Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Breed onderzoek misstanden psychiatrie.


Gast

#1

2013-11-17 07:45

Openheid van zaken gewenst !!!
Lente

#2

2013-11-17 09:04

Hulp zoeken, maar een extra trauma oplopen... Dit moet stoppen!
De eerste stap hierin is openheid!

Gast

#3

2013-11-19 20:06

Beste mensen,

Ik vind de petitie heel goed en helder opgesteld en ik sta er vierkant achter.

Ga zo door

Gast

#4

2013-11-20 23:17

ik weet er alles van ik ben al van me 18 bezige en ben nu 44 je moet telkens deuren in trappen en je word niet serieus genomen en krijg niet de goede therapie
de gesstelijke gezonheid zorg is onder geschoven kindje

Gast

#5

2013-11-28 17:20

Momenteel is armoe troef in de psychiatrie dus vooruitgang is noodzakelijk. (cliëntenorganisatie Reinier van Arkelgroep, den bosch e.o.)

Gast

#6

2013-11-28 20:49

Ik ben blij dat er eindelijk mensen opstaan voor onze doelgroep! Ondanks onze stempels zijn we mensen!!! En hebben wij ook recht op een eerlijke rechtvaardige behandeling! Ht is soms te schofterig voor woorden van alle nare dingen die soms gebeuren!

Gast

#7

2013-11-29 03:57

Het is zeer belangrijk dat misstanden binnen de psychiatrie aan het lcht komen!

Gast

#8

2014-01-10 16:12

Het is hard nodig dat er verbeteringen komen..

Gast

#9

2014-01-10 20:01

Naast patiënten kunnen ook werknemers van een afdeling Psychiatrie veel te lijden hebben onder misstanden, zoals getuige zijn van on-ethisch handelen, maar nergens terecht kunnen met je klacht.
Manipulatie, bedrog, seksuele intimidatie, machtsmisbruik door een narcistische/psychopathische leidinggevende, evenals onterechte beschuldigingen en vernederingen, vormen een zeer traumatische ervaring.
Misschien een hart onder de riem voor (ex-) patiënten; niet alleen zij worden monddood gemaakt, maar ook hulpverleners, die misstanden aan de kaak willen stellen.
Ik steun dit initiatief van harte en hoop dat de doelen gehaald zullen worden.

Janita

#10 Re:

2014-01-11 12:18

#9: -

Daar willen wij ons zeker bij aansluiten!

Werkgroep Onderzoek Misstanden Psychiatrie


Gast

#11

2014-01-12 18:40

De minister en de zorgverzekeraars vragen transparantie in de zorg. Deze petitie draagt bij aan deze transparantie! Goede instellingen en zorgverleners hebben niks te verliezen...
Gepke de Leef
Gast

#12

2014-01-17 15:58

Psychiatrie = geen wetenschap maar experimenteren waarbij er grove schendingen van de mens plaats vinden. Met vaak dodelijke afloop,verkorting van levensduur,hersens beschadigingen.

 

zie http:// www.gepkedeleef.wordpress.com  Daar werd op politieke gronden diagnose gegegeven en advies ECT ondanks dat dat hersensbeschadigingen veroorzaakt. Nog erger alles wat ik zeg/schrijf is te bewijzen/bewezen maar psyche-haters zijn politiek bezig omdat de waarheid het algemene belang niet dient. GGz NH is schuldig aan poging tot moord op mijn persoon,schuldig aan zware mishandelingen tijdens niet verlengde IBS maatregel en valsheid ingeschrifte bij afgewezen RM aanvragen, en valse informatie over mij in de media te plaatsen= schending van het beroepsgeheim, waar ze zich bij moordenaar Tristen van der Vlis wel op beroepen.


Gast

#13

2014-01-17 16:19

ik ben zelf iemand die door de psychatrie door misstanden niet geloofd word ze hebben excuus aangeboden maar dat neemt niet weg dat ik 3 maanden onterecht op ggnet wanrsveld zat.
Gepke de Leef

#14 Re: voor ontercht GGz detentie kun je schadevergoeding eisen.

2014-01-17 17:09


Gast

#15

2014-01-17 18:48

Goed dat er mensen zijn die opkomen voor het onrecht dat psychiatrische patiënten worden aangedaan. Verder zijn er voldoende studies gedaan dat psychiatrische behandelingen meer schade berokkenen dan men jou doet geloven. Psychiatrie is duidelijk geen wetenschap, maar een instrument voor de 'big pharma'.

Gast

#16

2014-01-18 16:42

Hoop dat veel mensen tekenen en dat er veel verandert

Gast

#17

2014-01-18 17:43

Helemaal goed, het wordt tijd dat we onze gezapigheid als 1 vd rijkste landen van de wereld inruilen voor een kritische interne blik.

Gast

#18

2014-01-18 17:44

Er zou onafhankelijk onderzoek nodig zijn, dat kan jaren duren. Vooraf is een grondige analyse nodig om een effektieve aanpak mogelijk te maken, de complexiteit van het veld is groot, de belangen wijdvertakt, de misinformatie enorm. Etc. etc....

Gast

#19

2014-01-19 08:02

Ik ondersteun - met het Centrum Late Effecten Vroegkinderlijke chronische Traumatisering www.celevt.nl het verzoek om onderzoek en de petitie meer dan van harte. Uiterst noodzakelijk zeker gezien hetgeen ik weet van ervaringen van mensen die in de kinderjaren chronisch getraumatiseerd zijn geraakt en in de psychiatrie terecht komen. Succes!

Gast

#20

2014-01-19 10:03

Ik heb zelfs een opname trauma erbij gekregen door een slepende voortgang van 13 jaar door de GGZ. Heb er onlangs een boek over geschreven "Aafje".Nu gaat het goed met mij maar dat heb ik niet te DANKEN aan de GGZ!!!

Gast

#21

2014-01-19 17:46

Graag zou ik deelnemen aan het onderzoek , mijn normale medische dossier en psychische dossier zullen indien samengevoegd praktisch de fouten eruit ligten!

Gast

#22

2014-01-19 19:04

Wij hebben zelf als familie aan de lijve ondervonden dat deze petitie hard nodig is en er ook heden tendage misbruik wordt gemaakt van de kwetsbare positie waar psychiatrische patiënten zich in bevinden. Mijn dochter heeft het bijna haar leven gekost.

Gast

#23

2014-01-20 07:43

Het wordt tijd dat we zorgvuldiger omgaan met kwetsbare mensen!
Lenny Slotboom

#24 geen BE-handeling maar MIS-handeling!!

