de officiele Do-Cheatitie

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie de officiele Do-Cheatitie.


Gast

#1

2013-11-22 11:55

na maanden van misbruik in de game door de makers/beheerder zelf was het dan zo ver er werden mensen/namen op slot gedaan en alles zou terug gaan naar het oude spel nu 1 week verder is het weer de makers/beheerder van de game die de top bezeten en de eerlijke spelers met onmogelijke aantallen komen bezoeken div mail er over gedaan ook die mail word niet serieus beantwoord laat staan goed gelezen dus mijn tip voor nieuwe mensen /spelers ga het spel desert operation niet spelen zonde van je tijd en geld

01

#2

2013-11-22 12:16

oplossing.
vrij simpel het spel dat ik ook nog speelde was tw.
daar kon de mod niet modereden in welk lv hij zat, wat nu het geval wel is en de up-date hebben er zeker niet goed aan gedaan.
en stel ook een limiet in van dia's, versta ook dat het spel zo draaiend gehouden wordt maar er zijn nog andere oplossingen.
zorg gewoon dat er weer plezier komt nu is het sparen en sparen.
dat kan geen goede zaak zijn.
vroeger was er nog een dat de top 100 elkaar kon aan vallen, wel maak dat ook eens voor de lagere speler ook.
aan de ontwikkelaars en mod's denk goed na voor je iets doet, in plaats half werk te doen doe het dan niet voor je het volledig in orde hebt.

m.v.g serge een eerlijke speler.

Gast

#3

2013-11-22 21:06

Het spel wordt niet eerlijk gespeeld er wordt met 2 maten gemeten .Waardoor het spel voor mij verziekt is.

Gast

#4

2013-11-23 05:03

Dit geldt dus niet alleen voor de spelers, maar des te meer voor de smeerlappen van Support van Desert Operations Nederland.. DIEVEN zijn 't !!! hahaha