Red Het Harmoniepark

Red Het Harmoniepark / Mededelingen / Goed nieuws / Opmerkingen


Gast

#1

2013-11-22 18:55

Houd vol en goede moed!

Kracht van Utrecht-initiatief

Jan Korff de Gidts

Gast

#2

2013-11-22 19:04

Dat klinkt goed! Ik heb het altijd maf gevonden, die baan dwars door het park heen.

Gast

#3

2013-11-22 19:38

Dat is alvast een goed begin!!!

Gast

#4

2013-11-22 20:50

Om brug te maken heb ik zelf gevraagd tijdens de vergadering in Provinciehuis meer dan jaar geleden. Toen, was SPa nog in bestuur van Antwerpen maar het antwoord was: het kan niet want de terrain op ene kant is eigendom van de Provincie Antwerpen en op de andere kant, het Albert Park, dat terrain is van de stad. Blijkbaar zijn die twee vijandig sinds jaren.

Gast

#5

2013-11-22 22:15

Beste,

" Koningin Elisabethlaan zou opnieuw 2 richtingsverkeer komen ... " tja maar a.u.b ' met ons en niet zonder ons '
Als de Kon.Elisabethlaan een 2 richtings-straat wordt dan best ter hoogte van de hoek Mechelestesteenweg/Kon.Elisabethlaan, de daar bestaande zebra oversteek, best de verkeerslichten van ' rateltikkers ' laten voorzien (met blindengeleidelijnen) anders ' zien ' personen met een visuele beperking het helemaal niet meer zitten om daar nog over te steken om het openbaar vervoer te nemen ... :(

BTW : gelieve alle betrokken partijen erbij te betrekken met o.a als aanrader
http://www.provant.be/welzijn/toegankelijkheid/
vooraleer het kalf verdronken is veilige ' toegankelijkheid voor iedereen ' want meestal zijn de allerzwakten de vergeten groep kwestie van ' veilig openbaar domein '.

met vriendelijke groeten

Gerry ( slechtziend/slechthorend )

Gast

#6

2013-11-23 08:35

Goed gedaan, mensen !!!

Johan Bultiauw Oostende

Gast

#7

2013-11-23 10:02

Elk stukje groen dat er in Antwerpen nog overschiet moet gespaard blijven van de betonwoede van bouwfirma's! Politici moeten leren denken in functie van hun kiezers en hun welzijn, niet in functie van grote lobby's en centen.

Gast

#8

2013-11-23 18:32

Zou het niet mogelijk zijn,om het gebouw ernaast,(Koetshuis...??)voor huwelijks feesten te laten inrichten?(dit gebeurd toch enkel s'avonds).Bedankt.


Gast

#9

2013-11-24 16:09

dat de koningin Elisabethlei , opnieuw 2richtingsverkeer wordt vind ik geen goed idee voor de mensen van de koningin Elisabethlei, alles verloopt nu vlotjes waarom moet dat nu nog veranderen, dat het harmoniepark behouden blijft is noodzakelijk maar bruggen en dergelijke tussen albertpark en provinciaaldomein zijn zotte kosten men kan zoals nu heel goed aan de lichten oversteken. Denkt u niet dat dat er al met genoeg geld verspild is aan het provincie huis
Yannick

#10 niet te naief

2013-11-28 13:43

Beste vrienden,

Dat SP.A nu ze in oppositie zit deze bocht maakt, duidt vooral op opportunisme. Eens ze terug in het bestuur zitten, kunnen ze terug een bocht maken. Het duidt gewoon op de klassieke politiek van "zorg dat je verkozen raakt en fuck dan de burger".

Echt heel jammer, er is geen enkele partij in heel België de moeite om uw stem aan te geven. JE kan hoogstens kiezen tussen pest en cholera. Ok ja dan zou ik kiezen voor SPA maar zonder enige hoop dat ze de stem vd burger serieus nemen. Triestig, gewoon triestig...

Gast

#11

2013-12-23 10:16

GOED ZO VOLHOUDEN

Gast

#12

2013-12-23 10:37

supersupersuper goed nieuws!! ongelooflijk hartelijk dank voor al jullie werk en engagement!
prettige feestdagen. Voorstel van SPA is schitterend. zou dat er komen denken jullie?

mvg
ilse B

Gast

#13

2013-12-23 13:07

Proficiat aan iedereen voor de inzet. Samen kan er wat!

Ik pleit voor een brede groenbrug naar het Albertpark.
Maciek

#14 Koning Albertparkweg

2016-03-12 00:26

Ik vind geen goede idee om Koning Albertparkweg als park maken. In moejlijke periodes kunnen daar veel autos parkeren. Zonder Koning Albertparkweg maken wij tekort aan parking plaatsen en mensen hebben een nieuw probleem. Toch moet ik ergens mijn auto kunnen parkeren!

Bovendien, er gebeurt weining in Albertpark. Daar zijn geen toestelen voor kinderen. Als resultaat alle kinderen met zijn ouders zitten in een piepkleine Harmoniepark en Albertpark is bijna leeg. Waarom maken Harmoniepark nog kleiner en Albertpark nog groter?

Slopen die kutsgebouwkie en maken Harmoniepark groter.