2014-01-21 00:16

Lieve lotgenoten
(Ik heb liever geen lotgenoten hierin, maar.... helaas...)
Mijn trauma's vanuit m'n jeugd, waardoor PTSS en Borderline is ontstaan (blijk na 33 jaar ADHD te hebben). Mijn trauma's die 2 maanden geleden tijdens een vrijwillige opname in een GGZ instelling (gesloten) van m'n jeugd zo op het netvlies "verschenen" en niet meer weggingen, kreeg ik geen "hulp" voor. Sterker nog!! Ik werd verder en verder de put ingedouwd. Ik ben namelijk ZWAAR SUICIDAAL omdat ik ernstige lichamelijke "GRUWELIJKE PIJNEN" heb, en daar al vanaf september/oktober 2013 niet serieus door genomen werd/wordt. GGZ wilde niet helpen, Riagg niet, 112 niet, Politie wijkteam niet, huisarts niet. Waggelde/strompelde ziekenhuis in en uit een week lang!! Ik bleef maar roepen dat ik het niet meer trok!! Dat ik opgenomen wilde worden om een zelfmoordpoging te voorkomen. Bij al deze "hulp-verleners" dus!! NIKS!! Tot op de dag van vandaag niet!! Ik vecht voor m'n leven!! Slaap/eet/drink niet/nauwelijks!! Wordt alleen maar uitgelachen!! Trauma's van verleden doen me NIKS meer!! NIKS!! Ik snap niet hoe je een 33 jarige "zwaar" getraumatiseerde vrouw (oa sexueel misbruik)na een zelfmoordpoging, waardoor ik niet meer kon lopen, dus ook niet naar het toilet op de gang kon.... En maar lachen dat ik dat "gewoon" kon. Na 5 uur hield ik m'n urine niet meer op.... en 12 uur later werd ik (toen ik me vieze/natte kleren wist uit te wurmen en me in m'n nakie op de dekens wist te krijgen, omdat ik de "nattigheid" nou niet als "prettig" ervaarde. Toen stonden er 3 man aan het hoofdeinde van m'n bed: een arts-psychiater een broeder en daarnaast een zuster. En die broeder die zat met z'n armen over mekaar ZOOOOOO hard mij uit te lachen. Dat ik zei: wat sta je nou te lachen joh?! Ik begrijp niet HOE je het in je botte harsens haalt een zwaar getraumatiseerde vrouw, die in haar hele jeugd zwaar ver... (dat woord zeg ik maar liever niet... Vind ik een beetje grof, voor de rest van de mensen op deze site, die ook MISHANDELD zijn...)Die al 12 uur in urine ligt, in haar nakie te gaan staan uitlachen!! Ging hij nog harder lachen en GRINNIKEN!! En met z'n ogen draaien. Die andere 2 deden en zeiden niks (misschien inderdaad omdat ze er geen kant mee op kunnen..) Nou ik had niks anders dan een muur, een klok en een sleutel van m'n voordeur, die was ingetrapt door de politie. De ambulance broeders: WALGELIJK!! Die hebben kwamen binnen met 2 agenten of drie (weet ik niet meer) Poging was mislukt (achteraf: GELUKKIG MAAR!!)ik kon door de pijn voor de poging al niet bewegen, maar ik vond een merkstift en een papiertje om de "wereld" te vertellen, hoe boos/teleurgesteld ik in hen was/ben. Maar die raakte vol, dus schreef ik op m'n lichaam verder... Ambulance broeders lazen beiden de teksten van zowel m'n brief als m'n lichaam (schoven ze m'n t'shirt omhoog en de mouwen)LACHEND EN GNIFFELEND voor. Maakten m'n "wondjes" (zal de foto's maar niet laten zien, daar word ik zelf al behoorlijk beroerd van, kan & wil ik ook niet meer zien, maar bewaar ik als "bewijs" voor wat mij is "aangedaan")Ze maakten me RUW schoon, agenten "bedankten" voor de eer en liepen weg. Pfff sorry voor verhaal. maar ik kan nog wel uuuuuren vol-typen over de vreselijke VERNEDERINGEN/MIS-HANDELINGEN!! Maar lang verhaal kort: ik was/deed niet theatraal. Ik was/ben echt ziek!! Ik heb lymfoedeem (vergevorderd stadium) Ik heb CTS klachten (carpale tunnelsyndroom), waardoor ik m'n enige droom die ik in 33 jaar had, op heb moeten geven (heb een prachtige hobby-nagelsalon en wilde opleidingen gaan volgen) Ik kan nog geen telefoon vast houden!!! Door de pijn, maar ook vanwege krachtsverlies etc. Alles valt "letterlijk" uit m'n handen. Zelfs dat maakt me niks uit. Maar ik wil niet dood!! Voor het eerst in 33 jaar en ondanks m'n trauma's uit het verleden, waardoor ik gek/gestoord ben geworden, of hoe ze dat ook noemen. Ik mezelf 17 jaar lang GRUWELIJK "opzettelijk" pijn/beschadigd heb. Ik daarover loog tegen artsen, uit PUUURE PUUURE SCHAAMTE. ik het niet wist te stoppen, ondanks ik al vanaf 12e jaar bij het Riagg liep, Daarna op 18e (tijdens laatste jaar studie SPW niveau 4 (hoogste cijfers van alle klassen, alleen liep ik vast op het "praktijk-gedeelte")In GGZ werd opgenomen. heb ALLE therapieen doorlopen: Linnehann RET en weet ik wat nog meer... maar het hielp maar niet!! Ik stond "doodsangsten" uit voor de toekomst!! Die zag ik niet!! Armen vol met littekens (snijden doe ik al zo'n 6 jaar niet meer)Ik ben altijd iemand geweest die dingen/emoties/boosheid van vernederingen etc "wegstopt" "kiezen kapot-knarst" Tot die keer dat ik uitgelachen werd door die broeder (ik houd niet van geweld gebruiken, zowel nonverbaal maar VERBAAL al helemaal niet!! Ik slik het wel weer denk ik dan.... Ik trek die kar wel....) Maar ik hoorde vanuit m'n kamertje waar ik in m'n urine lag, hoe er met een andere dame werd omgegaan (dat vrouwtje zat al 20 uur te weenen, huilen zonder tranen)Die werd me daar AFGEBLAFT!! Zoooo onmenselijk!! Ik had pijn van mezelf en kon door pijn en lage energie niveau niet praten (ik heb een ernstig vitamine B12 en D en kalium (die is nu 3.4) en folium tekort)Maar dit "moest" ik al 20 uur aanhoren!! Het enige riedeltje wat altijd door m'n hoofd galt na jaaaarenlange opnames in die GGZ's is: Ga maar afleiding zoeken/ neem een warme douche/neem een beker warme melk met honing/luister "rustige" muziek en doe ontspannings oefeningen. Nou als er wat is kun je ons bellen (als je thuis bent) of je weet ons te vinden (als je in de kliniek opgenomen bent) Maar ze vonden deze Mevrouw nu wel heeeel erg "lastig & vervelend" worden, ze hadden namelijk nog meer te doen en "we hebben dit nu al 100 x tegen U gezegd" Dus.... Dag Mevrouw.... En dicht ging de deur... en ik hoorde niks meer behalve dat Mevrouw ... weenend zei: ohhh help wat moet ik nu?!! Ik weet het niet meer!! Ik kan niet meer.... Ik SCHREEUWDE met m'n enige en LAATSTE kracht: Mevrouw!! U bent niet alleen hoor!! Ik denk aan U!! Jaa?? met een piepstemmetje...Echt waar?? Ik "moest" uiteindelijk toch gehecht (ja wist ik wel, maar dat wilden die loeders van de eerste Hulp hier niet!! Wat daar in 6 uur tijd gebeurd is!! Wat ik daar weer ALLEEN heb moeten doorstaan!! Ondanks ik dus ECHT ziek was/ben, gaan de VERNEDERINGEN/MISHANDELINGEN "gewoon" door!! Ik eet/drink/slaap niet/nauwelijks door de lichamelijke pijn en koorts (soms ook uit angst niet meer "wakker" te worden) maar vaak ook omdat ik NACHTENLANG naar "hulp" aan het Googlen ben. Patienten Vertrouwens Personen?!! Dus iemand die "OPKOMT VOOR DE "RECHTEN" VAN DE CLIENT?!" Are you kiddin me?! Die doen net zo hard mee!! Zelfs de PvP helpdesk!! Ohh mijn ohhh zo fijne collega (nou dan ben ik alweer verloren....)Tja jammer dat U zich niet goed door hem behandeld voelt... Ik moest de klachtencommissie van GGZ aanschrijven, als ik hem niet vertrouwde (ik typte dat in terwijl ik hem aan de telefoon had) Meneer, ik zoek iemand die mij GELOOFD, DIE MIJ BIJSTAAT, DIE NAAST ME STAAT, M'N HANDJE MAAREENS VASTHOUDT!! Ik moet dit al VIER MAANDEN "ALLEEN" DOEN/DOORSTAAN MENEER!! Ik heb er tot nu toe nog met NIEMAND over kunnen praten!! Mijn verleden doet me NIKS meneer!! Die trauma's doen me NIKS meer!! Maar ik sta niet toe dat IK en ANDEREN die zwaar "getraumatiseerd" zijn en hopen op "hulp". Hopen dat hun pijn verlicht wordt, dat ze leren om te gaan met hun trauma's en na veeele VEEEELE jaren, die hen rest, misschien eens "durven" genieten van het leven. Maar nee!! Hulp krijg je niet!! Dat ik hier: deze dag/minuut nog zit, heb ik niet te danken aan "hulp-instanties" als het GGZ en of het Riagg. Ook niet door m'n huisarts, 112 (die gooien de hoorn erop als ik hun "doodziek" opbel) Het wijkteam van de politie had beloofd mij te gaan helpen etc... is NOOOIT gekomen/gebeurd (ik deed namelijk aangifte tegen het GGZ vanwege dat wat hierboven staat... Er is nooit wat mee gedaan, want het is medisch, dus moest ik maar naar het medisch tuchtcollege) Huisartsenpost die bel ik ook maar niet meer (heb ik vorige week nog gebeld,(na een discussie met mezelf: laat ik mezelf WEER vernederen?! Of moet ik maar doorgaan op deze manier?! 