich noemende psych aanrichten en stukmaken. 


Gast

#169 Re:

2017-03-15 20:22

#151: -  

 nooit nooit nooit laten verleiden door valse sekte metggz..zo noem ik het.


Gast

#170 echt de kern aanpakken van problemen

2017-03-15 20:26

het vernietigende reactieve verstand is de oorzaak van alle ellende.

colin

#171 Re: Re:reactie

2017-04-05 15:08

#2: Lente -  

 precies.het is een pseudowetenschap.ze geven valse beloften en stellen diagnoses waar ziektemakende processen staan beschreven die geen mens helpen en als de echte problemen worden verteld door de cliënt draaien ze er compleet omheen.

colin

#172 Re:

2017-05-26 07:36

#1: -  

 preventief handelen blijft altijd succesvoller dan repressief denken.voor velen is het afgrijselijk leed niet meer te herstellen.


Gast

#173 Re:

2017-07-27 04:02

#1: -  

 

colin

#174 Re: waarheid

2017-07-27 04:06

#1: -  

 is allemaal afgrijselijke pseudo de zogenaamde psych.

tessa

#175 Re: zeker in venlo

2017-07-27 04:07

#151: -  

 allemaal oplichterij hier.