Steun Leen De Greef

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun Leen De Greef.


Gast

#1

2014-05-15 07:16

veel sterkte leentje hoop dat alles goed komt
liefs lieve

Gast

#2

2014-05-15 07:29

Laat leentje doen waar ze in uitstraalde, steun haar. Leentje kan zonder diploma ook de kinderen geven wat een kind nodig heeft.

Gast

#3

2014-05-15 07:37

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat deze petitie helpt om Leentje te steunen en te helpen

Gast

#4

2014-05-15 09:10

Ik hoop dat je zo vlug mogelijk terug mag werken onder dezelfde VOORWAARDE.
Het is al moeilijk genoeg voor een gezonde mens om werk te vinden ,laat staan voor mensen met een kleine of grote beperkingen tenslotte heb je daarvoor al twaalf jaar goed werk geleverd
sterkte in het klein verzuurd Vlaanderen.


Gast

#5

2014-05-15 10:16

Ik hoop dat deze beslissing alsnog kan herzien worden!!! Iemand die zijn werk met hart en ziel al 12 jaar doet heeft volgens mij al genoeg ervaring opgebouwd om dan niet meer afgerekend te moeten worden op het niet hebben van het juiste papiertje. En wat de beperkingen betreft, ik denk dat er daar in Brussel zitten die veel beperkter zijn!! Geen voeling hebben met de realiteit en verder kunnen kijken dan het doosje groot is vind ik een veel grotere handicap. Gelukkig voor Leen zijn kinderoogjes en kinderhartjes niet bevooroordeeld!

Gast

#6

2014-05-15 10:43

veel sterkte leentje xxx
u nie laten doen ! wij staan allemaal achter jou !

karolien impens


Gast

#7

2014-05-15 11:20

iets wat ge al zo lang doet als werk !en nu ineens niet meer voldoen laat mij niet lachen,er is een andere kandidate zeker??VEEL STERKTE LEENTJE WE STAAN ACHTER !!!!!

Gast

#8

2014-05-15 12:38

Heeft iemand contact opgenomen met K&G om te weten te komen welke nieuwe richtlijn er aan de basis ligt van de beslissing van het sociaal huis? Die beweerden toch dat Leen haar profiel niet voldeed aan de nieuwe norm? Welnu, ik wil die nieuwe norm wel eens kennen. Maar ik krijg geen gehoor bij K&G tot nu toe.

Gast

#9

2014-05-15 13:16

Schrijf een reactie...veel sterkte leentje hopelijk helpt deze petitie

Gast

#10

2014-05-15 13:17

..veel sterkte leentje hopelijk helpt deze petitie

Gast

#11

2014-05-15 14:00

Na 12 jaar heeft Leen volgens mij meer dan voldoende bewezen haar job met verve aan te kunnen. Er bestaat ook zoiets als ervaringsdeskundigheid. Ik heb het héél moeilijk met deze beslissing van de overheid. De kans is ook uitermate klein dat Leen nog een job vindt die haar even grote voldoening schenkt. Terugdraaien dus die beslissing!

Gast

#12

2014-05-15 17:33

leen verdient dit niet! gr els

Gast

#13

2014-05-15 19:20

Leen De Greef is zeer bekwaam in haar werk.Mijn zoontje gaat naar de massemien,en alleen al te zien,hoe blij hij is als Leen er is,zegt meer dan genoeg!!!Het is een echte schande hoe men iemand die haar werk al 12jaar supergoed doet,zomaar te ontslaan!!Men zou beter komen kijken hoe zij haar werk doet,sommige zouden er nog van kunnen leren!!

Gast

#14

2014-05-16 06:33

Ik hoop dat ze inzien dat ze de verkeerde beslissing genomen hebben!
Zomaar iemand ontslaan omdat die eigenlijk niet aan de eisen voldoet...
Wat met de voorbije 12jaar? En wat met de komende maanden? Dan is er "even" geen probleem met Leen haar beperking ofzo?
Eigenlijk heeft Leen zelfs een voorbeeldfunctie naar de kinderen. Die leren van jong af aan dat niet iedereen gelijk of perfect is in de maatschappij, maar dat je met beperkingen ook een goed mens kan zijn en ver kan geraken in het leven!
We zouden eigenlijk allemaal beter eens goed onze ogen opentrekken en kijken naar de inzet en het enthousiasme van Leen... Velen zouden er nog wat kunnen van leren!

Gast

#15 Re:

2014-05-16 06:59

#14: -

heel erg triest.  Pfff, hopelijk wordt dit hier voor februari 2015 teruggedraaid.  Blijf dit in de media uitspelen, hoe meer, hoe meer kans er is dat dit alsnog een happy end kent.  Idd, een mooi voorbeeld voor onze kindjes: doe vooral je best, dan krijg je..... je ontslag.  Wanneer gaat onze maatschappij eens in zijn dat inzet, arbeidsvreugde, ervaring in een bepaald gebied evenveel of zelfs meer waard zijn dan een papiertje (diploma).  Dit verdien je inderdaad niet.  Ik kan zelf niet oordelen over je werk, maar de reacties zeggen genoeg.  Kop op!!


Gast

#16

2014-05-16 07:12

Onze kinderen zijn jarenlang opgevangen in het Massemientje. We hebben Leen steeds ervaren als een enthousiaste en zorgzame persoon. We kunnen ons moeilijk voorstellen dat Leen plots, omwille van het gebrek aan de juiste kwalificaties niet meer zou voldoen. Getuigschriften en papieren zeggen niet alles. Ik zou Kind en Gezin eens vriendelijk willen uitnodigen om ter plaatse eens een kijkje te komen nemen en nota te willen nemen van deze petitie. Is het toeval dat Leen zo sterk wordt gesteund ?

Gast

#17

2014-05-16 07:23

We steunen jou en hopen dat je mag blijven werken in het Massiemtje

Gast

#18

2014-05-16 07:35

Een persoon die wil werken, ongeacht een beperking of nie die mag NIE werken. Een persoon die kan werken WIL NIE werken.
SCHANDALIG.

Gast

#19

2014-05-16 08:05

en 12 jaar ervaring telt ineens niet meer mee als kwalificatie?

Gast

#20

2014-05-16 08:59

Mijn steun heb je alvast !

Gast

#21

2014-05-16 09:01

En als vrijwilliger (aan 7€/uur) zou ze dan wel goed genoeg zijn om er te werken?

Gast

#22

2014-05-16 09:15

Het is verschrikkelijk dat mensen die willen werken op deze manier behandeld worden, handicap of niet, iedereen moet evenveel rechten krijgen.
Ze heeft toch al zoveel jaar bewezen dat ze het kan.

Gast

#23

2014-05-16 09:57

Een plaats in de maatschappij is voor IEDEREEN belangrijk!!

Gast

#24

2014-05-16 10:40

Ik vind dit een schande dat ze Leen na 12jaar aan de kant zetten ! Foei Kind & Gezin. Dit is geen voorbeeld ze
gast

#25

2014-05-16 11:45

Leentje, je staat er niet alleen voor !!
Jij wilt werken, EN JE DOET HET UITSTEKEND !!, maar je mag niet.
Anderen die niet willen werken (en ook niet hoeven want ze krijgen genoeg "dop") laten ze met rust.
België is toch een (H)EERLIJK land, vind je niet ????