03.50 's nachts)Ik lag 20 minuten in bed en was stikbenauwd, dichtgeknepen keel (dat heb ik al maanden hoor, niks nieuws) Dat hoor je in de spraakopnames ook. Maar het engste was, ik had een hoofd ter grootte als een pompoen!! En een druk in m'n hoofd/gezicht:konen en voorhoofd/druk op m'n borst, nee zelfs pijn deed het!! Die pijn in m'n linker (lymfoedeem-been) was zoals altijd ONDRAAGLIJK!! daardoor kon ik al weken lang niet liggen of zelfs zitten (want ik moest maar Googlen wat het was, lymfoedeem, kreeg/krijg niks geen informatie. Vragen stellen is "vervelend" Dat ik met m'n rechtervoet: een dooie teen heb en dat de onderkant vd voet "dood" is. Ik loop het 3 weken te roepen.Vorige week heb ik het maar gegild!! Ik wil/eis een antwoord van jou!! Maak jij je daar geen zorgen om dan?! Ik word hier namelijk SUICIDAAL van Mevrouw!! (ze is nog maar net 20 hoor). Ik slaap/eet/drink niet door die rotpijnen!! Loop op sloffen door weer en wind. Kunt U verbandschoenen een keertje voorschrijven of niet?! (lymfoedeemtherapeut dus) Ik heb je al gezegd dat dat mijn vakgebied niet is, dat is niet aan mij om dat te doen/voor te schrijven. Google maar... En weg ging ze weer. Ze kijkt me ook nooit aan. Ze doet me GRUWELIJK veel pijn!! Omdat ze "haast" heeft trekt ze m'n broekspijpen omhoog en m'n sokken uit. Ze weet dat dat pijn doet!! Maar blijft het "gewoon" doen!! Het gaat redelijk met de pijn. Gebruik morfine pleisters fentanyl 50microgram per uur en 10mg oxycodon per dag en 6-8 brufen (mag er maar drie per dag!!) omdat ik maar koorts blijf houden en me behoorlijk ziek voel. IEDEREEN BLIJFT MAAR FOUTEN MAKEN!! THEY DON'T CARE!! Ik heb NIEMAND meer!! Geen "vrienden" familie. Ik woon in een Beschermende Woonvorm, die "mag" ik niet bellen (is weer zo'n eenzijdige afspraak) Ook niet als HUN huis bijvoorbeeld in de fik staat ofzo (dat vroeg ik namelijk in een cynisch "grapje") Dan pak je een emmer water of je belt de brandweer. Die ingetrapte deur, De reparatie kosten van 604,- euro mag ik uit eigen zak betalen (Ze hebben die "bewuste" dag 3x geprobeerd binnen te komen!! M'n moeder is aan de deur geweest en heeft een appje gestuurd en gebeld, maar ik nam niet meer op, deed niet meer open, had de knippen op de deur gedaan (hadden verwijderd moeten worden, vanwege protocol Beschermd Wonen/beleid om dit soort "acties" te voorkomen, maarja bij mij zaten ze er nog op...)Ik had de fiets ervoor gezet. Vitrage dichtgerukt in de woonkamer, Gordijnen in slaapkamer dicht en..... Er heeft vanaf die dag nog NIEMAND naar mij omgekeken, huisarts is de GROOTSTE BAKLAP!! Nouja IEDEREEN eigenlijk!! IEDEREEN die zich "hulp-verlener" of "hulp-instantie" noemt. Laat mensen zoals ik: "die GEK" Die "borderliner". Nee!! Beste mensen!! Ik BEN geen borderliner!! (zoals ze ALTIJD zeggen) Ik HEB borderline!! Das heeeel iets anders!! Ik HEB borderline, maar ben gewoon Lenny. Ik ben lief voor anderen, draag IEDEREEN een warm hart toe, heb/doe nog steeds veel voor "anderen" Geef teveel weg, omdat ik iemand "lief" vindt, nog geen dag/uur later, ben ik weer zwaar "gebruikt". Ik heb de daders van het misbruik vergeven (broers enzo). Maar wie "vergeeft" mij voor m'n jaaarenlange "leugens" over zelfbeschadigingen (die voortkomen uit m'n jeugd.... en heden)?? Want ik dacht "eerlijkheid, duurd het langst...." en onlangs ik nog maar 2 dagen "gestopt" was met automutilaties, voelde ik dat het NOOOOIT meer terug zou komen, maar ik had wel hulp nodig om m'n trauma's te verwerken. Dus "opbiechten" dus!! Nou dat heb ik geweten!! Ik heb me vanuit borderline voor het laatst in februari vorig jaar 2013 beschadigd, laatst nog 1 keer in GGZ op de gesloten afdeling (vrijwillig laten opnemen, nogmaals omdat m'n lichamelijke pijnen niet meer te dragen waren/zijn....) omdat ik voor het eerst in in 33 jaar m'n misbruik-trauma's recht op m'n netvlies had staan!! M'n dwangneurose zooooo erg was/is, ik niet meer m'n ogen open durfde te doen, ik niet meer naar m'n kamer durfde uit angst weer "iets" "scheef" te zien staan, of een vlekje zou zien of dat er een kreukeltje in m'n laken zat (ik durfde er nieteens in te gaan liggen!! ondanks ik dus pijn had!! En ziek was!! LICHAMELIJK!!) Heb een week lang om hulp gevraagd/gesmeekt!! Die trauma's te laten STOPPEN!! Mij "iets" te geven waardoor ik eens een keer kon slapen/ontsnappen aan de lichamelijke pijnen en die rottige DWANGNEUROSE!! Ik zei dat ik m'n ogen dicht wilde slaan om al deze redenen!! of ze me ALSJEBLIEFT konden helpen?!! Ik heb het 6 dagen "uitgehouden" terwijl VERNEDERINGEN/MISHANDELINGEN daar gewoon doorgingen!! Maar ikke dit keer SLIM!! Ik had ALLES opgenomen met m'n voice recorders van m'n mobiele telefoons!! haha!! Ik de pvp gebeld (huisartsen post Delft, die vonden mijn situatie wel zorgelijk, maarja ik zat "gesloten" midden in de nacht!! Geld voor taxi had ik ook niet!! )Moest klachtenbrief schrijven (uhm in mijn geval nogal pijnlijk!! met die rothanden!!, maar het kon me niets schelen!! Pakken zou ik ze!! Voor wat ze MIJ & ANDEREN "aandoen/deden!!") Maar ikke dom... Ik had erin gezet dat ik "bewijzen" had, dat die op m'n telefoons stonden.... Ik had een vrijdag de enveloppe (ze wilden zo'n gaatjes geval gebruiken waar andere dossiers ook ingaan!! NO WAY!!) had ik dichtgedaan en aan hun gegeven. Nou beste mensen ik ben nog NOOOOIT zo lang van de wereld geweest in MAAANDEN tijd door die pijnen!! VIER UREN LANG!! Ik herinner me er niks meer van, m'n avond/slaap ritueel: Googlen op m'n mobieltje voor "hulp". Mobieltje in de oplader etc... Nou dat Googlen herinner ik me nog wel, maar dat ik "dronken" was!! Wow!! Ik zei hardop/lallend tjee wat voel ik me bezopen zeg!! kan het niet lezen (probeerde iets in te typen) shit... En toen viel ik dus in..... slaap?? Ik wilde dus zeggen/doen: shit moet telefoons uitzetten, om m'n "bewijzen" veilig te stellen!! But too late!! ik werd 3.15 wakker en vlieg overend. m'n "actieve" mobiel viel op de grond. het voelde meteen GOED MIS!! Ik graaide hem van de grond. Ik had weer veel pijn, dus wilde om 2 paracetamols vragen (maarja wist dat ik WEER VERNEDERD zou worden, dus wilde ik dat weer opnemen) ik druk m'n voice recorder aan. ALLES WEG!! ALLES WAT MET GGZ te maken had, was WEG!! ALLES!! Andere telefoon pakte ik in paniek. Ook ALLES WEG!! van wat met de VERNEDERINGEN/MISHANDELINGEN van mij en anderen te maken had/ opgenomen was.... Was weg. "gewoon" weg... Oke Lenny rustig blijven. Bewaar je kalmte. Gebruik je koppie en laat je emoties en angst niet de overhand nemen nu. Ga uitzoeken of dit mogelijk is door een "technische storing" of weet ik wat... (wel heeeel raar, op beide telefoons, ALLES VAN ALLEEN GGZ "bewijzen" weg. De rest van m'n voice opnames van mezelf en foto's van mezelf (niet de leukste hoor) zijn WEG, FOETSIE!! Ik Googlen... kon niks vinden. Ik vond een telefoonnummer van de Vodafone helpdesk. Ik bellen (en opgenomen) Ik had maar een keuze in het menu gemaakt waardoor ik een medewerker aan de lijn zou krijgen, in the middle off the night!! Hij achtte een "technische storing" in beide telefoons tegelijk zeer onwaarschijnlijk. Ik vroeg hem letterlijk: dus dit kan niet anders dan door "mensen handen" zijn gedaan?? ja kan niet anders. Toen brak ik. Flipte ik compleet door (die man zal wel gedacht hebben, wat voor een idioot is dat joh!! nou meneer je hebt, net als de rest van Nederland/de plaats waar ik in woon, geen idee van de VERNEDERINGEN/MISHANDELINGEN die mij en anderen worden aangedaan!! Ik drukte op het zusterbelletje (met voicerecorder