Nederlandse Marokkanen laat je stem horen en sta op tegen racisme


Gast

#1

2014-03-18 23:28

Iedereen die tegen racisme is graag tekenen!

Gast

#2

2014-03-20 08:46

Weet niet zo goed wat te zeggen dan dat ik het afgrijselijk vind dat zo iets ongestraft gezegd kan worden.

Gast

#3

2014-03-20 09:31

Haatzaaiers horen niet in politiek, Politieke leiders horen een voorbeeld te zijn van diplomatie en goede manieren.

Gast

#4

2014-03-20 10:11

Het staat op mijn facebook. En het is ook bestemd voor alle anders wereldburgers!!!
Eerst moeten de Marokkanen, daarna de Turken, dan de Arubanen etc. etc. het land uit !!!

Gast

#5

2014-03-20 10:15

Wilders is een smeerlap die zelf het land uit moet!

Gast

#6

2014-03-20 11:07

Ik wil iedereen oproepen om zijn stem te laten horen, niet alleen Marokkanen! De uitlatingen van Wilders raakt meer mensen dan alleen Marokkanen! Ja, ik sta op tegen racisme! De uitlatingen van woensdag 20 maart 2014 was walgelijk! Als politiek Den Haag niets doet, moet de Nederlandse bevolking er maar wat tegen doen!
sabine

#7

2014-03-20 11:41

een ziekelijke demagoog met een Joseph Goebbels trekjes.

Gast

#8

2014-03-20 12:47

Deze man Geert Wilders is niet geschikt voor in de politiek. Waar deze man mee bezig is kan ECHT NIET!!! Wat een haatzaaierij, Rascisme en discriminatie. Dit gaat echt alle perken te buiten en moet een serieuze halt toegeroepen worden want dit MOET stoppen! Misselijkmakende Kortzichtige man, eng gewoon! Dit doet totaal niets goed aan ons Nederland.

Gast

#9

2014-03-20 16:38

Marokkaan is geen ras. Marokkaan is een nationaliteit.
Denk na voor je gaat lopen trollen op internet.

Gast

#10

2014-03-20 18:11

Stop Wilders en de pvv a u b

Gast

#11

2014-03-20 22:08

Als je de islam zo slecht vind, dan heb je het niet alleen over de Marokkanen maar ook tegen de Aziaten. De meeste moslims wonen nog altijd in Indonesië. Dus ik als Javaan geboren en getogen in NEDERLAND voelt zich ook ERG aangesproken.
Het land is van niemand! De wereld is van niemand. Ooit was het 1!!! Maar door een paar wezenloze mensen zoals G. Wilders zijn er grenzen ontstaan, bevolkingen uitgeroeid. Als je een weekje naar Spanje gaat, dan zie je genoeg schotels op het balkon.... Rara wie wonen daar?!? DE RAS ECHTE HOLLANDERS! Dus waar maak jij je druk om? Wij worden daar in spanje ook niet het land uitgezet als wij ons op de boulevard misdragen! Meneer wilders, u moet echt contact opnemen met een psycholoog. U heeft echt een probleem. Mvg!

Gast

#12 Re:

2014-03-28 14:54

#1: -

Wilders heeft wel goede punten, waarom is de criminaliteit onder Marrokaanse bewoners van Nederland hoger dan die van de Nederlandse bewoners? Zijn uitspraken gaan ver, maar om de kontenlikkerij van Rutten weer goed te keuren is ook zo iets. Ik vind dat iedereen zich normaal moet gedragen, zijn dit Nederlanders of Marrokanen, Belgen, Turken, Polen, etc.

Een groep Marrokanen slaat een oude man neer? Terugsturen.
Een groep Nederlanders slaat een oude man neer? Moeilijk om terug te sturen, maar 240 uur werkstraf? No way, de cel erin ermee.


Gast

#13 Re:

2014-03-28 14:56

#9: -

Dan is het dus geen racisme.

Racisme; discriminatie op grond van ras.

Het zou dus alleen discriminatie zijn, en dit is ''illegaal'' toch word er gevraagd over als je solliciteerd naar je geslacht leeftijd etc. OOK DIT is discrimineren. Mensen moeten niet zo snel op de teentjes getrapt zijn. Woorden doen zeer? Vinden de meeste dat hier? Dan zal ik misschien een goed harde trap moeten toepassen om de conservatieve Nederlandse instelling naar boven te brengen. Woorden doen geen zeer, een trap des te meer.