Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Breed onderzoek misstanden psychiatrie.


Gast

#176 Re: Re: onterecht IBS gekregen.

2017-11-04 00:56


Gast

#177

2018-02-08 12:38

Ik heb een bezoek moeten doen aan een psychiater. Hey eerste wat mij opviel is dat hij verdooft was vd pillen ..en die pipo beslist op 4 min dat ik gek ben   omdat ik te snel praat ( ben wel een Nederlandse) hahahahaha maar het ergste is dat dat effe beslist dat ik geïnterneerd moet worden    .wdfc is dat

zicoh

#178 Re: zeker in venlo

2018-04-17 04:48

#1: -  

 


Gast

#179 Re: Bewijs!! Psychiatrie (belangrijk)

2018-07-11 15:48

#43: Annette - Bewijs!! Psychiatrie (belangrijk) 

Wat zijn die successen dan? 


Gast

#180 Re:

2018-07-16 12:37

#23: -  

Ben jaren opgesloten geweest in de tbs kliniek,ben na jaren kunnen ontsnappen.

Heb onlangs een boek geschreven"Waarom zegt niemand waarom"? uitgegeven door de free Musketiers te Zoetermeer

Kilimanjaro

#181 Gedwongen opname

2019-05-23 01:01

Beste,

Eerst werd  ik 1 jaar gecolloceerd,na 4 maand nuchter te zijn en vrij van psychose ging ik naar huis. Na 2 maanden daar ben ik jammer genoeg, hervallen in druggebruik met als gevolg dat ik weer 8 maand werd opgenomen in een andere kliniek.

Na 8 maanden geen enkel herval te kennen, werd ik toch nog eens 1 jaar gecolloceerd (ambulant). Ik had/heb weining zegenschap  over mijn eigen leven. Na 8 maanden in een psychiatrisch ziekenhuis te verblijven wordt ik nu verplicht 2 dagen per week dagtherapie gaan volgen.

Ik ben wijzer geworden uit heel deze ervaring. Het risico om drugs te gebruiken ga ik niet meer lopen.

Mijn punt is dat als je binnekomt in een crisissituatie en eens die is opgelost moet het toch je eigen keuze zijn of je zelf aan je drugsverslaving wil werken of dat je dat met professionele hulp wil doen.. Mijn motivatie zit goed, kunnen ze mij dan niet laten gaan en misschien ernstigere gevallen helpen ?

Ik voel me gedirigeerd.  Ik heb een jaar verloren van mijn leven en nu verlies ik nog tijd, ik kan momenteel nog steeds niet  mn eigen dromen najagen ofmijn eigen  leven invullen naar believen.

Mijn leeftijd is 28 in 2020 zit mijn collocatie er hopelijk op. En kan ik eindelijk terug vrij zijn. Maar mijn cv en diploma hebben wel weer een jaar achterstal wat het moeilijker maakt om werk te vinden. Dit is toch geen reintegratie meer ?

Ik noem dit levenstijd afnemen, misschien wel een leven ruiÏneren vol ambitie.