aan) En ik werd weer uit/weggedrukt offcourse!! Ik weer bellen. Toen kwam hij. Nou ik kan U vertellen. HIJ begon midden in de nacht om 04;15 met SCHREEUWEN, of ik niet goed snik was om hem daarvoor midden in de nacht op te piepen. Hij heeft noch be- of ontkent dat er aan m'n telefoons is gezeten, ik moest het maar met de dagverpleging bespreken!! En hij knalde de deur dicht. Ik gillen GILLEN!! HUILEN!! HUILEN!! Dit was de druppel!! Dit was het "bewijs" onomstotelijk vastgelegd "bewijs" van MISHANDELINGEN binnen de psychiatrie!! Maar opgeven?!! Deed ik niet!! Ik BLIJF die OERKRACHT maar houden!! VERNEDERINGEN GAAN ELKE DAG/MINUUT DOOR!! M'n energie wordt lager en lager (niet eten en drinken is het gewoon over.... Ik WIL zooooo graag eten!! Maar WAT & HOE?! Ik weet het niet meer!! Ik sta (ja sta!! ondanks zwelling van 10 kilo!! /pijn en koorts (toen een keertje 39,5 graden!!) TWEE UUR in de keuken een GEZONDE/VERSE maaltijd te bereiden (nadat ik zo'n 2.5 uur lang de "koopjes" af ben gegaan, gefietst door de regen en kou op m'n sloffen, ja op m'n pantoffels beste mensen. Hoe vernederend?! NIEMAND van de buren of de wijk hier praat nog tegen mij/negeren me (begrijp niet wat ik fout heb gedaan, ja de deur is ingetrapt om 1 uur snachts, ik snap dat iedereen geschrokken is, maar we kennen mekaar al 8 jaar!! Ze weten m'n verhaal. Buuf naast me kwam regelmatig op de thee en hielp me met de rattenkooi verschonen en deed boodschappen voor me. NIEMAND vroeg/zei 2 maanden lang niks. negeerden me. Als ik buiten stond te klooien met m'n fiets, en de hond de buuf zoals altijd uitliet, dan zag ze me staan en trok ze de hond naar binnen en wachtte tot ik uit het zicht was. Nou voor kerst hadden alle beneden buren me "vergeven" een kaartje van de buurman 2 deuren verder, de buuf naast me had me gebeld, en zei nou zand erover... Ik een plantje voor beide buren gekocht (die laatste buuf van drie deuren verder negeerde me toen ik met de plantjes aan kwam fietsen, dus die kon de boom in wat mij betrefd (en kerstavond postte zij een kaart door de bus...)En ondanks plantjes (geen dankjewel niks) Praten ze nu weer niet tegen me!! Negeren ze me weer!! jeetje!! Wat maakt IEDEREEN het me moeilijk zeg!! M'n begeleidster komt zo. En dan MOET ik "gezellig" doen. Ik trek het niet meer!! Ik voel/ben ziek!! AND NOBODY CARES!! Ze maken FOUT NA FOUT NA FOUT!! Nou lieve mensen: IK GEEF NIET OP!! WANT IK HEB ZO'N DUIZEND SPRAAKOPNAMES waartussen "misselijkmakende" "bewijzen" van VERNEDERINGEN/MISHANDELINGEN opstaan, van het Riagg, en haha!! Waar GGZ dacht ALLES gewist te hebben.... Ik had nog een back up LOOOOSERS!! Staat op cdtje!! Niet de laatste GRUWELIJKSTE VERNEDERINGEN uit m'n leven OOIT!! Maar van 1 GGZ en de Eerste hulp en m'n 5 minuten tirade van m'n huisarts, waardoor ik voor de stoptrein (ja haha erg grappig jongens!! NIET DUS!!) ben gaan staan. Pfff... "bewijzen" genoeg, maar zonder advocaat ceviel recht, die nu welleens aan MIJN kant staat, mij WEL geloofd, en het voor MIJ/ONS opneemt.... is het zinloos en kan ik geen kant op..... Ik zit met TIG KEIHARDE "BEWIJZEN!!!!!" WAAROM WIL NIEMAND MIJ/ONS HELPEN?!! Bang dat HELL in nederland losbreekt?! Veel clienten klampten zich de laatste keer "letterlijk" aan me vast, omdat ze wisten, dat als mijn mond open zou gaan.... Als ik die vrijdag de rechtzaal binnen zou stappen in GGZ met m'n "ijzersterke" "bewijzen" dat ze geen kant opkonden!! Nou daar had ik nog wel 7 dagen VERNEDERINGEN/MISHANDELINGEN en geen eten en drinken en PIJNEN voor over hoor!! Ik zat al lang en breed voor te genieten in stilte in m'n kamertje: ALLEEN.... (ook al geloofde m'n broer en schoonzus me nu wel (dader trouwens)) Maarja. Weg bewijs.... Geen zaak dus. Laat maar... En na mijn tirade snachts deden ze UBER-VRIENDELIJK tot ik dan zei, U word niet "opgenomen" hoor!! Dus wees lekker Uzelf... En dan bleef hij "aardig". Dan zei ik hier. kijk dan... en liet beide telefoons zien dat ik hem niet opnam. Nou.... toen was/deed hij niet meer zo "aardig " hoor. Ik vind dit MISSELIJKMAKEND!! Hoe durf je je "hulpverlener/instantie" te noemen, als je zo met je patienten omgaat?! De mensen die in GGZ komen voor "behandeling" zijn allemaal mensen die zwaar getraumatiseerd zijn, door dingen die in het verleden/of heden gebeurd zijn. MEGA eenzaam zijn in hun STRIJD/hun GEVECHT om te "OVERLEVEN" in deze verrotte maatschappij. Ze hopen nogmaals "veilig" te zijn en "hulp" te krijgen. Nou sorry als ik na die nacht NIET MEER "DURFDE" TE SLAPEN, ZONDER M'N TELEFOONS IN M'N SLIP TE STOPPEN (ik weer op de 1 of andere manier "out" was na 2 paracetamol en een oxycodon (ik er normaal niks van heb), maar ik was niet volledig weg, ze keken NOOOOIT naar me om daar. lag daar doodziek/met GRUWELIJKE PIJNEN in bed. Ze kwamen alleen als het etenstijd en pillentijd was.... (eten 2x per dag smiddags en savonds. smorgens moest je zelf weten) (pillen 3x daags) En jahoor!! Snachts na 2 paracetamolletjes "out", maar ik was nog "bij" Ik hoorde alles nog, kon alleen niet bewegen of praten. En wat denk je?? ze zijn 3x m'n kamer binnengeslopen, de laatste keer kwamen ze heeeeel dichtbij, stonden ze te kijken naar me, maar ik hoorde dat en wilde bewegen en praten (wat niet lukte) maar ik bewoog m'n ooglid, toen wisten ze "shit ze is "bij"!! Want ik had weer wat "bewijzen" op m'n telefoon staan waardoor ze goed de sigaar waren als ik de deur met die "bewijzen" uit zou stappen. maar Ik heb nog wel wat staan, maar ik ben ernstig digibeet en ALLE AANTEKENINGEN EN M'N DOSSIER LIGT/LAG BIJ M'N BROER EN SCHOONZUS en daar heb ik geen contact meer mee, en die hebben dat allaang weggegooid. Zelfs m'n eigen moeder geloofd me niet dat ik in m'n urine in m'n nakie ben uitgelachen. Ze heeft nog wel het "bloedbad" opgeruimd, maar heb haar NIET meer gehoord of gezien, buiten financieel gezeur (ze beheert m'n financieen nog. M'n leven is een PUINZOOI!! ik moet "mezelf" in "leven" zien te houden. De DAGELIJKSE VERNEDERINGEN/LEVENSBEDREIGENDE FOUTEN zien te "overleven" en dat ALLEEN..... HE-LE-MAAL: ALLEEN.... Niks geen advocaat die gaat helpen, iedere advocaat (heb er wel 10 gebeld ofzo vanaf augustus) hele verhaal verteld, niemand helpt/of trekt het zich aan. Ik ben toch GEK, zal het wel VERZINNEN/FANTASEREN. Tjemig!! heb hier de KEIHARDE "BEWIJZEN"!! Ik geef mijn leven voor AL die anderen!! Dat ik ondanks al die tekorten in het bloed en het niet eten en drinken/zeeeeer weinig.... Uberhaupt nog ben, Dat ik weet ik HOEVEEL ZELFMOORDPOGINGEN DOOR OVERDOSERINGEN OVERLEEFD HEB?? Ik geef niet op!! Ik laat NIEMAND NOOOOIT meer gebeuren, wat mij is overkomen!! Wat "overal" aan de "orde van de dag is"!! Dit mag niet "onder het kleed geschoven worden!!" Ook wij zijn "gewoon" mensen. Alleen zijn wij "beschadigde" mensen.... hebben wij daarom gevraagd?! nee!! NIEMAND vraagt om het leven dat hij krijgt. IEDEREEN maakt fouten. IEDEREEN is/doet welleens "gek". "elke Gek z'n gebrek, toch??" Wat deze maatschappij/ die keiharde maatschappij eens moet leren: Heb RESPECT voor anderen, "doe wat U geschiedt ook een ander NIET!!" Laat een ander in z'n waarde!! Gebruik geen geweld, schelden met K. (de ziekte) come on!! Als je die ziekte te pas en onpas de hele dag om de oren van anderen smijt, wat IEDEREEN maar normaal schijnt te vinden... vooral de jongeren... Dan hoop ik dat je waar je over scheldt, zelf maareens mee van doen krijgt... sorry. Maar IEDEREEN doet en doet maar!! Er is NERGENS een glimlach of een "vriendelijk" woord of gebaar meer.... ALLES draaid om GELD GELD GELD!! Zo was ik een half jaar geleden ook. Weet je?? GEZONDHEID=ONBETAALBAAR!! Dan kun je met MILJOENEN EURO'S gaan wapperen als je die gruwelijke ziekte Kanker hebt (vooral over doorvloeken....) Maar ook dat is niet ALTIJD te genezen. Of je nu de Koning of een rijke Sjeik bent... het maakt niks uit.... Dat is m'n boodschap...

