petities voor uithuis geplaatste kinderen van jeugdzorg en de wsg


Gast

#1

2014-02-11 17:11

dat alle onterecht door bjz/wsg uit huis geplaatste kinderen dit jaar nog thuis komen,waar ze horen.

Gast

#2

2014-02-11 17:41

ik hoop dat men in nederland eens echt eerlijk en humaan word en humaan betekend de kinderen naar huis wat er nu gebeurd in dit land is pure mensenhandel handel in kinderen walgelijk

Gast

#3

2014-02-13 10:24

Ik ben het helemaal eens met deze petitie!
we leven zogenaamd in een democratisch land, maar wat de overheid jeugdzorg laat doen heeft veel weg van nazi praktijken!
als de overheid weer de opvoeding aan de ouders overlaat, ipv de ouders te straffen voor het netjes willen opvoeden hebben we minder jeugd criminaliteit!
de beste opvoeders zijn de ouders!
en niet het fantasieboekje van de overheid! Die geen benul heeft van het kind!
ieder kind heeft eigen karakter en persoonlijkheid en de 1ige die precies weet hoe het kind in elkaar zit , is de ouder!
als de ouders het zelf niet meer aan kunnen roepen ze zelf wel de hulp in, maar het moet niet worden opgedrongen of verplicht, daardoor krijg je familiedramas, omdat ze door hun bemoeizucht de ouders zo wanhopig maken!
een kat in het nauw maakt rare sprongen!

Gast

#4

2014-02-13 18:13

Het is blaggenlijk hoe moeders vaders moeten zin hoe hun ki deren uit huis worden geplars of tr wel worden gejat

Gast

#5

2014-02-28 14:58

Mij kinderen zijn te onterecht ontvoerd worden. Door leger des heil, bjz en de Duitse jeugdzorg. Jeugdzorg mag in deze vorm niet meer werken. Hun werken niet voor de familie ,kinderen. Nee alleen voor hun eigen scoren. En hun geld

Gast

#6

2014-11-13 22:23

BJZ zegt het steeds, maar ze doen het niet. Er wordt niet gekeken en geluisterd naar het belang en welzijn van het kind. Nee ze pukken de kinderen weg bij hun biologische moeder/ ouders. Ze zorgen dat het kind onthecht wordt, en ontwringen de band van de biologische ouders en hechtingsproblematieken en problemen op later stadium van het kind door de UHP/OTS Een moeder die 9 maanden haar kind heeft gedragen en gebaard. Een moeder die vanuit de natuur instinkt heeft geleerd om voor haar kinderen te zorgen. Een kind heeft gewoon de biologische moeder nodig om zich te ontwikkelen.

Ik hoop dat de regering eens en straks ook de gemeente eens BJZ eens onder handen gaat nemen. BJZ misbruiken hun machtspositie.Wat bij BJZ allemaal gebeurt dit kan niet meer.

Gast

#7

2016-04-11 17:52

Ons kinderen zijn ontvoerden door jeugdzorg utrecht mijn vrouw is niet welkom in Nederland zij is slagtofens van mensenhandel al 15 jaar geen geld voor mijn vrouw in Nederland

Gast

#8

2016-04-11 18:06

OMDAT ZIJ MIJN ZOONTJE OOK MET LEUGENS EN BRUTTE GEWELD OP EEN ZODANIGE LAFFE MENSONTEEREND WIJZE UIT MIJN BESCHERMENDE MOEDER ARMEN LATEN WEGRUKEN HEBBEN MET 15MANNNENEN PAAR VROUWEN BIJ IK VROEG DAARVOOR EEN PAAR KEER OM EEN ADVOCAAT TE MOGEN RAADPLEGEN IK HAD IMERS NIKS MISDAAN EN MIJN KINDTJE VAN 4/HALF OOK NIET MAAR IK MOEST MIJN BAKKES HOUDEN EN AFSHEID VAN MIJN KIND NEMEN TJA HEEL HEFTIG GING DAT ALLEMAAL IK BEN DAAR ZELFS MISHANDELD ALS VROUW EN MIJN KLEINE OOK DUS IK HEB 3EN EEN HALF JAAR NU MIJN KINDTJE NIET MEER KUNNEN ZIEN OF AAIEN OP ZIJN BOLLEKE OF MET HEM NORMAAL KUNNEN PRATEN WANT JEUGD....GEZINSVOOGD SABOTEERD LIEGD SCHANTEERD EN DOET AAN MACHT MISBRUIKT EN ONDERDRUKKINGEN IK MOEST HEM AARDIG VINDEN DAN PAS MOCHT IK WEER KONTAKT MET MIJN KIND. AAN GEZIEN IK GEEN TONEEL KAN SPELEN OF EN MIJN OGEN DE SPIEGEL VAN MIJN ZIEL ZIJN GING HET NOOIT LUKKEN IK ZIE NU NOG STEEDS MIJN KIND NIET ER IS GEEN ENKEL CONTAKT NIET EENS EEN KAARTJE NIKS ZIJ HEBBEN HEM IK MOEST MIJ DAAR MAAR BIJ NEERLEGGEN DUS NOOIT!!!


Gast

#9 Re:

2016-04-11 18:07

#6: -  

 


Gast

#10

2016-04-11 19:50

Stop de kinderhandel in Nederland ons kinderen zijn ontvoerden door jeugdzorg utrecht

Gast

#11

2016-04-12 08:42

geef ouders hun kinderen terug ieder kind verdient een thuis.