afschaffing hondenbelasting

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie afschaffing hondenbelasting.


Gast

#1

2014-01-22 23:41

Goed idee hoop dAt veel mensen het tekenen en ze er iets mee doen !

Gast

#2

2014-01-29 08:27

hondenbelasting is zakkenvullerij. Het is natuurlijk niet geoorloofd alles te laten liggen. Ruim de ontlasting op, zo niet, een boete, maar niet én een boete én hondenbelasting. Als er geen hondenbelasting geheven wordt vind ik het ook geoorloofd een boete te krijgen als ik de ontlasting laat liggen.

Gast

#3

2014-09-23 08:44

een dergelijke heffing is in strijd met het gelijkheidsbeginsel en mag daarom niet worden opgelegd.

Gast

#4

2015-01-21 22:33

Afschaffen dit want....ze trekke ons leeg om de illegalen binnen te laten en daar worde wij als burger dan voor kaalgeplukt terwijl je beestje als je kind is 

Stophond

#5 Uw petitie

2015-02-11 16:15

Wellicht wilt u overwegen om uw petitie off-line te halen en mee te doen aan de actie tegen de hondenbelasting? Zie www.stophondenbelasting.nl en www.stophondenbelasting.petities.nl

Met vriendelijke groet

Gary yanover

actie tegen de hondenbelasting

@stophond

Stophond

#6 Re: uw reactie

2015-02-11 16:16

#4: -  

 Zie www.stophondenbelasting.nl de einige echte actie tegen de hondenbelasting!


Gast

#7 Re: Uw petitie

2015-02-26 10:45

#5: Stophond - Uw petitie 

 Ik ga hem niet offline halen dan heb ik voor niets afstand van mijn hondje moeten doen...ik kon de hondenbelasting niet meer bekostigen vandaar mijn petitie mvg J de Reus


Gast

#8

2016-01-25 11:26

De belastingen in gemeente Rotterdam zijn vreselijk hoog in het algemeen. Ik vind dat hondenbelasting is alleen maar een excuus om meer geld van mensen te melken voor...?? Ik weet het niet, want ik zie niet dat de uitgaan plekken voor honden geen speciale aandacht of personeel ingeschakeld wordt. Plus in los loopgebieden hebben ook geen speciale voorzieningen zoals hekken, die heel vaak nodig zijn.
De gemeente Rotterdam blijft zeuren dat geld te kort komen voor heel veel dingen, behalve als gaan ze weer nieuwe speelgoed voor rijke kinderen bouwen die helemaal niet nodig voor de stad zijn.

Gast

#9

2016-03-14 19:28

Ik vind het belachelijk en ik vind dat de gemeente kas word gespekt.. Er zijn bepaalde punten waar je mag lopen (los) kom je in een gebied waar je de poep niet opruimt krijg je en fikse boete maar je moet wel hondenbelasting betalen waarvoor dan? om nieuwe wegen misschien te maken maar niets voor onze trouwe viervoeter. Er word toch ook geen kinderbelasting betaald of kattenbelasting die elke dag in mijn tuin schijten? Ik vind dat dit moet stoppen. Amsterdam is het afgeschaft maar in Purmerend moet je gewoon blijven betalen, ik heb pas nog controle aan mijn deur gehad of er wel netjes word betaald!!!!!