Hier neem me ALLES af, m'n meubeltjes, sieraden, kleding weet ik veel, maar geef mij m'n "WAARDIGHEID" terug, door m'n "RECHT" te pakken!! Dat van MIJ en van AAAAAL DIE ANDEREN die net als ik lijden.... geleden hebben. Ik ben m'n beste vriendin Regina verloren, door dit soort ongein..... Laat mij hier niet "eenzaam" sterven aub?! Ik WIL NOG NIET!! HET IS MIJN TIJD NOG NIET!! MOET OPKOMEN VOOR M'N RECHTEN!! Die HEB ik, en die PAK ik!! maar ik kan wel een handje gebruiken hoor!! Ik ben moe gestreden nu. Ik zit alweer zo'n 4 uur te typen, en ondanks dat dat zeer doet aan m'n handen en de rest van m'n ontstoken lijf.... IK GEEF NIET OP!! NEVER!! DIT MOET STOPPEN!! EN DAAR GA IK VOOR ZORGEN!! REGEL EEN CAMERA PLOEG EN ALS DIE MOND OPENGAAT..... gaat hij NOOOOIT meer dicht!! Ik laat me noooit meer de "mond snoeren"!! Dit wat er in die GGZ -instellingen gebeurd... het Riagg... ambulance medewerkers... MISSELIJKMAKEND GEWOON!! En jullie hebben geen van allen door dat alles "opgenomen" staat!! ALLES!! STUK OF DUIZEND SPRAAKOPNAMES!!! Op straat gezet worden met lymfoedeemvoeten op je pantoffels en een half uur in de kou "staan" wachten op de mindervalide taxi. Want ik stond immers in het licht toch?? mevrouw?? Schoonmaaksters waren nog in het pand, enige wat ik totaal verslagen en in paniek vroeg was: mag ik dan nog in de hal beneden even wachten tot de taxi er is?? Want die kou is erg pijnlijk Mevrouw... nee mocht niet. Nog geen 7 minuten later loopt de laatste patient van die arts naar buiten.... Snapt U het nog?! Ik had zo'n pijn door de kou en zwellingen en door het stilstaan, dat ik richting taxi ben gaan zwalken, bleek pantoffel kapot toen ik later thuis was. Taxi chauffeur me verrot gescholden omdat ik niet op m'n plek stond (ik was toch maar de Bas van der Heijden snel ingeschoten, daar m'n kennis geen boodschapje wilde doen, m'n vader niet opnam en verder heb ik niemand. Stond hijgend binnen 4 minuten weer buiten, maar door mij liep ALLES weer in de soep. Net als ALTIJD het spreekuur bij m'n huisarts etc .... Bij de huisarts loopt het door mij inderdaad ALTIJD uit omdat ik ALTIJD week in week uit met HETZELFDE ELLENLANGE LIJSTJE aan de (niet minste) klachten zit. En hij me NOOOOIT doorstuurd naar internist of neuroloog voor al die klachten en tekorten!! Telkens moet ik gillen om "m'n zin te krijgen" zoals m'n huisarts dat noemt!! Jeetje je moest de opname van vandaag eens horen!! Wow!! ELKE ARTS of het nu een huisarts of wat dan ook is, heeft een eed afgelegd.. Ik heb het aan hem voorgelezen/geciteerd, gaatie me weer uit zitten lachen, met z'n plofkop en z'n eeuwige getandknars. Dat hij "klaar" is met m'n gegil. Ik zei dat ik niet begreep dat als je dit gezicht (die pompoenhoofd-foto) en weet dat IEMAND ZWAAR SUICIDAAL IS DOOR TRAUMA'S, hoe je dan je hoofd snachts neer kunt leggen.... Ik weer HUILEND OM "VERGEVING" HEB GESMEEKT. Hoe kan ik het dan goedmaken?! Vroeg ik huilend!! nou AINT GONNA HAPPEN!! DREAM ON BABY!! NOBODY CARES!!
Pfff... nou ik zie nu niet veel meer.... ik stop met typen... begeleidster komt zo... dan mag ik m'n "POKERFACE" weer opdoen, zeg ik dan altijd. MOET ik weer "gezellig" doen, thee zetten en m'n lichamelijke maar VOORAL PSYCHISCHE/EMOTIONELE PIJNEN/TRAUMA'S verbijten (letterlijk!!) Ik dacht dat ik weer in een "hulpinstantie" woonde??
Wat nou "eerlijkheid duurd het langst?!"
Die "eerlijkheid" over jarenlange leugens over m'n zelfbeschadigingen, kosten me m'n kop!! M'N LEVEN!! IS DAT WAT IK VERDIEN?!! IS DAT WAT AL DIE ANDERE GETRAUMATISEERDE "LOTGENOTEN" VERDIENEN?! We hebben het al zwaar genoeg (gehad...). Trap ons nog niet verder weg ALSTUBLIEFT?!
Ik weet dat ik niet op de goede site zit,maar ik doe ook maar "wat". In de hoop eens na VIER MAANDEN "gehoord" te worden (daar is begeleidster!! POKERFACE!!)Dat was m'n oedeemtherapeute dus. Die weigerde weer aanvraag voor verbandschoenen te geven, was haar "taak" niet. Ik naar haar gilde dat ik dat "raar" vond want? thuiszorgwinkel, lymfoedeemstichting, huidtherapeuten die ik om advies heb gevraagd, de zorgverzekeraar en de winkel waar ik ze uiteindelijk zelf maar ben gaan halen afgelopen zaterdag (ze waren 98 euro en ik heb 89 euro af moeten rekenen. Ik ZWAAR ROOD STA door een deur die ingetrapt is door politie:kosten 604 euro!! Wasmachine en droger "mocht" aanschaffen (nadat ik door m'n moeder voor rotte vis ben uitgemaakt en ze de hoorn eropgegooid heeft, voor 3e keer trouwens!! eerste keer ging het om een "goedkope" simpele mobiel maar met touchscreen ivm m'n beperking aan m'n handen (nog steeds geen diagnose, vingers staan krom en zijn MEGA GEZWOLLEN/PIJNLIJK ETC) MAAR mobiel moest simlock vrij zijn, anders kon m'n kaartje er niet in van m'n abbonnement van vodafone (onbeperkt bellen naar vast en mobiel) Nou ALLE telefoons zijn dubbel en dwars 3x beveiligd met codes, die geen Turks kraampje op de markt nog gekraakt krijgt. Enfin ik ben op de fiets naar het Centrum gereden, en ben 3,5 uur later na veel gezoek (ook nog naar pandjeshuis geweest) naar huis gereden met een samsung fame voor 145,- euro en kreeg je 20 euro terug. heb ik een verzekering afgesloten, waarom?? omdat m'n telefoon CONSTANT uit m'n handen viel/valt, Hoesje voor telefoon op de markt gekocht. Ik heb totaal 180 euro gepint. Nou je had m'n moeder moeten horen!! ROTTE VIS was ik!! Toen was m'n stofzuigermondstuk kapot, afgebroken, universele die ik van "vriendin" had gekregen, paste niet. Ik gebeld naar moe: wat nu?? Na veel "gezeur" en GESCHREEUW: koop maar!! Hoorn erop!! Op dat moment is er "iets" blijvends stukgemaakt. Ik flipte TOTAAL door!! ("vriendin" gebeld, die nam niet op, die "andere" ook niet, de BW waar ik woon, mag ik niet bellen... Dus... ALLEEN.... Ik heb voor het eerst heeeel drastische dingen gedaan. Echo foto's verscheurd en pasfoto's van m'n moeder en de rest van "vriendin(en)" heb alleen foto van neefje nog... Ik begon haar brieven te schrijven, dat ik het contact hierbij voorgoed zou verbreken en dat ik haar bedankt voor alle goede financiele zorgen, dat ze al die jaren "goed" voor m'n centjes heeft gezorgd en dat ze iets moois voor zichzelf mocht kopen als dank, het me niets kon schelen wat het kostte/hoe duur het was, en wat ze zou kopen, ze hoefde het ook niet te verantwoorden, NIKS. Maar terwijl ik dat schreef belde ze me op: Sorry Len Ik had dat zo niet mogen doen, ga maar naar de Handy man en vraag maar wat zoiets kost, uhm mam de handy man is sterevens duur, ik ga wel met dat ding naar het repair cafe, werd ze WEER pissed!! Pfff ... ik kan het ook NOOOOIT goed doen hier!! Nou ik naar Handy man gefietst, ik was 20 euro voor een mondstuk kwijt!! En vijf euro voor stofzuigerzakken!! Mijn moeder had ik ook al verteld dat dat ding naar gesmeuld plastic/brand rook. Nou ik thuis dat ding erop. Yes!! hij past!! Nieuwe stofzuigerzak erin en zuigen maar!! Ja had je gedacht!! De zuigkracht was/is praktisch NUL!! DE brandlucht was zooo erg dat ik hem maar uit heb gedaan na nog geen vijf minuten. Ik handy man gebeld. Filter achter de stofzuigerzak was de oorzaak (nooit geweten dat daar zo'n ding zat.... aldoende leert men....) GITZWART!! WEGGEBRANDT/GESMEULD. Nou ik had niet zoveel zin om weer voor ROTTE VIS uitgemaakt te worden, dus laat maar. De BW wilde ook niet helpen/bemiddelen. Wat doen ze eigenlijk wel joh?! Nou ik heb "ONDERDAK" beste mensen. Ik ben daarbij VERPLICHT onder behandeling te zijn bij het GGZ of het Riagg.... Het lijkt misschien of ik ver afwijk van waar het hier omgaat: "misstanden in de psychiatrie". Maar dit zijn dingen die ik dagelijks om m'n oren krijg "gesmeten" of ik het nu WIL/VERDIEN of niet!! En met wie kan ik praten?! met NIEMAND!! Ja m'n mobiele telefoons!! Dat vond m'n behandelaar van het Riagg zoooo goed van me!! Ik zei nee Paula!! Dat is TRIEST!! IN- EN INTRIEST!! Ik praat tegen een mobiele telefoon!! Die zegt niet zoveel terug hoor!! Ik hoor op z'n minst m'n hart bij een "vriendin" de BW of de Huisarts of bij Jullie te luchten!! Maar