Voor het behoud van tweerichtingsverkeer op de Moorselbaan


Gast

#51 Re:

2015-02-08 21:28

#49: co2 -  

 onnozelaar, verkeer gaat zo vastzitten als een sardinneke in blikske

gaat uwen praat verkondigen bij de desbetreffende handelaars en de mensen die dagdagelijks die richting uitmoeten en uwe zever zal rap genoeg gerepliceerd worden van de nodige commentaar


Gast

#52

2015-03-12 09:21

Het is al goed dat we de stoet al naar linkeroever moeten als ze nu de moorselbaan enkel richting maken zitten we zeker op een eiland
Ben je een zakenman of -vrouw?

#53 hope elinal

2018-10-03 08:11

 

Ben je een zakenman of -vrouw? ik ben de CEO van het leningbedrijf Hope Elinal en ik wil dat jullie allemaal weten dat we getraind zijn om alleen leningen te lenen aan mensen die een lening nodig hebben om hun kerstavond op een betere manier dan ooit tevoren te vieren en ook degenen die in behoefte aan financiële ondersteuning wat dan ook, dus als je daar behoefte aan een kerstlening of lening hebt om je schulden of rekeningen te zuiveren, dan kun je contact met ons opnemen via onze e-mail in VIA (+2347066284069) voor meer informatie over deze transactieleningen


Gast

#54 Helga

2019-12-02 11:18

Als u contact moet opnemen met een referentiebedrijf om een online lening te krijgen met een lage rente van 3% en betere betalingsplannen / plannen, neem dan vooraf contact op met de heer Carlos Yamada. Ik wil dit medium gebruiken om mijn dankbaarheid te uiten. In de privédienst in de lijn van de heer Carlos Yamada om zijn belofte te vervullen om me een lening te verstrekken, betrapte hij me in een financiële situatie en moest ik mijn rekeningen herfinancieren en betalen, en een bedrijf starten. Probeer leningen te zoeken van verschillende leningmaatschappijen. Ik raad u aan contact op te nemen met de heer Carlos Yamada:

CONTACT:
Bel of WhatsApp +15103197792
voor meer informatie