Zeg JA voor educatief verlof in afstandsonderwijs!


Gast

#1

2013-11-30 16:32

Het is echt jammer dat ze dit willen afschaffen voor afstandsonderwijs studenten! Ik zit in mijn laatste jaar en ben enorm aan het piekeren hoe ik mijn stage nog kan uitvoeren alsook mijn bachelorproef als ik niets meer van educatief verlof krijg. Op die manier worden mensen echt gedemotiveerd. Eerder was er al de afschaffing van opleidingscheques en nu dit. Willen ze misschien dat afstandsonderwijs volledig verdwijnt?

Anonymous

#2

2013-11-30 16:45

Als mama van 2 kinderen kon ik mijn verlof behouden voor mijn gezin en mijn educatief verlof inzetten voor mijn stages. Nu dit wegvalt is het kiezen tussen het gezin of de opleiding...de keuze is snel gemaakt, alleen zonde van al het geld dat er naar toe ging!

Gast

#3

2013-12-01 10:15

VOLLEDIG mee akkoord!

Gast

#4

2013-12-02 12:05

Dit jaar mijn laatste theoriejaar, om dan volgend jaar mij volledig te geven in de stages. Ik keek er zo naar uit: heel jaar geen theorie, maar gewoon genieten van de stages. Nu dat ik geen educatief verlof meer kan inzetten, zit ik nu al te piekeren hoe ik mijn opleiding kan verder zetten. Ik wilde volgend jaar : eind juni afstuderen.... Maar zonder educatief verlof gaat dit echt niet lukken.