de VERNEDERINGEN GAAN MAAR DOOR EN DOOR!! IK TREK HET NIET MEER PAULA!! HUILEND!! schreeuwde ik dat!! Nou dan was de tijd weer "voorbij" en moest ze weer door naar de volgende client die al vijf minuten stond te wachten (?!) uhm wij hadden een Belafspraak!! Een consult dus!! Maar als we die om 12.45 hebben belt ze ALTIJD pas na zes uur of vijf uur!! Dan zat ik een keer bij een kliniek voor die oedeembenen, die mij eruitgegooid hebben op m'n sloffen in het donker in de kou, ik dat in paniek tegen haar vertelde (want precies dan belt ze dus!! ipv op de "afgesproken tijd: smiddags rond 12.45" Ik gooide er in paniek uit "weet je Paula?! Er staat hier een behoorlijke tas met behoooorlijk wat pillen naast me, weet je wat ik doe als ik thuis kom?! Die neem ik ALLEMAAL in!! Ik ben die VERNEDERINGEN ZOOOOO ZAT!! En daar was de assistente die me zwaar geirriteerd naar buiten bonjourde!! Paula van het Riagg zei nou sterkte hoor je maandag!! My God!! Ik zit je net te vertellen..... En toen ik dat eruitflapte, meende ik het nog ook!! Dit was/IS zooooo uitzichtloos!! het is nu alweer maandag geweest, De begeleiding kwam met een stagiaire "gezellig" op bezoek terwijl ik stond/zat te koken van woede tegen die oedeemtherapeute over die verband dingen en die dode voet/teen en die linkerpoot waar de pijn niet van te dragen was. nou de begeleiding kwam al aanlopen. heb gevloekt als een bootwerker!! Kijk Stephanie!! Dit bedoel ik dus!! Iedereen komt en doet maar waar die zin in heeft, op tijden dat het hem maar uitkomt, het kan NIEMAND ook maar iets schelen of het MIJ wel schikt!! (intussen deed zij dus open) Ik bleef maar schreeuwen tegen dat domme wicht. Dat het einde zoek is voor mij. Ik klaar ben met die pijnen en die onverklaarbare dooie poot!! Ik zei dat ik niet begreep dat zij en de rest van de wereld zijn hoofd op z'n kussen kan leggen, dit ALLES wetende!! Zij nu WEER m'n enige half uurtje "gezelligheid" die ik eens in de 9 dagen ontvang/krijg.... VERPEST heeft!! Ik op die manier NIET "GEZELLIG" kan doen/zijn. als IEDEREEN hier maar binnenstekkert en doet waar hij zin in heeft, een vernedering meer of minder, als diegene weer weg is, WHO CARES?! Nou ik heb m'n verband er VRESELIJK HUILEND ZELF AFGERUKT!! Goed zo zegt ze dan rustig... Wat nou "goed zo?!" wat Probeer je nou te stimuleren/ of te belonen joh?! Gaat ze ook nogeens vragen: hoe was het bij je vriendin?? (kwam dat nu omdat m'n begeleidsters in de computer/nagel salon- kamer zaten?? Ik ging GILLEND/HUILEND door!! Het was SUUUPERGEZELLIG!! Dat ik in de taxi steeds weer "weg-zakte" , maar m'n (psychotische "liefste/beste" vriendin/huisgenoot/moeder (ze is 64 jaar en heeel Vlaardingen denkt dat zij mijn moeder is... nogal triest naar mij toe.... Ze is een schat, maar haar laatste psychose heeft haar de das omgedaan. Ik hou van NIEMAND zoveel als van haar, maar het is erg dubbel. Ik zei ALTIJD: Je ken beter KNETTERGEK zijn (psychotisch dus) (zou niet willen ruilen hoor!! ABSOLUTELY NOT!! Maar ook al gun ik NIEMAND wat ik en anderen meemaken als je vooral de diagnose BORDERLINE hebt, want ik kies er namelijk inderdaad ZELF voor MEZELF "OPZETTELIJK" te beschadigen.... Pfff... Trauma's jongens??!! PTSS?!! Met borderline wordt je niet geboren hoor!! Er zal vast "iets" in de genen zitten van je ouders of voorouders, of genetisch bepaald, maar Borderline krijg je "met de paplepel ingegoten". Daar hoef je niet gestudeerd te hebben om dat te weten!! Google wat. Leef je in. En dat is genoeg. Maar na jaaaaarenlange studies gaat een psychiater mij vertellen, dat hij heeel goed weet wat er in mijn hoofd omgaat, en dat ik "gewoon" (SUICIDAAL) naar huis kan/uhm "MOET". Nou meneer de psychiater, dat vindt ik erg knap van U dat U weet wat ik nu Denk, Wat er door mij heengaat en dat U denkt te weten wat ik straks thuis ga doen!! Wow !! Knap zeg!! Nou nogmaals Mevrouw Slotboom. Wij hebben hier jaaarenlang voor gestudeerd, dus.... Nou en ik ben "ERVARINGSDESKUNDIGE" helaas... Wij zijn er een beetje klaar mee ALLES STEEDS MAAR TE HERHALEN... (kapotte grammafoonplaat noemden ze dat op de SPW) Ik werd "vriendelijk" verzocht m'n VIER kussens op te pakken en weer naar de afdeling terug te strompelen/waggelen. (gelukkig waren de gangen MEGA BREED, zodat ik niet tegen elke muur of deurpost aanknalde vanwege m'n dronkenmansgang (niet door alcohol of medicatie hoor!! Door vitamine b12 tekort oa!!)Die Stepanie geeft "nergens" antwoorden op, elk bezoek, gil ik over die dooie poot en die GRUWELIJK PIJNLIJKE LINKER!! Maar ze negeert me "gewoon" geeft nergens antwoord op, ze doet haar "werk" verbinden en wegwezen (waar die voorlichting, aandacht/tijd voor patient, die hier nooit meer vanaf komt (ja moest maar Googlen toch?!) Z'n leven lang kousen mag gaan dragen, en op moet passen voor elk wondje over het hele lichaam, want dat lokt weer een "aanval" uit. Met een infectie periode als gevolg..... Ik stadium 1 allaaaaang voorbij ben!! Door pure NALATIGHEID!! Dat de (neurologische) schade in m'n heeeele lijf niet te overzien is!! Ik 2x om m'n rolstoel 's nachts gegild/gekreund/gesmeekt heb, omdat ik naar het toilet moest, maar ik m'n voeten nieteens buiten het bed kon laten hangen, ik er geen druk op kon verdragen!! (goh ?? waar herken ik zoiets soortgelijks van?! GGZ!! Die trauma's die mij vanaf Augustus 2013 zijn aangedaan, herhalen zich HONDERDEN keren per dag!! En ik hou al VIJF MAANDEN m'n ADHD mond dicht en klets maar tegen m'n mobiele telefoons. Ik gil me rot elke dag tegen die "hulp-verleners/instanties" maar het helpt niks. Ze lachen je "gewoon" uit!! Negeren je of gooien "gewoon" de hoorn erop!! En in DEZE "VERROTTE" WERELD MOET IK NOG VERTROUWEN HEBBEN OF KRIJGEN?! M'n begeleidster zie ik pas weer over 9 dagen!! Ik vreselijk begon te huilen... Joke dat duurd wel erg lang..... zei ik met een piepstemmetje... kun je niet eerder?? ik ben die EENZAAMHEID zoooo zat!! Nou dan doe je wat je daarvoor ook deed. Joke je weet dat ik geen vrienden en familie meer heb, dat ik 24 uur per dag 24/7 a day ALLEEN zit. Ze hebben me totaal overstuur achter gelaten!! Ik voelde me zooooo VERNEDERD/EN IN DE STEEK GELATEN, door mensen die mij al 15 jaar kennen!! Geen van allen zeggen nog "iets" tegen me. Er komt nog net een goeiemorgen uit, je bent te laat, je hebt mazzel dat wel er nog zijn (ik stond om 6 uur mezelf te poedelen in de ochtend, m'n huid te vertroetelen, m'n haren te doen, me op te tutten etc Maarja ik moest als de wiederweerga een wasmachine en droger gaan regelen en die winkel ging pas om 9 uur open (had ik al op de fiets moeten zitten)Ik deed als altijd weeres 6 dingen tegelijk. Opmaken, bellen, gesprek opnemen, fiets klaarzetten, medicijnen innemen-alleen pijnstillers en brufen hoor!! Das mijn ontbijt/lunch en avondmaaltijd. Ik heb het vandaag weer geprobeerd!! Nou ik geef het nu echt op!! Dan maar geen vreten!! Ben er nu klaar mee!! Telkens als ik m'n begeleidster dit aan het vertellen was, kapte ze me steeds af en ging over tot de "orde" van de dag. Ze tetterde er "gewoon" doorheen!! Hoe ken je door SUICIDALITEIT heentetteren als "hulpverlener/begeleider?!" Het is bijna 1 uur 's nachts. Ik ga niet naar bed, heb er geen zin meer in. Ik "mag" na een gevecht van 14 jaar dat ik hier woon- voorzichtig aan , voor een kat/poes gaan informeren, wat het kost/dierenarts/voedsel/inentingen en voor als ik ziek ben of wat dan ook... Nou dat ga ik hierna dus nog doen. Ik heb m'n nagellakjes geteld en in een doos gedaan. voor de verkoop, zodat m'n kat/poes zwaar verwend gaat worden hier!! Ik zoek die lieve knuffel/schootkat uit het asiel, die net zo door het leven is getekend als ik... Kan mij het schelen als hij/zij niet "perfect" is. Een manke poot heeft of een hap uit z'n oor of een kromme teen, pas wel beetje bij mij!! haha!! nee maar ik laat wel een gezondheidscheck doen. Ik heb geen zin, om afscheid te nemen van het beestje omdat hij teveel bleek te mankeren, wat toch een hoop centjes kost, iets wat ik niet heb....

Ieder "normaal" mens zou al gek worden als: of:
-hij slecht slaapt (ik sliep maar een kwartier per nacht, nu al maaanden NIKS of ik ga "out" en ben snachts totaaaal de weg kwijt, bleek ik de wc te hebben verbouwd?!
-Niemand zou zulke pijnen die "echt" zijn/bleken te zijn, waarin als theatraal ben bestempeld/geraporteerd, overleven.
-NIEMAND zou deze EENZAAMHEID overleven
-m'n zorgen over m'n financiele situatie is SICK!!
-geen vrienden en familie hebben dus,
-medische FOUTEN/NALATIGHEID,

GEEN "NORMAAL" MENS ZOU AL 1 VAN DEZE DINGEN OVERLEVEN ZONDER "KNETTERGEK" TE WORDEN!! iK HEB ZE ALLEMAAL TEGELIJK!! EN IK MAG/MOET HET ALLEEN OPLOSSEN!! want niemand geloofd me?? of wil tijd/energie in mij steken?? Ben toch maar een Borderliner die haar lichaam zelf naar de filistijnen heeft geholpen en daarover nog gelogen heeft ook!! En wij maar de poten uit ons lijf gelopen voor haar!!

Pff... ik kan niet meer hoor!! Trek het niet meer!! Ik zit vast weer op de verkeerde site te "lallen" Nou sorry bij deze, ik ben niet echt helder meer na nachtenlang 24/7 Googlen om HULP die nooit gekomen is en gaat komen!! Ben er klaar mee nu!! Ik ga m'n "maatje" zoeken. M'n kat. Endie gaat overstelpt worden met LIEFDE!! HEEEEEL HEEEEEEEEEL VEEEEEEL LIEFDE!!

Ik sta met m'n rug tegen de muur, ik heb de "bewijzen" hier voor m'n neus!! Maar NIEMAND die geintresseerd is na weeeekenlang typen TYPEN EN NOGEENS TYPEN. ik vind het goed. Ik laat het hierbij. Ga nu proberen me op mn kat te richten, en bidden dat ik dit overleef.... Ik eet en drink niks/nauwelijks.... al weeeeeken.... maar laat maar... "mag" eindelijk naar internist. ja hier weer in dat streekziekenhuis!! Are you insane?!! NO WAY!! Reumatoloog zelf geregeld, oh en ahhh wat erg was het allemaal.Totdat de verwijzing van mijn huisart weer binnen was bij hun. Toen was het snel over. Ik kan 31 januari terecht. ik wil niet en ga niet!! Ben al verloren voor ik die arts m'n kromme/pijnlijke hand geef... zo gaat dat elke keer... want ik BEN een Borderliner.... Pfff.... laat maar....

Is er iemand hier die mij hoord?? En mij wel tips/adviezen/een luistend oor na vijf maanden kan bieden??

ik ga nu stoppen met typen, m'n zicht is erg slecht nu...

Ik wens IEDEREEN veel sterkte in dit gevecht. In deze ONBEGONNEN strijd, maar SAMEN, staan we sterk toch?! kunnen we de krachten niet bundelen?!! En zorgen dat we de media niet halen?! Ik zeg ook maar wat hoor!! Nederland moet dit weten!!

Groetjes lenny slotboom
tel;06-52543430 (ik bel gratis)

nogmaals veel kracht stekte en liefde toegewenst, je bent niet ALLEEN. je bent (helaas) niet de ENIGE, maar laat je niks wijsmaken!! Laat je nergens mee afschepen/afkopen, weet ik veel!! Knok en vecht voor je RECHT!! Maar 1 advies. doe dat niet via PvP helpdesks of die patientenvertrouwenspersonen. Moet je eens lezen hoeveel % er van de "gemelde" klachten "gegrond" worden verklaard..... en de rest dan??? Ja die ongegronde hhoorde ik jaaaaren geleden ook bij!! WAs betast door een broeder en er werd vieze taal tegen me uitgeslagen, en hij wilde met me douchen, hij had z'n schoenen al uitgetrokken etc......

KEEP FIGHTING!!!!!!!!!


Gast

#25

2014-01-22 16:00

Ik vind dat dit moet gebeuren daar hebben ze recht op.